Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Paguł

Rozwiązany: Fallout 3 / Najlepsze mody

Recommended Posts

Jako, że wyszukiwania, wgrywanie i katalogowanie naprawdę dobrych modów do Morrowinda urosło w moich oczach do rangi sztuki (przedrzeć się przez marnej jakości moduły, których liczba dąży do nieskończoności, to nie lada wyzwanie) jestem bardzo ciekaw, czy ktoś jeszcze podjął się tej syzyfowej pracy względem Fallouta 3. Nie oczekuję, że ktoś mi zarzuci listą (choć do morka kilka takich powstało). Interesują mnie konkretne przykłady modów, jakie uważacie za bardzo dobre. Dlaczego? Bo wg mnie Fallouta 3, jak i TES III, możnaby uzupełnić o wiele rzeczy, które czynią je o niebo lepszymi.

Zaznaczę, że miałem styczność z paczką Aurelinusa. Mody w niej znajdujące się pełnią rolę naprawczą i uzupełniającą- a ja namiętnie rozglądam się jeszcze za czymś, co zmienia grafikę; nie rozdzielczość tektur, a jej styl, np. drzewa, trawy. Dobrze by było też wprowadzić zadania, jakich mi osobiście (i chyba nie tylko mi) brakuje, tj. dające się w pełni rozwiązać retoryką i inteligencją.

Na samym końcu: pamiętacie budowę z Bloodomoona? Zlecaliśmy coś postawić, odchodziliśmy gdzieś i po powrocie stał już nasz budynek. Nie ma może takich modów dla F3? Oczywiście, najlepiej w klimatach "naprawy" Pustkowi (zastępowanie ruin nowymi, w pełni funkcjonalnymi strukturami etc.). Ot, taki mini tycon, o którym kiedyś pisałem w temacie Falloutów.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...