Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Krejz4

Rozwiązany: Nagrywanie i mój komputer?

Polecane posty

Siemanko.

Ostatnio zainteresowałem się jak mój komputer zniesie nagrywanie i bardzo się zawiodłem. Uruchomiłem Frapsa, następnie Minecraft'a, bo łatwo się w nim ogarnąć itp. Bez nagrywania mam tak 40 - 50 FPS z włączonym chromem w tle, bez chroma troszkę więcej, nawet 70 - 90, ale nie w tym rzecz. Gra płynnie chodzi, ładnie, zero problemów. Po wciśnięciu klawiszu nagrywania masakra, osiąga max. 20 FPS. Czy jest jakakolwiek opcja, żeby mój PC mógł nagrywać ładnie i płynnie?

Sprzęt:

Procesor: Intel? Core?2 Duo CPU E4700 @ 2.60GHz (2 CPUs), ~2.6GHz

Pamięć: 4096MB RAM

Dostępna pamięć: 3520MB RAM

System: Win 7 32 bit.

Jeśli jeszcze potrzeba jakiś informacji proszę pisać, nie znam się ani trochę na sprzęcie, dlatego też pisze ten temat. A, i jak już wspomniałem jestem zielony w tych sprawach itp. więc jeśli można napisać w miarę prostym językiem, ewentualnie wytłumaczyć to będę wdzięczny.

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej: raczej nie. Fraps bardzo obciąża sprzęt, zwłaszcza procesor i dysk twardy. Możesz spróbować lżejszego X-Fire, powinno być trochę lepiej.

No i procesor można podkręcić, to z pewnością nieco poprawi sytuację - w sieci jest masa poradników, nie będę tego bez potrzeby powielał smile_prosty.gif

http://www.purepc.pl...esorow?page=0,5

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie na tym procku FRAPSEM płynnie ponagrywasz (mi na słabszym nagrywanie jako tako płynnie szło, ale też testowałem to w 3-4 grach), ale jak ktoś wcześniej wspomniał musisz mieć osobny dysk (dysk, nie partycję). Jeśli jednak zamierzasz te filmy potem wrzucać, to na tym sprzęcie dużo bardziej uciążliwa będzie obróbka materiału i do tego rzeczywiście warto przesiąść się na coś lepszego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość