Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

League of Legends v.2

Polecane posty

To jeśli Jarvan jest taki strasznie OP to dlaczego po 1-2 tygodniach od wyjścia nie dostał potężnego nerfa, ano dlatego bo durnowate dzieciaczki narzekają jak spotkają 2 maks 3, którzy skopią im dupsko aż miło patrzeć i żalą się na forum jaki to Jarvan OP jest, co kończy się tym, że kolejny głupi Morello podejmuje takie, a nie inne decyzje o nerfach. Później rodzi się sytuacja jaka jest z Vladem, Galio lub Kayle(ale tutaj podobno ma być rework w najbliższym patchu).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przypominam sobie, by Rammus mógł co 6 sekund zadawać 10% hp przeciwnika. Albo by obniżał w AoE armor przeciwnika o 1/4 (Rammus -30 armor vs -26% Jarvan). Albo by Rammus miał gap closer/escape mechanism. Za to Jarvan nie ma AoE ulti, które zadaje obrażenia także budynkom; jak i brak mu 3s taunta.

Jest tu jedno bardzo ważne coś w Twojej wypowiedzi: "Ja po prostu lubię Jarvana" - więc i rozumiem dlaczego tak zaciekle go bronisz i dlaczego dalsza dyskusja tutaj nie ma sensu.

Heeej, ale ja też używam logiki, i nie piszę, "bo tak!" i dyskusja ze mną może jednak ma sens. Rammus ma powerballa, według mnie ten skill podchodzi pod gap closer/escape mechanism. Może nie idealny, ale jest. Ale dobra, mniejsza o to. Rammus dostaje AD z armora, co zwiększa dmg przy każdym uderzeniu, a według mnie to całkiem dobrze rekompensuje brak możliwości odejmowania 10%hp co 6s(brzmi mocno, ale później i tak większość ma jakiś resist).

Wiem tylko , że Jarvan nie wygrywa tu w dmg, tylko w utility. A wszyscy i tak się czepiają dmg.

Jak ktoś nie kupi żadnego survi to może i tank Jarvan go zmiecie, ale matematyka udowadnia, że w dmg nie przewyższa innych tanków.

Jedynie w early, gdy mamy runy i masteries na armor penetration i przez chwilę zadajemy niemal true dmg to rzeczywiście tutaj jest różnica między Jarvanem i innymi tankami. Każdy inny tank jest oparty na magic dmg i stąd się bierze przewaga Jarvana pod tym względem w early. Potem jednak każdemu armor rośnie i tank Jarvan jest już jak każdy inny tank. Tylko że ma lekko mocniejsze utility.

A co do Galio. Zbyt łatwo go skontrować. Ani to dobry tank, ani dobry support, ani dobry caster. Jego Q, które Riot tak usilnie buffuje jest bajecznie łatwe do uniknięcia. A jak burst nie trafi to Galio może robić jedynie za dodatkowego miniona i patrzeć jak jego team ginie. Jego ulti też bardzo łatwo skontrować,a przy tym ma idiotycznie długi cooldown. Dali by mu te 130/120 s na każdym lvlu i byłoby ok. Ewentualnie zwiększyliby szybkość/AoE Q i byłoby ok. Zwiększyliby czas trwania bulwarka/daliby heal na tego na kim się użyje zamiast ciągle na Galio i byłoby ok. Daliby mu dawne koszty skilli i byłoby ok. Bo teraz to na pewno nie jest ok.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu oni chcą nerfić Malzahara? On na to nie zasługuje. Jedyne co to dać mu buffa delikatnego :D

1)Null Zone nie jest wcale takie super potężne jak ktoś wyżej pisał. 9%+ 1 za 80 AP. Przyjmijmy, że Malzahar ma 11 dodatkowych % => 20%. Bohater który na tym stoi ma 3000 hp. Null Zone zadaje co sekundę 600 magic dmg, odliczyć resisty i nie wiele zostanie. Poza tym wątpię żeby jak ktoś zobaczy tego skilla pchał się i myślał "postoje sobie, a co mi tam szkodzi". Łatwo z tego wyjść, więc...

2)Malefic Vision jest sposobem na to, żeby Malzahar nie musiał co 5s wracać do bazy. Z tego co ja zaobserwowałem w momencie kiedy przeskakuje wybiera najbliższy cel i (jeśłi się nie mylę) priorytetem są miniony. łatwo skontrować, wystarczy healer w team'ie, albo miksturka.

3)Ulti, które łatwo przerwać. W dodatku zadające ~1500 dmg w przeciągu 2,5s. Mogli by podbić trochę :D

Do tego wszystkiego chce dopisać, iż jest to IMO, nikt inny nie musi się ze mną zgadzać ani tym bardziej popierać mojej strony. Uważam jednak, że jest to ciutkę bezsensowne. Każdy bohater w dobrych rękach z odpowiednimi przedmiotami jest OP tak samo jak najbardziej OP w rękach słabego gracza może (za przeproszeniem) [beeep] zrobić przeciwnikom. Ot wszystko co mam do napisania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy, że Malz ma ok. 500 AP (więcej rzadko w której grze się zbierze). Daje to 15% hp na 5 levelu. Trafiasz na squisha, który ma jakieś 2200-2300 hp + jeśli kupił Banshee to redukcję magic damage o jakieś 50%. Teoretycznie, bo większość casterów kupuje jeszcze Sorci i Void Staffa, więc tym magic resistem squish może sobie co najwyżej kwiatki podlać. Przyjmijmy jednak, że po redukcji Null Zone będzie zabierał co sekundę (a działa 5) tylko 10% hp, co i tak daje 1150 dmg. Do tego biedny squish ma wtedy w 90% przypadków na głowie ulti Malzahara - na 3 lvlu skilla 550 dmg + 1,5 z AP, co daje jakieś 1300 dmg, odjąć resy i zostanie coś koło 800-900. Przed albo po ulti Malz zdążył pewnie jeszcze trafić go z Call of the Void (jak nie trafił to albo powinien przestać Malzem grać, albo squish jakimś wygibasem go uniknął) - kolejne okolice 500 dmg. A znając życie to przed castem ulta albo zaraz po (a jak ma pecha to i przed, i po...) dostał na twarz Malefici, zadające jakieś 500 dmg. Jeśli ma w zapasie Igni i zdąży, to pewnie też go tym poczęstuje. Oczywiście liczby są mocno zaokrąglone a resy liczone mniej więcej na oko.

Squish w czasie pełnego combo (CotV + Malefic + Null + ulti) oberwał za 3450 + ewentualny Ignite. Balans jak cholera... Sytuacja jest niby idealna, bo Malz trafił wszystkim, ale często widziałem takie akcje, więc nie uznawałbym tego za niewielki procent przypadków. I o ile jeszcze combo Anki są jakieś mizerne szanse przeżyć, tak tego żaden ranged carry/Ap nuke albo inny squish nie ma szans przetrwać.

Wniosek? Nerf Malzaharowi należy się jak psu buda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem co do tej Anki i jej comba. Kiedyś jak grałem Ashe, to Anka zjadła mnie na 1 skilla, a jednak posiadałem coś MR(co prawda tylko BV ale jednak). IMHO nerfienie Malza mija się z celem, jest to nuker i to jest normalne, że zada taki a nie inny dmg tak samo jak Anka czy inna Le Blanc, a do tego trzeba dodać, że jednak nie jest wcale tak łatwo trafić bez problemów z Q i W żeby następnie szybko przejść do ulta, a w miedzy czasie walnąć E i Ignite jeśli się posiada.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by było w przypadku solo. Jednak zazwyczaj jest tak, że w momencie kiedy Malz użyje ulti dostaje jakiegoś stana, silence'a, fear'a tudzież inne cudo (warunek zgrany team z myślącymi ludźmi). Nie mówię, żeby absolutnie nie dostał żadnego nerfa, gdyż u każdego bohatera można się do czegoś przyczepić, ale mam nadzieję, że nie zniszczy go to totalne i będzie dalej grywalnym bohaterem.

Wie ktoś może na czym ma polegać buff Fiddlesticks'a?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem co do tej Anki i jej comba. Kiedyś jak grałem Ashe, to Anka zjadła mnie na 1 skilla, a jednak posiadałem coś MR(co prawda tylko BV ale jednak).

Tak to jest, jak wyskoczysz Ashe na 1 lvlu na Ankę z 18. Wtedy rzeczywiście zjada jednym skillem :P

Popatrz na skille Anki, ich przeliczniki i zadawany dmg. Anka całym combo zada jakieś 1500-2000 dmg. Wszystko zależy oczywiście od wykarmienia, tego w kogo je rzuca i wyrównania gry.

@ czeczen150

Ten supress na siebie podczas rzucania ulti to praktycznie jedyna słabość Malzahara. Przy czym walcząc na niego 1v1 (mid, top?) nie ma większego znaczenie, bo nikt nie pomoże ci stunując Malza. Team fighty to inna sprawa, często się to udaje i dlatego na niego niezbyt często narzekam. W porównaniu z Vladem czy inną Anivią jest wręcz zbalansowany:P

@ RaxusV post niżej :P

Dlatego napisałem, że ta słabość ma znaczenie jedynie w czasie team fightu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doprawdy można czuć zażenowanie faktem, że czeka się 30 minut na wejście do gry, po czym dostaje się po łbie informacją, że 5v5 nie działa. Ciekawi mnie czy hakerzy bawią się serwerami, czy może nawał dzieci powoduje, że serwer nie ma jak tego ogarnąć. DNO DNA a nawet jeszcze głębiej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Fellesanem. Malz zasługuje na nerfa. W early za duży lane control dzięki maleficowi i portalowi, w late wyciąga gigantyczny dmg z samego comba w + ulti.

Ten supress na siebie podczas rzucania ulti to praktycznie jedyna słabość Malzahara.

Jednak radzę zauważyć, że supress działa również na przeciwnika a mało który hero ma skill zmniejszający CC (np. Gangplank).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zamiaru się kłócić, ale:

-Annie (AoE) stun co 5 spelli, Malzahar silence co 9 sekund (założenie: przeciwnik jest idiotą i pcha się tempo, żeby oberwać skillem)

-Annie posiada tarczę dodającą 50 do pancerza, Malzahar nic takowego nie ma

-Annie przywołuje Tibbers'a co 2 min, na 45s zadając przy okazji 450+0,7AP dmg misiek zadaje 130 obrażeń posiada 2k hp, 70 armor, 65 mr, 35+0,2AP dmg dla wszystkich wokół niego; Malzahar przywołuje Voidling'a co 4 spelle (na 18 poziomie) 1120 hp, 120 dmg resisty raczej niewielkie przeciwnicy wokół niego nie dostają dmg'a (po doliczeniu wszystkich dodatków)

-Stun+tarcza=całkiem niezły mechanizm ucieczki, mechanizm ucieczki Malza, pomyślmy... hmmm... jeśli się nie mylę to tylko flash/ghost

Mogę wyliczyć jeszcze więcej punkcików porównawczych, ale chyba nie o to tu chodzi. Każdy bohater jest na swój sposób OP i w każdym można się do czegoś przyczepić, czy to cd, dmg. Niech lepiej znerfią Vayne bo na prawdę OP jest zadawanie 8% max hp co 3 ataki (true dmg ofc).

Z tego co wyżej wyczytałem wynika, że:

każdy bohater powinien opierać się głównie na AD, a jego skille to jedynie dodatek, co z tego, ze taki Malza to mag?

Powinni zakończyć sprawę bohaterów. i tak jest ich już wystarczająco dużo i każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. W to miejsce mogli by się zająć balansowaniem gry, ulepszaniem serwerów etc. Na co komu więcej bohaterów? I tak jest już w wuj i trochę "usless" czyli takich, które się widzi 1 na 50 gier, albo i rzadziej. Koniec :D więcej się nie wypowiadam, bo zaraz będzie, ze kłótnię rozpętuje. To jest tylko moje skromne zdanie i denerwuje mnie jak ktoś porównuje jednego bohatera do drugiego, bo to się mija z celem. IMO balans Malzy polega na tym, że w walce 1v1 jest OP, ale za to w TF jego potencjał spada. Dziękuję z auwagę :tongue:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak odchodząc od tematu? Są jakieś champy "useless":>?

Dla mnie każdy champ wnosi coś do rozgrywki, "niepotrzebnym" championem można nazwać kogoś najsłabszego z drużyny all ap etc. Jeśli team jest zorganizowany (mówie o mniej lub bardziej zgranym premade) to każdy champ jest potrzebny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Felessan

Nie no może nie wyskoczyłem na 1lvl ale różnica była może 2lvl, a co do wykarmienia to co prawda miała około 20 stacków na soulstealerze i chyba RoA no ale nawet jeśli to nie polecam takiego widoku kiedy niezależnie jaki skill leci w twoja stronę to już wiesz, że ona ma killa :tongue: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak radzę zauważyć, że supress działa również na przeciwnika a mało który hero ma skill zmniejszający CC (np. Gangplank).

Quicksilver Sash - posiada dwie rzeczy potrzebne na Malza - mr i cleanse na wszystko. Zawsze mnie smuci, gdy w przeciwnej drużynie jest Malz, a w mojej nikt nawet nie chce pomyśleć o tym itemie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak radzę zauważyć, że supress działa również na przeciwnika a mało który hero ma skill zmniejszający CC (np. Gangplank).

Quicksilver Sash - posiada dwie rzeczy potrzebne na Malza - mr i cleanse na wszystko. Zawsze mnie smuci, gdy w przeciwnej drużynie jest Malz, a w mojej nikt nawet nie chce pomyśleć o tym itemie.

Zauważyłem właśnie, iż mało kto składa ten item na moim elo tak samo jak Tiamat (ale ten jest nieporównywalnie gorszy).

Ewentualnie może też złożyć Zhonye Hourglass - efekt podobny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś z was w zasobach LUX?

Bo przymierzam się do zakupu jej i zastanawiam się czy warto...

Ja ją mam i polecam z całego serca ;). Jeśli ktoś używa mózgu to jest praktycznie nie do zgankowania dzięki swojemu E . Podwójny snare, malutki cd na ulti ( które zadaje chory dmg jak złoży się rabadon'a i Void Staff'a), ratująca tyłek tarcza i "sprawdzacz" krzaków :). Łatwo nałapać stacki na Mejai'u. Ma 1 jedną wadę( dla mnie to zaleta ^^)większość jej skilli to skillshoty.

PS Nie wal z ulti "na sucho"( chyba że jesteś pewny że wleci kill :)), zawsze traf wroga jakimkolwiek skillem byle miał na sobie pasywa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się nowy Champion Approaches. Yorick wygląda całkiem interesująco, a kupie go nawet ze względu na to, że już bardzo dawno nie miałem jakiegoś nowego bohatera do gry ^^ Zastanawia mnie, ile na raz ghuli będzie można przyzwać, skoro pasywna umiejętność jest tym mocniejsza im więcej stworów przyzwiemy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abilities:

Omen of War: Yorick?s next attack will deal bonus physical damage and summon a Spectral Ghoul that deals additional damage and moves faster than Yorick?s other ghouls. While the Spectral Ghoul is alive, Yorick moves faster as well.

Omen of Pestilence: Yorick summons a Decaying Ghoul that arrives with a violent explosion, dealing damage and slowing nearby enemies. While the Decaying Ghoul remains alive, nearby enemies continue to be slowed.

Omen of Famine: Yorick steals life from his target and summons a Ravenous Ghoul that heals Yorick for the damage it deals.

Omen of Death (Ultimate): Yorick conjures a revenant in the image of one of his allies. If his ally dies while its revenant is alive, the revenant sacrifices itself to reanimate them and give them time to enact vengeance.

Unholy Covenant (Passive): Yorick?s attacks deal more damage for each summon that is active. Meanwhile, Yorick?s ghouls deal some percent of Yorick?s Attack Damage and have some percent of his total health.

Imo interesująco :P Poza tym to chyba logiczne, że pewnie 4 ghuli będzie można przywołać. Chociaż z drugiej strony, gdyby mieli to ograniczyć, to pewnie do jednego ghula. Will see.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź o LUX :) Zachęciłeś mnie do niej jeszcze bardziej!

A co do nowego champa... mhmmm nie widać go w grze... Nie ma go do kupna nawet? Chyba, że jest narazie na US?

To jest dopiero opis skilli na stronie. Jeszcze trzeba czekać na champion spotlighta i dopiero wtedy wychodzi champ :happy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...