witek201 Napisano Marzec 24, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2010 Ej grał może ktoś wojownikiem lub czymś takim? Jeśli tak to jak nauczyć się innych skilli niż tylko "silny cios"? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlenson Napisano Marzec 24, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2010 Od kolesi jakichś np. obok tej strażniczki co pozwolenie na śledztwo daje to pod daszkiem szopy stoi kolo co nas uczy. Albo w cytadeli hrabiowskiej też obok niej kolo stoi co uczy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek201 Napisano Marzec 24, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2010 Bardzo dziękuje za pomoc Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bordouex Napisano Marzec 24, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2010 Jak można odczytać wartości przy broniach np 1K+5 lub 2K+3?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomko1993 Napisano Marzec 24, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2010 Jak można odczytać wartości przy broniach np 1K+5 lub 2K+3?? te wartosci nie są tak wazne jak te nizaj np.: Premia siły:12/3 oznacza ze premie do obrazen otrzymasz jesli masz siłe powyzej 12+ 3 = 15 Premia oręza: -1/1 oznacza ze od WU(wartosci ataku) zostaje odjęte 1 natomiast do WP(wartosci parowania) dodane zostanie 1 a wracając do twego pytania - im więcej wartosci K tym lepiej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latas Napisano Marzec 24, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2010 Z tego co wiem 1K jest równoznaczne z Dungeons'n'Dragonsowym 1k6 czyli jedna kość sześciościenna. Czyli 1K zada obrażenia 1-6 natomiast 2K 2-12. Do tego pododawaj premie np. +3 i masz obrażenie, które możesz zadać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lew1s Napisano Marzec 24, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2010 Latas dobrze powiedział. Czytałem książki o DSA. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noniewiem Napisano Marzec 25, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 25, 2010 Obrażenia liczone są w kościach, np.: 2k6 - dwie kości sześcienne czyli obrażenia 2-12 1k5 - jedna kość pięciościenna czyli obrażenia 1-5 2k4+5 - dwie kości czworościenne plus 5 punktów obrażeń (do min i max) czyli 7-13. Niżej masz premie siły. Najpierw podawany jest próg, a potem skok. Po każdym skoku możesz dodać 1 oczko do obrażeń minimalnych i maksymalnych. Pamiętaj, że przekroczenie pierwszej wartości nie daje premii, np.: 14/2 - próg wynosi 14 siły. Jeśli masz 16 (o 2 więcej) to obrażenia min i max rosną o 1. 12/3 - próg wynosi 12 siły, 15 daje 1 obr. więcej, 18 daje 2 obr. więcej, itd. Ostatnie to premie broni. Składa się z dwóch liczb. Pierwsza ma wpływ na atak, druga na obronę, np.: 1/-1 - plus 1 do zdolności ataku, minus 1 do obrony -2/1 - minus 2 do ataku, plus 1 do obrony Ponadto masz jeszcze zasięg. Jeśli walczysz bronią krótszą niż twój przeciwnik to otrzymasz karę. Ale nie wiem dokładnie jaką. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bordouex Napisano Marzec 27, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 27, 2010 Jeśli chodzi o śledztwo w porcie...Czy praca dla Neisbecków wyklucza zadanie związane z pracą dla tych drugich i na odwrót? Ukończyłem jedno zadania i zniknęła osoba odpowiedzialna za drugie... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lew1s Napisano Marzec 27, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 27, 2010 A jeśli chciałbyś na II WŚ pomagać aliantom, to Niemcom już nie możesz? Czytaj dialogi... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Kwiecień 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2010 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...