Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kotlet_1991

Ghost Master

Polecane posty

Aby uwolnić Akorda musisz przywołać do niego najlepiej za pomocą Buu tego kucharza, gdy będzie przechodził obok zagwiżdże melodie i Akord będzie twój. Potem sie zabierz za Wodnego Wstręta. Użyj Buu i mocy Brzęk łańcuchów i Przeciek a ktoś się zjawi wyłączy pompę i uwolni duszka :) Natopiast tę ostatnią (chyba Błyskotka czy jakos tak :P ) uwalniamy za pomocą wcześniej uwolnionego Wodnego Wstręta i jego mocy Gradobicie :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buuu, znowu mam problem :( w następnej misji <problem ognika jakiegoś tam> nie mogę przewrócić tego drzewa : używam wstrząsów Denny Morena i Akorda <tego całego Boskiego krzaka jeszcze nie można było uwolnić> a te drzewo ani drgnie :

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem kupiłem se cda z GM , zainstalowałem i zawsze po przejściu ABC straszenia wyskakuje mi jakiś błąd, a jak później daję kontynuuj grę to sie wiesza. Nie wiecie co zrobić? Mam kompa Celeron 740, 192 mb ram, riva tnt 32 z akceleratorem(kiedyś to było cudo :wink: )

P.S.Żeby było wcześniej to już wcześniej zdobyłem ghost mastera, czekałem chyba z tydzien, a tu po hiszpańsku :roll: . Normalnie lol z tym ghost masterem

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś przeczytałem żeby śpiochem go uśpić(sen) a później zrobić na nim lunatyka. Wyląduje na schdach i wtedy włączyć szalone zaproszenie brygidy. Też akurat jestem na tej misji a ten doktorek cały czas na górze siedzi i nie ma jak go uśpić(żeby łańcuchy zadziałały to też chyba musi zejść niżej)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem z uwonieniem ognika z blair. Próbuje obok niego ustawić tego gangstera i oczy, ustawiam lodowy oddech ale jedyne co uzyskuje, to zamrożenie terenu i rzeczki obok, jezioro nie zamarza. Jakie duchy, gdzie i z jakimi mocami trzeba ustawić żeby śmiertlenicy do nich podzeszli?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gallusik

o ile sie nie myle to jest plansza gdzie sa ci 3 goscie z tv.

ognika uwalniasz zwabiajac spiewem deszczulki albo grzmotem. musisz panow tylko dobrze nakierowac i znajda ognisko. na jednego z gosci wrzucasz "ognika" i jak podejdzie do ogniska to dajesz moc "ognisko". ognik zostanie uwolniony.

nastepnie z moca "Burza" (deszczolka jub jakaas tam inna-dobrze nie pamietam) ustawiasz sie na wyspie kolo kosciotrupa. rozmywa sie mgla. Boskim Krzakiem wzalasz drzewo. Czaszka ktora jest uwieziona dajesz moc hipnutyzujacy wizerunek. ludzie zobacza trupa i masz wolna postac. Teraz zamrazasz teren dwiema postaciami. i uzywasz mocy ściemniaka "obsesja". jak wszyscy przejda na druga strone rzeki to rozmrazasz teren. potem znow wzywasz panow sciemniakiem i jak tam zejda i znajda ksiazke jest po sprawie :)

pozdrawiam

przejscie calej gry zajelo mi okolo 4 dni :D ale zabawa byla przednia. a najwieksze klopoty z uwalnianiem wszystkich duchow :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak można zwolnić pole siłowe z szpitala w misji w której uwalnia się ściemniaka od profesorka? to jest misja po tej w jednostce wojskowej i nie mam pojęcia jak zacząć:/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak można zwolnić pole siłowe z szpitala w misji w której uwalnia się ściemniaka od profesorka? to jest misja po tej w jednostce wojskowej i nie mam pojęcia jak zacząć:/

Tego pola nie da się wyłączyć, ale spoko, jest na to sposób. Zauważ, że jeden z sanitariuszy (ten w okularach, nie pamiętam, jak się nazywa), którzy pracują na piętrze z polem, co jakiś czas odwiedza łazienkę na piętrze bez pola - wystarczy tam przywiązać do lustra Lady Makbet, i gdy sanitariusz wejdzie do łazienki - użyć jej mocy Koń Trojański (ważne, by LM miała ustawione "Używaj wyłącznie mocy z obecnego poziomu") - do utworzonego "prezentu" można przywiązać do 4 przerażaczy, ale do uwolnienia Ściemniaka potrzeba tylko dwóch - jakiegoś piaskowego dziada (Śpiocha lub Kosz-mara, potrzebna moc - "lunatyk") i jakiegoś ducha z mocą "wysokie napięcie" lub inną uszkadzającą urządzenia elektryczne (najlepiej Burzoszpona lub Hanibóla) - oba przydadzą się do uwolnienia Ściemniaka. Gdy sanitariusz wejdzie z "przezentem" w zasięg pola, będziesz mógł swobodnie zmieniać przekaźniki przerażaczy przywiązanych do "prezentu" na te w obrębie pola (ale nie będziesz mógł ich odwołać ani wyprowadzić poza obręb pola). No i nie możesz przestraszyć sanitariusza, póki niesie "prezent", bo go upuści :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za Boski Krzak? Jestem w misji "Błąd ognika z Blair" i też nie umiem przewrócić drzewa. Gdzie jest ten Boski Krzak?

A tak w ogóle to w pierwszej misji uwolniłem taką zjawę z odkurzacza, a w następnej misji w tym akademiku (drugi akt) ona znowu tam była uwięziona, chociaż mogłem ją wziąść na tą misję :lol:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka jest ostatnia misja w GM? Bo u mnie zawsze po duchu zoperowanym byl jakis filmik z pociągie, ciąg dalszy nastąpi i kuniec. I troche skołowany chodze już jakiś rok :P

To już koniec - chyba, że masz brytyjską (ważne, brytyjską, nie amerykańską) wersję gry, to możesz zainstalować bonusowy poziom (w polskiej wersji da się zainstalować, ale gra się wtedy nie chce uruchamiać), który podobno pojawia się po ostatniej misji (a ostatnia misja to nie "Duch zoperowany", tylko "Co leży za kukułczym gniazdem?":)).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...