Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Soluk

Laptop do 3000 zł

Recommended Posts

Ja tam Acera bym nie bral. Czesto slysze, ze sie psuja. Brat ma i nie jest zadowolony. Zepsula mu sie matryca. Na szczescie byl na gwarancji i mu naprawili. Asus, Toshiba, HP, Dell czy Lenovo (chociaz sa rozne opinie) to marki, ktorym mozna zaufac. Acera zdecydowanie odradzam.

Takie jest moje zdanie :)

Edit: TEN jest IMHO fajny

Link to comment
Share on other sites

Guest michi93

ja z tego acera korzystałem i wszystko fajnie działało a co do Toshiby to ja mam takie samo zdanie jakie ty o acerze przed moim HP miałem toshibe i po tygodniu użytkowania wylądowała w serwisie leżała tam 2 miesiące i jedyne co mi zostało ze starego lapka to obudowa więc tą firmę odradzam i niestety nie tylko ja miałem takie przygody z toshibą

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem właśnie jak jest z Acerem, ale dużo czytałem o tych laptopach i wydaje mi się, że najlepiej w rankingach wypadają Hp-ki. Ich dużą zaletą, jak dla mnie jest ich wytrzymałość :P Spodobał mi się ten komp, którego wam link wrzuciłem, bo ma spoko cenę, jak na te parametry. W innych sklepach był on droższy. Poza tym, że laptop spoko, to na swiat-laptopow jeszcze można liczyć na serwis po okresie gwarancyjnym, a to dla mnie duży plus, bo wiem, że potem nie będę musiał się przejmować, jeśli coś mi się uszkodzi.

Link to comment
Share on other sites

Acer ma kiepską opinię, bo sprzedaje się w większej ilości [bo są wydajniejsze, przy tej samej cenie. Płaci się niestety za to jakością np obudowy] i siłą rzeczy większej ilości osób się psują. Miałem styczność z ich kilkoma produktami i nie mam na co narzekać.

Link to comment
Share on other sites

Guest michi93

co do tej wytrzymałości HP to ja musiałem kupić trafny model bo już mi się po obdzierał ale nie jest zły acer jest też spoko i naprawdę nie jest tragiczny w wykonaniu a co do kontrastu jest to bardzo porządny sklep z bdb serwisem

Link to comment
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...