Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

pppatrykkk

Netbook do 1500,-

Polecane posty

Potrzebuje notebooka... małego, z dobra baterią na studia, do notatek, przeglądania pdf :), CAD'a (ale to tylko do poprawek), internetu czyli nic szczególnego.

Myślałem o jakimś do 1500,- i ta kwota jest maksymalna. najlepiej 10calowy.

znalazłem http://www.komputronik.pl/Notebooki_i_netb...pelny,id,67218/

Są jeszcze inne kolory, wiec luz. Zamierzam także dokupić 1gb ramu.

Nie znam się zbyt dobrze na sprzęcie komputerowym, dlatego pytanie do Was.

Czy znajdę coś lepszego?

Czy karta graficzna z pamięcią 64RAM wystarczy do CAD'a?

Zapoznaj się z zasadami zakładania nowych tematów - GFR

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do architektoniki niestety potrzeba smoka. Wielu używa Maców, podobno CAD'y lepiej na nich chodzą. Zamiast tego polecałbym Ci raczej kupienie jakiegoś stacjonarnego już w miejscu studiowania - większa wydajność kosztem mobilnosci.

Bo za 1500 zł nie znajdziesz żadnego notebooka z porządną kartą graficzną i ilością RAM.

Alternatywą pozostaje netbook, ale to raczej do notowania na wykładach itp...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studiuje budownictwo, stacionarny posiadam: DueCore 2.66, 4 GB ram, x1950xt

laptop jest mi potrzebny na zajęciach, dlatego potrzebuję coś małego, lekkiego i coś co sobie poradzi z CAD'em

od czasu do czasu korzystam z laptopa brata: Inter Dual 1,47 1 GB ramu, karta graf 950 i na tych parametrach Cad chodzi dość dobrze. Tylko, że nie znam się na firmach i myslalem, że może mi doradzicie nad jakimi modelami mam się zastanowić.

Muszę coś wybrać do poniedziałku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wyjaśnisz może keeveek czym różnią się (od strony sprzętowej) Eee od np. Windów, że właśnie te pierwsze polecasz?