Skocz do zawartości
Alumnus1

Problem z internetem z powerline

Polecane posty

Witajcie.

Na wstępie zaznaczam, że nie znam się na konfigurowaniu sieci, wszystko robiłem na ustawieniach domyślnych.

 

Posiadam internet z Vectry, modem Arris CM820, do tego router Xiaomi. Z łącza korzystają mój PC (z kabla) i smarttv (przez wifi).

Zasięg wifi w pokoju syna jest kiepski (blok z wielkiej płyty), podłączyłęm więc adapter powerline, żeby dostarczyć do jego PCta internet.  Powerline to najzwyklejsze TP-Link, opakowania już nie mam, a na samym adapterze nie widzę oznaczenia modelu. Jedynie prędkość 200Mbps.

Wszystko podłączyłem zgodnie z instrukcją, sparowałem adaptery. Sieć na komputerze syna jest. Windows się zaktualizował. Komputer po formacie - jedynie z systemem operacyjnym i automatycznymi aktualizacjami.

Problem w tym, że nie wczytuje się praktycznie żadna strona, zgodnie ze speedtestem prędkość internetu na tym komputerze to 0,01 Mb/s. Co może być przyczyną takiego wolnego działania sieci?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omg pojęcia nie mam. I nie znam się ani trochę.

Z tego co pamiętam gniazdka są w obydwu pokojach są na tym samym obwodzie. Osobno kuchnia i łazienka jako najbardziej obciążające sieć elektryczną.

Co do uziemienia..nie pamiętam jak elektryk to robił.  Instalacja zakładana od nowa, w tym roku. 

Edytowano przez Alumnus1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.10.2019 o 12:03, Alumnus1 napisał:

Problem w tym, że nie wczytuje się praktycznie żadna strona, zgodnie ze speedtestem prędkość internetu na tym komputerze to 0,01 Mb/s. Co może być przyczyną takiego wolnego działania sieci?