Jump to content
Sign in to follow this  
Hut

Jestem Tier 1: Medal of Honor

Recommended Posts

W tym wątku forum wstawiajcie prace (linki do YouTube'a) przygotowane na konkurs "Jestem Tier 1"

@Quintii - no właśnie jest znośny... i nic poza tym :/

Grunt że spróbowałem :tongue: a ponieważ z obsługi programów do tworzenia filmów itp jestem totalnie zielony, to nawet nie brałem pod uwagę jakichkolwiek szans w konkursie. :laugh:

te modyfikacje głosu mnie rozbrajają, nie można dać swojego głosu ? btw jak dorwę kamerkę to swój zrobię, aktualnie nie widzę tutaj żadnej konkurencji ...

te modyfikacje głosu mnie rozbrajają, nie można dać swojego głosu ? btw jak dorwę kamerkę to swój zrobię, aktualnie nie widzę tutaj żadnej konkurencji ...

Hm. Zauważ, że w większości wywiadów z żołnierzami jest "zaniżony" głos :P Zresztą... Żołnierz z głosem 12 latka na filmie brzmiałby co najmniej zabawnie...

Quintii - Szkoda, że to tylko urywki różnych filmów, a ani przez chwilę nie widać mówiącego "żołnierza". Teksty są całkiem dobre, ale filmik mnie jakoś szczególnie nie powalił.

Rexarek - Fajna muzyka, niezłe teksty. Jednak scena w której siedzisz przed kaloryferem jest co najmniej dziwna :).

Póki co filmiki co najwyżej letnie. Ja podszedłem do tematu inaczej. Duuużo inaczej.

Quintii - Szkoda, że to tylko urywki różnych filmów, a ani przez chwilę nie widać mówiącego "żołnierza". Teksty są całkiem dobre, ale filmik mnie jakoś szczególnie nie powalił.