Paguł Napisano Listopad 22, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 22, 2009 Jako, że wyszukiwania, wgrywanie i katalogowanie naprawdę dobrych modów do Morrowinda urosło w moich oczach do rangi sztuki (przedrzeć się przez marnej jakości moduły, których liczba dąży do nieskończoności, to nie lada wyzwanie) jestem bardzo ciekaw, czy ktoś jeszcze podjął się tej syzyfowej pracy względem Fallouta 3. Nie oczekuję, że ktoś mi zarzuci listą (choć do morka kilka takich powstało). Interesują mnie konkretne przykłady modów, jakie uważacie za bardzo dobre. Dlaczego? Bo wg mnie Fallouta 3, jak i TES III, możnaby uzupełnić o wiele rzeczy, które czynią je o niebo lepszymi. Zaznaczę, że miałem styczność z paczką Aurelinusa. Mody w niej znajdujące się pełnią rolę naprawczą i uzupełniającą- a ja namiętnie rozglądam się jeszcze za czymś, co zmienia grafikę; nie rozdzielczość tektur, a jej styl, np. drzewa, trawy. Dobrze by było też wprowadzić zadania, jakich mi osobiście (i chyba nie tylko mi) brakuje, tj. dające się w pełni rozwiązać retoryką i inteligencją. Na samym końcu: pamiętacie budowę z Bloodomoona? Zlecaliśmy coś postawić, odchodziliśmy gdzieś i po powrocie stał już nasz budynek. Nie ma może takich modów dla F3? Oczywiście, najlepiej w klimatach "naprawy" Pustkowi (zastępowanie ruin nowymi, w pełni funkcjonalnymi strukturami etc.). Ot, taki mini tycon, o którym kiedyś pisałem w temacie Falloutów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzejkUsS Napisano Listopad 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2009 Cóż ja polecam Fredy's Perks. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Marzec 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 1, 2010 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...