Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

AdrianFijalkowski

Rozwiązany: FRAPS i Unreal Tournament 3

Polecane posty

Jak najbardziej, jeśli nagrywasz pełną rozdzielczością (a nawet jeśli nie). Pamiętaj, że komputer musi każdą wygenerowaną klatkę zapisać na dysku, nie mówiąc nawet o ewentualnej kompresji, zabierając przy tym moc obliczeniową i/lub pamięć czy to procesorowi czy grafice. Tak czy siak, nagrywanie takich gier troszkę mocy kosztuje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zapisujesz na różne dyski? Po za tym nie da się ukryć, że bulletstorm jest niesamowicie zoptymalizowany. Jak go pierwszy raz włączyłem to w porównaniu do ut3 - szok :P

A właśnie miałem dać konstruktywną rade. Niektórzy chcą mieć extra jakość. Dlatego unreal engine posiada własny system zapisu obrazu tu masz poradnik:

http://udn.epicgames.com/Three/CapturingCi...ndGameplay.html

przy czym tam piszą o udk więc musisz zamienić plik udk.exe na ten od unreala, bulletstorma, batmana czy w co tam jeszcze grasz na enginie unreala. Tylko, że uważaj u mnie na komputerze zoptymalizowanym do robienia takich rzeczy miałem tylko kilka fps :) ale to wina nie domagającego raidu dla dysków :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...