Skocz do zawartości
KlucQ

Laptop plus monitor do grania

Polecane posty

Cześć,

zwracam się o pomoc w znalezieniu zestawu laptop gamingowy plus monitor do grania. Obecnie posiadam Acer Nitro AN515-52 i próbowałem podłączyć do niego kilka monitorów zewnętrznych, żeby mieć po prostu większy ekran do grania. Niestety ilość FPS na zewnętrznym ekranie to zakres od 1 do 5 - dowiedziałem się na forach supportu Acer, że wynika to z faktu iż gniazda do których można podłączyć monitor "idą" przez zintegrowaną grafikę, i nawet jeśli obraz najpierw przetwarza karta dedykowana, to sygnał do monitora finalnie idzie z karty zintegrowanej (jestem kompletnym laikiem więc proszę wyprowadźcie mnie z błędu jeśli to bzdura).

Ważne i niestety niepodlegające dyskusji - nie, nie mogę mieć desktopa, nawet w mini towerze - po graniu muszę mieć możliwość złożenia stanowiska ze stołu w salonie tak zeby rano nie dopadły do sprzętu dzieciaki.

Założenia:

1. laptop w rozmiarze 15,6

2. monitor chyba nawet 24 cal by było ok, i tak ogromny przeskok w rozmiarze,

3. budzet 5.500 (raczej nie do powiększenia)

4. mobilność laptopa może być mniej niż 0 - ma zastąpić desktop na który nie mam miejsca

5. zastosowanie: żona - ogólne, jakis film, yt; ja - granie: głownie World of Warcraft, w przyszłości pewnie Diablo IV. Fajnie jakby dawał szanse na przetestowanie w miarę nowych tytułow (ale nie jest to mus).

Dajscie proszę znać czy takie rozwiązanie w ogóle jest możliwe, i co można w tym budżecie szukać.

Z góry dziękuje za pomoc.

P.S. o ile jestem laikiem sprzętowym, to monitorowym już w ogóle, zdam się w całości na rekomendacje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka dedykowana karta graficzna "siedzi" w tym laptopie? Czy czasem nie jest tak, że grasz na baterii?

10 godzin temu, KlucQ napisał: