AdrianFijalkowski Napisano Kwiecień 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2011 A więc, mam FRAPSA (1.9D). W UT3, podczas gry (bez nagrywania) mam ok. 100 - 140 klatek, gdy włączę nagrywanie FRAPS potrafi mi zeżreć aż 50%. Czy to normalne? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekn Napisano Kwiecień 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2011 Jak najbardziej, jeśli nagrywasz pełną rozdzielczością (a nawet jeśli nie). Pamiętaj, że komputer musi każdą wygenerowaną klatkę zapisać na dysku, nie mówiąc nawet o ewentualnej kompresji, zabierając przy tym moc obliczeniową i/lub pamięć czy to procesorowi czy grafice. Tak czy siak, nagrywanie takich gier troszkę mocy kosztuje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdrianFijalkowski Napisano Kwiecień 22, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2011 Uważam to trochę za dziwne, bo np. w demie Bulletstorm bez nagrywania miałem 30 - 50 klatek ,a gdy włączam nagrywanie liczba klatek utrzymuje się na 30, z momentowymi spadkami płynności do 25 - 27. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artifex Napisano Kwiecień 28, 2011 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 28, 2011 Może zapisujesz na różne dyski? Po za tym nie da się ukryć, że bulletstorm jest niesamowicie zoptymalizowany. Jak go pierwszy raz włączyłem to w porównaniu do ut3 - szok A właśnie miałem dać konstruktywną rade. Niektórzy chcą mieć extra jakość. Dlatego unreal engine posiada własny system zapisu obrazu tu masz poradnik: http://udn.epicgames.com/Three/CapturingCi...ndGameplay.html przy czym tam piszą o udk więc musisz zamienić plik udk.exe na ten od unreala, bulletstorma, batmana czy w co tam jeszcze grasz na enginie unreala. Tylko, że uważaj u mnie na komputerze zoptymalizowanym do robienia takich rzeczy miałem tylko kilka fps ale to wina nie domagającego raidu dla dysków Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdrianFijalkowski Napisano Maj 3, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2011 Dzięki Artifex. Narazie nie mam czasu na zrobienie tego, ale później pewnie. Temat można już zamknąć. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawalorn Napisano Maj 3, 2011 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2011 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...