Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

napa88

Rozwiązany: Temperatura GPU i CPU, pytanie :)

Polecane posty

Małe pytanie do Was drodzy specjaliści FA (żaden sarkazm :P). Mój sprzęt: GPU - GeForce 9600GSO (chłodzenie "oryginalne", tj. po kupnie karty nie zmieniałem) CPU - Intel Core2Duo E8400 (niepodkręcany, chłodzenie "oryginalne" jw.). Pytanie? Programem "SpeedFan" sprawdziłem temperaturę obu podzespołów po odkurzeniu kompa, spadła ale... czy to możliwe, że nieobciążona grafa ma 62 stopnie gorączki, a CPU 51? Nie znam się na tym, nie bijcie...

PS: Z innej beczki bez zakładania nowego tematu (i wszyscy są zadowoleni): Podczas grania w... cokolwiek (oprócz Mario :P) po jakimś czasie z komputera zaczyna "buczeć". Można to porównać to silnika benzyna i diesel. Włączam kompa - benzyna, cichutko bez problemów, włączam MW2, Crysis'a whatever - diesel, komputer staje się głośniejszy. What's the reason?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doh! Ja mam dużo gorzej! :[ Mi GPU się tak mocno grzeje, że musiałem obniżyć zegar rdzenia O POŁOWĘ (600 MHz -> 300 MHz) i podkręcić wiatraczek do 100%!

Teraz to już nawet to nie pomaga przez te upały cholerne... :[

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że się robi głośniejszy to normalne, wentylatory zaczynają się szybciej kręcić by schłodzić sprzęt.

Co do temperatur - wydają się trochę zbyt wysokie nawet jak na upały (choć nadal nieszkodliwe)... Kiedy odkurzałeś komputer w środku?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaraj się organoleptycznie zlokalizować źródło hałasu. Prawdopodobnie będzie nim jakiś wiatrak - trzeba go będzie wyczyścić, jak to nie pomoże, to konieczna będzie wymiana (ja dwa razy wymieniałem w starym kompie wiatraczki na GF2MX, za trzecim razem dostałem berserka i zaopatrzyłem się w chłodzonego pasywnie GF4MX440 :)).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach