Skocz do zawartości
Arlekin

Czytnik ebooków do 300zł

Polecane posty

Witam, nachodzi mnie na kupienie czytnika ebooków. Myśl ta zakwitła w mojej głowie na dobre gdy ostatnio w księgarni kupiłem niewłaściwy tom jednej sagi o czym zorientowałem się dopiero w domu i przepadł wieczór czytania. Najbardziej właśnie przemawia do mnie szybki dostęp do dowolnej zakupionej książki i możliwość przechowywania wielu w w małym urządzeniu (półek  już brakuje na nowe :D ). Jestem kompletnie zielony w tym temacie dlatego proszę o polecenie na co najlepiej się zdecydować. Budżet mam mały i chciałbym nie wydać więcej niż 300zł. Z powodu ograniczenia budżetu biorę pod uwagę też używane. Chyba nie jest to sprzęt, który po roku - dwóch latach nadaje się tylko do wyrzucenia i jednak ma długą żywotność? Jakie ograniczenia mają te czytniki? Nie ma w żadnym czegoś takiego, że np. muszę kupować abonament jakiś i obsługuje on jedynie książki zakupione w określonym miejscu? Tak samo nie ma problemów z przerzuceniem ebooków, które już posiadam np. na komputerze? Bardzo proszę o pomoc i sugestie co warto kupić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to pierwsze pytanie jakie należy sobie zadać, to czy planuje się korzystać z abonamentu Legimi czy kupować eBooki jak książki. Do Legimi zdecydowanie lepiej wybrać któryś z kompatybilnych czytników, w innym wypadku pewnie lepiej Kindle. Chociaż ja zamieniłam Kindle na inkbooka właśnie z powodu Legimi i pod kątem użyteczności nie widzę różnicy.

https://ksiazki-swiatowid.pl/

Więcej informacji na temat polecanych ebooków oraz czytników możęsz znaleźć na tej stronie. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link