Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

reloxart14

Slaba wydajnosc hd5850

Polecane posty

Witam, pisalem na forum w sprawie kupna komputera i polecono mi taki zestaw:

AMD Phenom II X4 Quad Core 955

Creative Labs Sound Blaster

OCZ ModXStream

ASRock M3A770DE

Samsung 500 GB SATA II

Samsung SH-S223L SATA LightScribe

Zalman CNPS10X PERFORMA

hd5850

4gb good ram

i windows 7 (64 bity)

komputer ten mial sie nudzic na rozdzielczosci 1280x1024 lecz..wyszlo inaczej. assassin creed sie zacina, dwojka jeszcze gorzej. probowalem juz troche zdzialac razem z jednym uzytkownikiem ktory mi doradzal, lecz nie wskuralismy nic, dlatego zwracam sie z pomoca tutaj, poniewaz nie mam juz pomyslu. z gory zaznaczam ze jestem kompletnie zielony, dzieki!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadzimy więc podstawowe czynności konserwacyjne.

No to może najpierw od strony software`owej:

1. Wchodzimy w tryb awaryjny, usuwamy sterownik (dobrze jest użyć np. driver cleanera)

do trybu awaryjnego dostaniesz się naciskając przycisk F8 podczas ładowania systemu i wybierając odpowiednią opcję z menu, które się pojawi.

2. Instalujemy najnowszy sterownik, możesz poszukać na stronie producenta lub bezpośrednio na stronie Ati.

3. Na czas grania wyłącz antywirus, jeżeli to pomoże to odinstaluj i pobierz Avira Free Antivirus.

4. Defragmentujemy dysk (teoretycznie zbędne, ale na pewno nie zaszkodzi)

5. Skanujemy komputer programem MalwareBytes AntiMalware oraz klasycznym Antywirusem (czytaj: Avira Free Antywirus)

6. Można spróbować przywracania systemu, jeżeli wcześniej problem nie występował.

7. W ostateczności - format i stawiamy system na nowo.

8. Zainteresuj się także temeraturami podzespołów. Zmierzysz je np w programie Everest. W spoczynku powinny oscylować w granicach 40-50oC, w stressie nie powinny przekraczać 70oC (karta graficzna może grzać się ciut więcej)