Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gabriele

Rozwiązany: Devil May Cry 4 - Misja 3

Polecane posty

Mam problem z misją 3 w DMC4.

Chodzi o to,że po dostaniu się do twierdzy fortuna i przejściu przez zielone drzwi znajduje się przy takim czymś-

110912061-3.jpg

Podchodzę do tego czegoś i wciskam L (gram na klawiaturze).Wyskakuje mi,że za tą ,,zaporą'' są jakieś ostrza i trzeba ją zniszczyć.Problem w tym,że rozwalić tego się chyba nie da.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz krótki pojedynek. Po jego zakończeniu wejdź po schodach na górę i teraz masz sekwencje zręcznościową polegającą na łapaniu się Bringerem latających kul. Wszystko czego potrzeba to cierpliwość i spokój. Po jej zakończeniu wyjdź z sali i trafisz na górne piętro kościoła. Wyjdź przez drzwi i okrąż salę(idź jak cię prowadzą.). Wyjdziesz po drugiej stronie bariery. Uruchom koło i wejdź w najbliższe drzwi. Idź prosto :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przeszedłem "czwórkę" jakiś rok temu, za wiele Ci nie powiem :) Teraz gram w DMC3 i jeśli czegoś nie wiem zaglądam na YouTube'a. Też tak spróbuj ;d

A może masz DMC z CDA? Bo tam dołączony był poradnik pana Siekiery ;) Może zacytuję:

Misja 03 ? Białe Skrzydło

Przeszukaj Twierdzę Fortuna!

Biegnij przed siebie, eliminując zagrożenie (w pierwszym korytarzu na lewo ukryto kryształ czerwonych kul). W kolejnej sali czeka cię trochę skakania ? z pomocą ramienia musisz dostać się na samą górę. Po wydostaniu się z kopalni czeka cię zmiana klimatu. Ruszaj przez zamieć. Po chwili na horyzoncie wyłoni się cel twej podróży, a kawałek dalej trafisz na nowy gatunek przeciwników, prostych do rozwalenia, bo niezwykle podatnych na przyjacielski uścisk Nero. Wykończ ich, a droga do zamku stanie otworem (nim do niego wejdziesz, pojawi się kolejny przerywnik, w którym poznasz niezwykle wygimnastykowaną Glorię).

Znajdziesz się w głównym holu. Skorzystaj z pierwszych drzwi po prawej. Od tej pory nie będę pisał o przeciwnikach, bo z drobnicą przyjdzie ci walczyć na każdym kroku. Odpowiednia wzmianka pojawi się jedynie w przypadku silniejszych bestii. Pomyszkuj trochę po okolicy. Docelowo musisz się dostać do komnaty tortur. Po walce biegiem na górę ? tu znanym już sposobem skorzystaj z mocy ramienia, by dostać się na drugą stronę. Niestety szalenie łatwo nadziać się na kolce zawieszone po sufitem. W razie upadku całą operację zaczynamy od początku (łącznie z walką).

Znajdziesz się w wielkim holu, tyle że na górnym tarasie. Energetyczne bariery nieco ograniczają twe pole manewru, więc skorzystaj z jedynych dostępnych drzwi. Przed siebie jedyną możliwą drogą, aż trafisz w pobliże wodospadu. Korzystając ze schodów przejdź dalej, a znajdziesz się znów na centralnym dziedzińcu. Drzwi na końcu zaprowadzą cię na drugą stronę znanego już tarasu. Kilka metrów dalej znajdziesz maszynę ? naładuj ją energią miecza, a bariera energetyczna zniknie. Korzystając z pobliskich drzwi trafisz do galerii, a z niej do biblioteki. Czeka cię walka z nieco bardziej wymagającym przeciwnikiem. Łatwo sobie z nimi poradzisz, wybijając drani mieczem w powietrze, a w górze dobijając ramieniem. Po walce zabierz z bocznej wnęki Anima Mercury, co automatycznie zakończy rozdział.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by co to jednej gry cały rok nie przechodzę :D

DMC4 mam ,,normalne'' (nie z CDA)

Na YT szukałem,ale nic co by mi pomogło tam nie było

Skoro grasz w DMC3 to mogę ci pomóc jeśli nie znajdziesz nic na YT-całkiem niedawno ukończyłem

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...