Skocz do zawartości

Dota 2


Bethezer

Polecane posty

Ja mam nadzieję że zmienią czas trwania iluzji dla Phantom Lancera. Bo czas 8 sekund iluzji stworzonych przez Azwraitha a 4 przez jego iluzje to, dla mnie, kpina. Stary Azwraith był bohaterem nastawionym stricte na pchanie linii. Farmił się w dżungli jak już mógł, armię iluzji wysyłał na linię, pchał ją, a jak była wystarczająco bezpieczna to szedł tam i on by przepchać ją do końca. A jeśli umiejętności zespołu pozwalały, to szedł z armią do walki i błyskawicznie rozprawiał się z supportami i/lub spalał manę bohaterów. Bo nie ma co się oszukiwać, jedyne umiejętności bojowe jakie Phantom Lancer posiada to jego nuke i zalanie wroga iluzjami i spalenie many w mgnieniu oka, tudzież nadzieja na wiele ataków krytycznych jak miał Daedalusa. A teraz, chcą jego iluzje zabrać. Mam nadzieję że dadzą dłuższy czas trwania iluzji. Bo obecna zmiana jaka się prezentuje na tym polu jest dla mnie żenadą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

No zobaczymy co będzie, lubię phantom lancera ale gościu poza trenchem traci na skuteczności szybciej niż bloodcyka i potrzebował czegoś - czy ten rework starczy, zobaczymy, ponowane opanowanie go będzie moim priorytetem.

Z patch notes natomiast co mi się rzuciło w oczy to spory buff dla linken's sphere (zatrzymuje ult axa i doom i chyba jeszcze parę rzeczy) i nerf dla DOOOOMMMMED - agh niezbędny do wyłączenia pasywa. Dunno.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo obecna zmiana jaka się prezentuje na tym polu jest dla mnie żenadą.

Żenadą powiadasz? Rat detected... A tak bardziej na poważnie, od tego właśnie jest REWORK, żeby bohatera zmienić. A że zmienili mu trzy skille to nawet nie znając zmian, można się domyślić, że styl gry tym bohaterem się zmieni. Poza tym, nie wiem czy już próbowałeś grać nim, ale iluzje pojawiają się z taką częstotliwością, że mana przeciwników spada tak samo szybko. No i nie ma bohatera który ma łatwiejszy potencjał na rampage niż obecny PL (prawie nie da się mu uciec).

Z patch notes natomiast co mi się rzuciło w oczy to spory buff dla linken's sphere (zatrzymuje ult axa i doom i chyba jeszcze parę rzeczy)

Taa... a do tego znerfili linkena, bo już nie blokuje fissure. Generalnie to nic nie zmienili, tylko naprawili to co powinno działać, a wyłączyli to co nie powinno. (Linken ma blokować wszystkie zaklęcia typu "single target")

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z patch notes natomiast co mi się rzuciło w oczy to spory buff dla linken's sphere (zatrzymuje ult axa i doom i chyba jeszcze parę rzeczy) i nerf dla DOOOOMMMMED - agh niezbędny do wyłączenia pasywa. Dunno.

Z tego co pamiętam, to Linken już wcześniej działało na ult Dooma. Pamiętam jak grając przeciwko Weaverowi musiałem najpierw używać innego skilla, żeby "wyłączyć" Linkena i dopiero go Doomowałem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa... a do tego znerfili linkena, bo już nie blokuje fissure. Generalnie to nic nie zmienili, tylko naprawili to co powinno działać, a wyłączyli to co nie powinno. (Linken ma blokować wszystkie zaklęcia typu "single target")

Warto dodać, że twórcy nawet nie musieli "grzebać" przy konotacjach fissure i linken's sphere. Po prostu teraz trzeba będzie ręcznie celować (jak to określił gwarą mój przyjaciel) krudą - zupełnie tak jak przy Q Nyxa smile_prosty.gif More practice needed tongue_prosty.gif

----

Osobiście wolałem starego Bloodseekera. Gdy odpalałem dotę tylko po to, by wyluzować się, to wybierałem tego czerwonego stworka i grałem bezstresowo, nierzadko wygrywając przy tym grę. Teraz skończy się to krwawe El Dorado.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up Jeśli jeszcze nie umiesz, to naucz się korzystać z blink daggera (robi się go zazwyczaj po scepterze). Poza tym jak grasz na midzie to pomyśl nad kupieniem butelki. Szczególnie w nowym patchu jest to bardzo opłacalny przedmiot, no i możesz regenerować manę/hp klonom. No i ja osobiście bym zrobił skadi/hot przed eblade. Co do twojego buildu, to generalnie siatkę można bez problemu zostawić na 2, 4 albo nawet późniejszy level, a na pewno nie opłaca się jej brać na pierwszym (chyba że chcesz kogoś zabić od razu na pierwszym). Dalej, większość graczy bierze tylko 1 level siatki, a potem maksuje geostrike (oczywiście poof maksuje się zawsze pierwsze). Oprócz tego niewiele mogę pomóc, bo nie chce mi się szukać i oglądać powtórki :P.

Zmorą dla meepo są postacie, które potrafią cię wypchnąć z linii od pierwszego levelu lub takie które zwyczajnie swoje linie dominują. Chociaż generalnie najtrudniejsze to pewnie Razor i Viper. Poza tym w pubach w midzie chodzi tylko o to kto lepiej gra, bardzo rzadko się zdarza, żeby obu graczy miało podobne doświadczenie, a lepszy gracz potrafi wygrać nawet niby niewygrywalną linię.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znerfiony Bloodseeker i dziwna zmiana mapy. No i jeszcze w ogóle a wcale nie pasująca do tej gry Runa dająca złoto i exp, na początku myślałem, że dostane 2x exp i golda za następnego ubitego creepa ewentualnie herosa a to tylko parę groszy wpadło...

Co do mapy, jak na razie nie rozumiem zamiarów twórców. Przydała by się raczej nowa mapa, bo ta stara (przed przeniesieniem Roshana) była i jest idealna. Zawsze liczyłem, że kiedyś dostaniemy nową - inną - alternatywną mapkę do grania aby nie umrzeć z nudów. No cóż, mały redesing świadczy tylko o tym, że Dota2 przez dłuższy czas dalej pozostanie z jedną mapką.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jejku , widzę oburzonych "nowym" Phantom Lancerem.

Czas ich "bycia" jest idealny , ponieważ szybsze tworzenie iluzji kosztem długości ich twania jest uzasadniony. PL jest teraz prawie niedopowstrzymania na PVP...Koniec z pushowaniem i znikaniem wink_prosty.gif(nooo chyba ze kupisz sobie shadow blade)

Mój ulubiony bohater Bloodseeker został zmieniony....moim zdaniem z masakrycznego zabijaki na.....BOGA zabijaki smile_prosty.gif

Teraz gra nim jest szybsza , bardzo niesprawiedliwa i przede wszystkim łatwiejsza. Teraz co prawda Pudge nie dostaje tak szybko takich batów (silence + ulti = pudge down) , ale kwestia wprawy i przyzwyczajenia. Blood jest teraz straszny...."nowym" zagrałem już jakieś 50 gier i mogę stwierdzić , że czeka nas zapewne nowa postać...BL farmi teraz 2 skillem co oczywiście jak dla mnie fana tej postaci - jest minusem.

PS. Zmiany zmianami , tylko żeby valve niedpouścilo znowu zmiany kluczowego skilla dla jakiejś postaci.

Tak właśnie Pan Tusk , został na nowo przeinaczony do swojej roli carry (ze względu na długość ładowania kulki)

i takie wyniki ..jak kiedyś są tą postacią prawie niemożliwe

fuckertus_eqwnahx.jpg

(nie,nie nie chwale się - byli lepsi:P )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fucker

Ehkem, pokaż no wyniki swojej gry Tuskiem. Bo wygląda na to że albo trafiliście na słabych graczy albo skontrowaliście każdego ich bohatera.

Szybsze tworzenie iluzji? Stary Azwraith miał dwa skille dotyczące tworzenia iluzji. Teraz jest tylko jeden, dlatego wydaje Ci się że iluzje tworzone są szybciej. A czy nie zmieniono? Nie powiedziałbym. Mieliśmy czterech bohaterów których znakiem szczególnym były iluzje. Naga Siren, Chaos Knight, Terrorblade, Phantom Lancer. Teraz mamy tylko trzech, bez Azwraitha. Nie mam na mysli tego że nowy Phantom Lancer jest zły, ale jak na moje, nerf trwania czasu iluzji jest zbyt duży. No i pozbawili go możliwości ucieczki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Jak go pozbawili możliwości ucieczki? Chyba inne patch noty czytam bo widze że mu wymienili słaby skill niewidki który służył tylko do tworzenia iluzji na skill wymagający wiele od gracza a który w zamian daje wiele sposobó na przeżycie. PL miał najgorszą niewidke ze wszystkich chyba.

Co do czsu trwania iluzji to ta zmiana ma służyć zmianie sposobu gry tym herosem, to już nie jest pusher tylko typowy fighter. Osobiście uważam tą zmiana za rewelacyjną (niech ginie rat doto i furion też).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybsze tworzenie iluzji? Stary Azwraith miał dwa skille dotyczące tworzenia iluzji. Teraz jest tylko jeden, dlatego wydaje Ci się że iluzje tworzone są szybciej.

Jest szybsze - teraz ten jeden skill o małym CD od razu tworzy dwie iluzje, lanca jest bez zmian, a pasywne mnożenie się działa na zasadzie "szybciej, ale krócej" - iluzje Azwraitha tworzą się teraz błyskawicznie, dwa-trzy razy szybciej (często jest mały tłumek poniżej trzech sekund), ale jednocześnie trwają 4/8 sekund, wskutek czego push jest potężny, ale jednoczesne dżunglowanie i pushowanie jest dużo bardziej uciążliwe, o ile w ogóle możliwe. Nie jest natomiast prawdziwym stwierdzenie, że Azwraith jest jakoś specjalnie znerfiony - po prostu inny i, jak wspomniałem, zmiany potrzebował. Jak będzie sprawa wyglądała długoterminowo - zobaczymy, poczekamy aż ludzie się ogarną i zaczną nowe taktyki wymyślać, ale prywatnie bardzo lubię nowego bladego kota.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fejron

Dla mnie, pozbawili go możliwości ucieczki. Stare W tworzyło lustrzany obraz, który od biedy dawał możliwość ucieczki. Trzeba było przynieść dust/ogłuszyć go by mieć możliwość zabicia go. Nowe W to inicjacja, ale już biedniejsza ucieczka. Bez itemu, znaczy się. Ze Shadow Blade'm/Binkiem, to jest co innego.

@Rankin

Powiedziałbym, że zależy. Starym Azwraithem można było przepchać linię creepów pod samą wieżę przeciwnika iluzjami. Teraz niestety tak się nie da.

Ale tak, koniec końców, też muszę się na nowo nauczyć grać nowym Azwraithem. Bo jest po prostu inny. Mam sentyment do starego Phantom Lancera.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

http://www.dotabuff....tches/989334560 dla takich meczy gram w dote

Dużo tu zgrzytów itemowych po obu stronach. W sumie widać że poziom gry dosyć wyrównany pod tym względem, więc pewnie te dopasowanie dało wam możliwość fajnej gry. Tak czy owak Terrorblada wole z mantą niż S&Y na starcie, ale s&y ma też swoje plusy jednak MKB juz Ci nie było potrzebne bo na nikogo nie potrzebowałeś true strike (są lepsze itemy do dpsu dające w tej sytuacj lepsze staty i przewagę).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wstawianie linka z jednym zdaniem to stats. Tym bardziej, że żadnej wartości merytorycznej nie miał. Forum to nie chat, że można napisać cokolwiek i "będzie fajnie". Na przyszłość, jakbyś chciał się chwalić grą czy coś w podobnym guście, rozwiń swoją wypowiedź, dodaj jakiś komentarz, żeby post miał rację bytu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

No i wykrakaliście, kuźwa!, Legion Commander już nie wyłącza umiejętności pasywnych podczas pojedynku, przez co jest bardzo mało użyteczny. Poleganie na nim, jako na głównym carry zawsze było ryzykowne, ale teraz to jest po prostu dramat. By przelać czarę goryczy, od ostatniego dużego patcha Press The Atack nie oczyszcza z kilku dodatkowych efektów (np. Viper strike). Szkoda, bo to mój ulubiony bohater i tym oto sposobem wybieranie LC będzie uzasadnione tylko w niektórych przypadkach, jako kontra na zbyt ruchliwe postacie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś jeszcze nie słyszał wieści parafialnych: Valve wypuści Oracle (we SPACE WIZARD now) w następnym tygodniu (zapewne w okolicach czarnego czwartku). Lekko trolując ludzi, bo w ostatnich patchach jakoś nie było widać żadnego ruchu na temat owego herosa, a i większość się spodziewała Pit Lorda jako następnego w kolejce. Po krótkim obczajeniu jak tym cosiem grają w oryginale, Oracle wydaje się wymagać sporego ogarnięcia na wszystkich swoich skillach. Chociażby jego nuke czy ult, które zapewne staną się przez pierwszy tydzień głównymi kierunkami inwektyw ludzi grającymi z nieogarniętym Nerifem.

Z innych rzeczy: PA arcana przy okazji, oraz komiks to zapowiadający.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

W aktualnym zalewie phantom asasynek (niektórzy mają jeszcze czelność nie mieć arcany cheesy.gif ) postanowiłem zagrać czymś bardziej tankowatym i padło na Meduzę, którą wcześniej parę razy próbowałem, z różnymi wynikami.

Tym razem meduza mi bardzo podeszła, przede wszystkim za motzne tankowanie (crit od nakarmionej asasynki zdjął tylko 1/3 HP, co prawda mana się skończyła, ale meduza manę wykorzystuje do survi, a nie do dmg), ale też za zwyczajną przyjemość farmienia i czystą wygodę teamfightów ("kogo atakować? wiem: WSZYSTKICH"). Oczywiście nie ma róży bez kolców i meduza ma też swoje problemy, przede wszystkim to, że przed 30-40 minutą jej udział w teamfightach będzie raczej znikomy, a i wtedy raczej w roli snajpera albo dyspensora ultów, bo nawet najdrobniejszy fokus na niej zeżre jej cały zapas many, którą na tym etapie wolałaby mieć na awaryjnego ulta.

Nadal eksperymentuję z buildami i na razie raczej zraziłem się do manta style, wstępny progres to linken->skadi, a potem już tylko zależy od tego, co u wrogów się znajduje. Rozważam wrzucenie gdzieś w kolejce itemów mjolnira, attack speed się przyda, chain jeszcze przyspieszy farmę, a aktyw dodatkowo zwiększy dmg.

All in all, niewiele rzeczy tak satysfakcjonuje jak meduza z butami, linkenem, skadi, mkb siejąca 400% bazowego dmg z dużą szybkością ataku i myślę, że dołączy do garstki moich ulubionych herosów (obok Brewmastera, Razora, Venomancera i Prophetki)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rankin - odkąd ult duzy zwiększa fizyczny DMG dużo szybciej stajemy się aktywni w walkach - nawet nie mając specjalnie przedmiotów możęmy odpalić ulta na początku tf (kiedy przeciwniy chcą w nas wchodzić... .nh) i nagle mają problem, bo albo się od nas odwrócą (czyli będziemy mogli ich bić), albo nie, a wtedy zmienią się w kamienie i też będziemy mogli ich bić. Zakładam tutaj oczywiście, że nasza drużyna nie zadaje tylko i wyłącznie magicznych obrażeń :P.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...