Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

KB1

Reklamacja myszki SteelSeries Rival 310 - w sklepie czy u producenta?

Polecane posty

Czy lepiej jest złożyć reklamację bezpośrednio do SteelSeries, czy też w sklepie internetowym, w którym kupiłem myszkę?

Obawiam się, że w przypadku reklamacji złożonej bezpośrednio do producenta będę czekał zbyt długo; po drugie, słyszałem, że w ramach reklamacji po prostu dają oni kupony do ich oficjalnego sklepu. Jego asortyment może być ograniczony, a ceny - zawyżone.

W przypadku reklamacji w sklepie internetowym natomiast boję się, że wymieni mi on mojego wadliwego Rivala 310 na taki sam model. Ze starej partii, która ma problemy z podwójnym klikaniem i odklejającymi się silikonowymi chwytami (drugi problem został oficjalnie potwierdzony przez SteelSeries, choć po cichu mam nadzieję na to, że rozwiązali też ten pierwszy - to on doskwiera najmocniej). W takim przypadku kwestią czasu będzie ponowne ujawnienie się problemów, a okres gwarancyjny już prawie dobiegł końca.

Czy ktoś ma doświadczenie z reklamacją produktów SteelSeries? Byłbym wdzięczny, jeśli ktoś mógłby podzielić się ze mną swoją opinią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacje w sklepie internetowym są zawsze przyjmowane w serwisie własnym. Po potwierdzeniu usterki w większości są wysyłane do serwisu producenta. Gwarancja zostaje przedłużona o 3 miesiące po naprawie tego samego sprzętu. Przy wymianie na nowy zostanie wymieniony na taki sam model choć nie zawsze seria musi się zgadzać. Wtedy gwarancję masz nową na około 1 rok. Z doświadczenia wiem że problemy wadliwej serii myszek nie zostaje naprawiona  w czasie (sensor). Często producent wstrzymuje produkcję nie sprzedaż a z czasem zastępuje nowszym modelem.

W przypadku twojej usterki podwójny dwuklik to problem mikro-przełącznika wada sprzętowa wystarczy wymiana więc możliwe jest tego szybkie wyeliminowanie w procesie produkcji jak i naprawy twojej myszki w serwisie producenta. Silikonowe chwyty są klejone więc nie jest to problem wystarczy podkleić. Prawdopodobnie otrzymasz tą myszkę którą wyślesz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...