Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

shakal84

Blue Screen po dołożeniu pamięci

Recommended Posts

Witam

Nie dawno dokupiłem sobie pamięc Good Ram 2GB pamieci wspólpracują z Patriotami w dualu po zainstalowaniu w kompie przy pierwszym uruchomieniu kompa gdy zaczyna sie wgrywac sam Windows wyskauje mi taki blue screen ==> dsc08098x.th.jpg

system 64 bity w opcjach biosu mam włączona opcje "Memory Rema Freature" pamięci pracują na standardowych ustawieniach 400 Mhz ktoś ma jakiś pomysł co jest nie tak ??

PRZEPRASZAM NIE TEN DZIAŁ :D

Link to comment
Share on other sites

Tak system za drugim razem odpala juz normalnie i działa tylko pisze ze został uruchomiony po powaznym błędzie czy coś takiego

co do kompatybilności pamięci z płytą główną to nie mam tam wyszczególnionej tej pamieci po za tym ta płyta jest już troche leciwa a dane o kompatybilności nie sa juz aktualizowane przez producenta.. Asus

Link to comment
Share on other sites

pamięci te specjalnie kupiłem w "dual kit" zeby w tym trybie pracowały tak samo jak te z Patriota wiec sa przystosowane do pracy w dualu po za tym dzsiaj komputer odpalił bez problemu raz jest ten blu screen a raz go nie ma ....

Link to comment
Share on other sites

OK dzisiaj rano miałem znowu inny obajw posiadam trzy dyski twarde 40 GB ATA... 250GB na SATA.... i 1TB też na SATA podczas wgrywania sie windowsa jeden dysk nagle sie wyłancza automatycznie ten 250 GB i komputer sie resetuje sam... system jest zinstalowany na pierwszym dysku 40 GB dopiero po samoczynnym resecie dysk 250GB odnowa startuje i system odpala juz normalnie co jest grane ..??? czyżby to wina tych pamieći ?? ze jeden dysk nie wiadomo czemu podczas wgrywania windowsa sie sam wyłanczał ?

Link to comment
Share on other sites

hmm zamieniłem pamięci jak radził kolega wyżej (tak aby nie pracowały w dualu ) i problem jak narazie znikł komp odpala normalnie a dysk juz sie nie wyłancza ..jak narazie pomogło dzieki ;) szkoda ze nie mogą pracować w dualu bo troche pewnie trace na wydajnosci :-/

Link to comment
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...