Shadowspace RL - postępy
Ech... co za pogoda.
Postępów nie było zbyt wiele, a to za sprawą dwóch rzeczy: ostrego nawrotu uzależnienia od Touhou (heh), a także dlatego, że bardzo, bardzo nie lubię działać z wektorami i liniami.
Niemniej, na dzień dzisiejszy:
- potwory kierują się wzrokiem i słuchem (jak już dojdę do rakietnic, hałas będzie wyjątkowo generowany przez eksplozję, a nie gracza)
- walka wręcz działa, można niemilców ubijać (na razie są tylko dwie bronie, ale przed kolejnym release'm dodam więcej), dokładne szanse i obrażenia pewnie jeszcze kilka razy się zmienią
- atrybuty Body, Speed i Reflexes można już rozwijać (na różne sposoby)
Aktualnie pracuję nad bronią palną, mam ją w praktyce niemal gotową (kule mają swoją trajektorię - lecą we wskazanym kierunku dopóki nie trafią w coś, albo nie polecą za daleko), jedyne opory stawia procedura animacji pocisków, ale dziś powinienem ją zgryźć. BTW, przy dostatecznie silnej broni (lub narzędziach) będzie można przebijać się przez ściany.
Ponieważ znaczna część pocisków będzie animowana tylko w miejscu trafienia, zastanawiam się nad wprowadzeniem jakiegoś systemu wskazania, z którego kierunku nadleciał dany strzał (coś a la Deus Ex?).
Plików wykonywalnych brak bo nie mam jak ich przesłać (z tego samego powodu cierpi sesja Exalted D: )
5 komentarzy
Rekomendowane komentarze