Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kabura

Unreal Tournament (seria)

Polecane posty

ciekawy jestem czy bede mial gre na dysku 11 grudnia...

Uptade : JEST :D Wczoraj już był. Rany, ta gra niszczy synapsy:D Nie mam na ten moment kompa podpiętego do netu, więc się męcze z botami. Design plansz jest niesamowity, wykonanie boskie. Warfare też całkiem ciekawy. Mistrzostwo swiata ta gra.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyż już mam ;) : Z wrażeń na świezo:

- instrukcja skopana w paru miejscach (teksty po angielsku, zduplikowany opis jednego pojazdu, dużo literówek), trochę jakby była robiona na kolanie

- Zanim udało mi się zalogowac, dwa razy powiesiło mi z niewiadomych przyczyn komputer (ale być może to wina Nortona Antywirusa)

- Tłumaczenie gry zrobiło jej źle, szczególnie jeżeli chodzi o nazwy plansz (w multiplayu trzeba się potem domyślać która to która)

- ktoś już o tym pisał chyba w recenzji: brak jakichkolwiek statystyk poza ilością fragów - skandal, chcę wiedzieć ile razy miałem farta z flakiem

- i brak zapowiadanej klasyfikacji serwerów, chciałbym wiedzieć gdzie grają super wymiatacze, którzy mi wklepią na dzień dobry, a gdzie takie nooby jak ja

- śmieszne, w co drugiej recenzji pojawia się info o podziale na klasy w warfare - takowego brak, recenzenci też omijają ten temat

- komuś udało się zmienić priorytet ustawiania broni? Proszę o instrukcję.

- modele postaci: maaało, zdecydowanie bardziej lubiłem system z ut 2004, mozna było zaszaleć

....i tyle jojczenia.

A z pozytywów: gra jest fantastyczna ;). Fun jakiego mi już od dawna brakowało, adrealina podnosi się do poziomów ambulatoryjnych, plansze zaprojektowane świetnie (po avanlanche chodziłem przez 10 minut, Lovecraft klaska w gorbie), pojazdy fantastyczne (nightshade Necrisów - cukierek! I ten drugi pajęczy zamieniający się w kulę - bombastic). Nawet w singla wbrew opinii większosci recenzentów gra się przyjemnie (ale co multiplay to multiplay, widok rozpędzonego na dopalaczu scorpiona grzejacego w stronę twojego goliatha, strzał w maskę w ostatniej chwili, i grobowe "Denied" - bezcenne). Z plansz zwiedziłem jakąś 1/10, i żadna właściwie nie odstawała poziomem wykonania od pozostałych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem w demko wiecza dużo powiedzenia nie mam, ale grywalność i tak zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Dynamika jak najbardziej przypadła mi do gustu. Bronie również świetne, niemożna im nic zarzucić. Chętnie bym zagrał w pełniaka :) Grafika mi się zbytnio podobała ale przypuszczam że to tylko dlatego że gralem w Demo. Poza tym świetne wszytsko inne

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej polecam by jakoś działać by piratów nie było a nie dodatkowo jeszcze za nich robić ponieważ to właśnie dzięki piratom "skomplikowany system zabezpieczenia" jest w ogóle potrzebny. Więc zamiast winić CD-P to wiń piratów.

Tja, "skomplikowane systemy zabezpieczeń" zmieniają tyle, że byle g**niarz nie przegra sobie gry w domu i nie da koleżce. Porządne grupy crackerskie radzą sobie z takimi zabezpieczeniami w jeden dzień, a później wrzucają na torrenty i inne p2p, skąd już każdy buc może sobie grę zassać, wypalić alcoholem i mieć wszystko gdzieś. Ja się męczę z Bioshockiem, jego zabezpieczeniami i ograniczeniem do 5 instalacji, podobnie z Wiedźminem. Jakieś nikomu niepotrzebne rejestracje online i mielenie płytki co chwile podczas gry, nic z niej nie jest doczytywane, ot tak, tylko sprawdza czy jest w napędzie. Znajomy zassał obie gry z netu i ma mniej problemów niż ja, nawet wszystkie patche mu działają. Śmiech na sali. Wszystkie te "skomplikowane systemy zabezpieczeń" to tak naprawdę cios w uczciwych użytkowników, którzy muszą użerać się ze starforce'ami i innymi ustrojstwami.

No, to tyle offtopu.

Póki co grałem tylko w demo UT, cóż po dwóch mapach zbyt wiele nie można powiedzieć, ale jakieś ogólne pojęcie o gameplayu to daje. W oczy na pewno rzuca sie grafika, lepiej wyglądającego sieciowego shootera jeszcze nie widziałem, do tego zaskakuje wydajność engine'u, w stosunku do tego co widzimy na ekranie, żeby tylko każdemu chciało się tak optymalizować silniki jak panom z epic. Rozgrywka szalenie dynamiczna, bardzo dobre bronie, znane z resztą już z wcześniejszych części, niektórzy narzekają na flack cannona, mi osobiście nic w nim specjalnie nie przeszkadzało. Mapy zaprojektowane wprost bajecznie, pełne detali, ciaśniejsze korytarze, większe przestrzenie, jest tu po prostu wszystko. Szkoda tylko, ze cięcia w budżecie wymusiły ciężkie wybory tej zimy, UT musi niestety poczekać, tymczasem wracam do team fortress. :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowanie rekomenduję UT3. Gra chodzi stabilnie, multiplay daje kupę zabawy i dla deathmatchowych wyjadaczy i dla ludzi którzy lubia się rozbijać pojazdami w trybie warfare. Single wbrew obiegowym opiniom tez jest bardzo przyjemny, ja niestety zaciąłem się na mapie Torlan z Leviathanem, głównie przez głupotę botów które uparcie wsiadają do niego i blokują go przy wyjsciu z bazy (wstyd Panowie deweloperzy), a nie opracowałem jeszcze metody wykopania bota z szoferki :).

Gears of War dla mnie był dużym zawodem przez problemy techniczne jakie mam z tą grą - wiem że nie dotyczy to wszystkich, ale choćby z lektury forów EPIC wynika, ze jest to problem dużej ilości klientów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia gustu. Jedni uwielbiają taki chaos, inni nie.

Argument o rozmieszczeniu broni i znajomości map jest trochę dziwny. W każdym praktycznie FPSie aby dobrze ci szło musisz posiąść tą wiedzę. Czy to w grach podobnych do UT3 (Quake, UT itd.) czy też w grach nieco innych jak np. CS (nie wliczając wtedy w tą 'wiedzę' rozmieszczenia broni).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pełniaka UT3, męczy mnie jedynie jego skłonność do wywalania całego komputera po zbyt długiej grze(prawdopodobnie mój sprzęt). A co do szoferki: wystarczy nacisnąć numer pod którym jest i twój heros "na chama" się na to miejsce wbije(przynajmniej u mnie tak jest - z goliathów tak boty wywalam :D ). Ponadto ja zawsze musiałem iść na rush w kierunku ich rdzenia bo jak chciałem skołować leviathana to moja drużyna przestawąła sobie radzić i traciliśmy całą bazę zanim mogłem gdziekolwiek czymkolwiek dojechać.

Możliwość grania kampanii w multi z innymi graczami = genialne. Bardzo umila zabawę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie jak jest z patchami, jakie można zastosowac do polskiej wersji, wszystkie jakie wyszły, czy może to powodować jakies problemy?

Przy okazji mam pytanie, mam śmieszny błąd w grze, jak odpalam warfare z biegu to zawsze wywala mnie do windy, jak cokolwiek zmienię w grafie (np. dwa razy zmienię rozdzielczość) problem znika - ktoś wie może o co biega? Stery zalecane z forum epica (zainstalowane po wyczyszczeniu poprzednich), direct x najnowszy, karta 8800 GTS 640 mb ramu, core duo 6300, 1 Giga ram-u. Nie przeszkadza to aż tak bardzo, ale szkoda.

I dwa pytania gameplayowe (wiem, jestem noobem): czy na mapie onyx coast po stronie startującej z leviathanem jest gdzieś AVRIL (tak jak po stronie która stratuje z darkwalkerami)? Jak oceniacie zbalansowanie tej planszy?

I drugie, czy na mapie avalanche nie ma żadnego AVRIL-a? Ustrzelić pajączka albo Vipera z czegokolwiek to męka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, większość broni wydaje się właściwie identyczna nie licząc wyglądu(rocket launcher tylko różni się tym że ładuje do 3 a nie 6 rakiet oraz zasada działania biorifle - w sensie alternatywny strzał zadaje obrażenia przez jakiś czas a nie od razu, czego w UT'99 nie zauważyłem nigdy). Jedynie AVRiL i miny pajęcze(w końcu to też broń...) są nowe.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Double jumpa faktycznie nie ma, ale ostatnio gram sobie deathmatche, i co więksi wymiatacze co rusz robią skoki z fikołkiem (przewrotem) w powietrzu, i nie jestem pewien czy zawsze mają ścianę do dyspozycji (bo wiem, że można zrobić jakiegoś kombinowanego dodge'a przy ścianie, ale tyz jakby ktoś dokładnie wiedział jak to się robi) - przykładowo na mapie deck 16. Jakby kto wiedział niech da znać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...