Jump to content

allor

Forumowicze
  • Content Count

    609
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

allor last won the day on September 25 2013

allor had the most liked content!

Community Reputation

16 Neutralna

1 Follower

About allor

  • Rank
    Elf

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Array

Sposób kontaktu

  • Discord
    Array
  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Recent Profile Visitors

12,514 profile views
  1. Na początek - AW miało etykietkę "już graliśmy", pisane było na podstawie parodniowego testu , a nie filmików. A teraz bardziej szczegółowo: - jak dla mnie skuta lodem rzeka i białe tekstury gdzie się tylko da to jak najbardziej oznaka zimy - 10 tierów to jakiś dziwny błąd z mojej strony, nawet na screenie z garażu widać że jest ich 8 - nigdzie w tekście nie wymieniałem wszystkich dostępnych w trakcie testów pojazdów, a na końcu przykładowej gałęzi, o której pisałem jak najbardziej był T-72, a nie T-90 - w teście nie pokazano ani rakiet, ani bitew nocnych, w każdym razie na poziomach do których miałem dostęp; a że będą to napisałem - to samo z arty - to jest tekst na podstawie konkretnej wersji AW, w którą grał konkretny, piszący te słowa człowiek, a nie filmików Co do "już graliśmy" - taki znaczek pojawia się tylko wtedy, gdy faktycznie autor w dany tytuł grał. I można to sprawdzić, np. pytając producentów czy dany osobnik u nich siedział i w to grał, albo chociaż czy udostępnili mu grę do testów. Że twórcy AW w testach, do których zostałem zaproszony, a które nie zostały obwarowane NDA, nie pokazali wszystkiego nie znaczy, że mam zmyślać wrażenia na podstawie opisów innych osób lub filmików. Opisałem to, co widziałem i co nam pokazano.
  2. allor

    Radeon na Hawajach

    Były ceny na slajdach: 260X - 139$ 270X - 199$ 280X - 299$ 290X - najpewniej 599$
  3. allor

    Radeon na Hawajach

    Ciekawe, że w obu przypadkach za sprawą tej samej firmy... Ale nie będę już więcej pisał, bo jeszcze zamiast samolotem to kajakiem będę wracał. A to trochę daleko. A tak serio - bo teraz nie chodzi o czystą wydajność, a wydajność na wat - i pod tym względem postęp jest bardzo duży.
  4. allor

    Radeon na Hawajach

    Jeśli od razu pojawi się też o połowę tańszy GTX 880 i jeszcze tańszy (a całkowicie wystarczający) GTX 870, nie mam nic przeciwko.
  5. allor

    Radeon na Hawajach

    No cóż... Pozostaje nadzieja na to, że Nvidia przestanie się tak bardzo oglądać na AMD. Zresztą ostatnie premiery doprowadziły do fajnych obniżek cen, więc nie sądzę by z nowymi chipami chcieli czekać na kolejną premierę Radeonów.
  6. allor

    Radeon na Hawajach

    Benchmarków jeszcze nie ma, to slajd AMD. Ale prawie 30% to wcale nie jest taka zła różnica, choć problem będą mieli fanboje pewni, że Titan się nie pozbiera. Zresztą - po co komu lepsza wydajność skoro nowe konsole to poziom 7770-7850?
  7. allor

    Radeon na Hawajach

    No ba. Główna to głównie newsy i recki, tutaj jest swobodniej. Do tego tutaj dochodzi eksperymentala relacja na żywo - jak coś nie wyjdzie, będzie na mnie, a nie na całą stronę
  8. allor

    Radeon na Hawajach

    Na miejscu nie jest tak źle, pewnie coś z miksowaniem nie działa...
  9. allor

    Radeon na Hawajach

    O cenie nic nie wiadomo, ba, jeszcze nic o samej karcie nie było. Ale jeśli chcą coś zdziałać, to na pewno nie będą się ograniczać do bardzo drogiego sprzętu. Zresztą prezentacja póki co jest o tworzeniu gier - łatwiejszym, a więc i tańszym.
  10. allor

    Radeon na Hawajach

    Od czegoś trzeba zacząć. W tym wypadku na początku był jet lag. Ale dla takich widoków warto się przez pół świata samolotami tarabanić. Zresztą poprzedniego dnia też źle nie było. Wszystko to by zapewnić o świetlanej przyszłości pecetów, a przede wszystkim pokazać nowy sprzęt dla graczy. Na razie jest jeszcze tajny, ale to już kwestia minut. O 9 rano czasu lokalnego (czyli 21:00 w Polsce) zacznie się stream z prezentacji... czegoś. Na pewno przynajmniej jednej karty graficznej, ale nie tylko. Problem tylko w tym, że główna strona AMD o tym milczy. Na profilu AMD na fb pojawiły się już pierwsze zdjęcia z samego eventu, więc to chyba dobre miejsce do obserwacji. W każdym razie post będę uaktualniał, choć w jakim tempie to się jeszcze zobaczy. Na prezentację nie można zabrać komputerów - oficjalnie dlatego, żeby się nie rozpraszać, bo będzie co oglądać. Trzymam kciuki. 9:50 (czasu lokalnego - różnica wynosi 12 godzin) Drobne problemy techniczne ze streamingiem. Efekt taki że początek został opóźniony do 10:00. Transmisja będzie się odbywała przez YouTube: http://bit.ly/gpu2014 10:00 Zaczęło się, miłego oglądania. 10:03 Jako pierwsza gra wystąpił Dying Light, nasi górą! 10:07 Rys historyczno-przyszłościowy, z listą developerów i różową przyszłością pecetów. 10:11 Nowe Radeony ujawnione, od najtańszych do topowych. Ładne. Dla kupujących najmocniejszego dostępna będzie wersja specjalna "Battlefield 4". Ceny: 260X - 139$ 270X - 199$ 280X - 299$ 290X - najpewniej 599$ oficjalnej ceny nie podano Uwaga: to nie są wszystkie nowe karty, ale więcej nie pokazano (póki co). 10:16 Zaczyna się prezentacja nowych Radeonów, prowadzona przez Raję Koduri, człowieka który kilka miesięcy temu wrócił do AMD z Apple. 10:27 Jedną z głównych zmian w nowych Radeonach ma być całkowicie programowalny silnik audio - wbudowany w kartę graficzną. TrueAudio. Ciekawe. Developerzy już z tym pracują, ma umożliwić znacznie lepsze pozycjonowanie dźwięku w 3D i jednoczesną obsługę setek źródeł. Pojawi się w kartach R9 290X, 290 i 260X. Poza tym będzie szybciej i w 4K, ale to normalne przy wprowadzaniu nowej generacji GPU. 10:35 Prezentacja audio (prowadzi facet z GenAudio) na żywo. 24 kanały zmiksowane do 7.1. Fajne. Ale druga prezentacja, na dwóch głośnikach robi lepsze wrażenie, bo większość osób ma tylko dwa głośniki lub słuchawki, a nie jakieś 7.1 czy chociaż 5.1. 10:42 Będzie prezentacja nowego silnika audio na żywo, w grze - ale później. Tyle że pisanie o dźwięku może średnio wyjść, ale może udostępnią jakieś nagrania to podam linki. 10:54 Kolejny mówca (z Audio Kinetic) i znowu o dźwięku. Ciekawe ile osób spodziewało się takiego rozwoju sytuacji podczas premiery nowych GPU... Z drugiej strony - co można nowego wymyślić w GPU, skoro nowe konsole to sprzęt który już jest na rynku, więc rewolucji być nie może. 10:59 Kolejna prezentacja koncentrująca się na dźwięku, tym razem z Eidosu Montreal, gdzie pracują nad Thiefem. Który najwidoczniej będzie z nowych rozwiązań korzystał. 11:05 Tym razem na scenie jest człowiek od Lichdoom, ale mówi nie tylko o audio, ale również o włosach a'la Lara Croft - choć to tylko przerywnik, główną rolę gra TrueAudio. 11:19 No, w końcu będzie o samych GPU. Ma być o wydajności, oby było na co czekać! 11:21 Na razie prezentacja gotowego komputera, w którym pojawi się nowy Radeon / Radeony. Chłodzenie cieczą i w ogóle - ale ani słowa o tym, jak to będzie działało jeśli chodzi o samą wydajność w grach... 11:22 Teraz będzie o nowych ficzerach. Najpierw historia, z włosami Lary (tressFX) na początek. Teraz Ruby, której powrotu domagali się fani. Pojawia się filmik, który przypomina Samarytanina Nvidii i Epica. Szkoda tylko że muzyka jest o tyle, o ile - lepiej byłoby bez niej... Klimat też taki sobie, bijatyka i tyle. Za to włosy falują fajnie, a mech wypadający przez ścianę z cegłami - super. 11:32 Chris Roberts i Star Citizen na scenie! (W tle Battlefield 4, hmm...) Dobra, już sobie poszedł, teraz filmik z Citizena - nic nowego, ale wrażenie i tak robi. Prezentacja jest na żywo, na sprzęcie AMD. Wygląda dobrze, ale szczegółów brak, przynajmniej na razie. Zamiast tego są podziękowania za support i lista ficzerów, które będą używane. 12:01 Następny mówca, tym razem o wyższości pecetów wypowiada się e-sportowiec. Zaczyna od tego, jak ważna przy ostrym graniu jest optymizacja i że wcale nie jest prosta. Że na konsolach jest to wszystko prostsze, nie trzeba się zastanawiać z jakiego komunikatora korzystają. Co pewnie doprowadzi do przedstawienia AMD-kowego odpowiednika GeForce Experience. A jednak nie - po prostu mówi o swoim projekcie RAPTR. A jednak tak - tyle że będzie to przygotowany razem z AMD program RAPTR - wg loga nazwany AMD Gaming Evolved powered by RAPTR. 12:14 Jeszcze o stanie PC vs konsole, ze slajdem pokazującym przychody. Ciekawy, bo od lat pecety mają się coraz lepiej, w tym roku przegonią konsole (fotkę mam, wrzucę jak uda mi się doprowadzić kompa do pełnej używalności, bo się zbiesił...) 12:18 Filmik z gościem z Dice, prawi o silniku i grach w których będzie wykorzystywany. W skrócie - we wszystkim co będzie publikowało EA. Powstaje we współpracy z AMD, będzie korzystał z DirectX 11.1 i ośmiowątkowych procesorów, ale z możliwością działania na słabych konfiguracjach. Przy okazji narzekał na wolny postęp pecetów i problemy z pełnym wykorzystaniem GPU. To pierwsze wcale takie złe nie jest (chyba że ktoś tęskni za wymianą sprzętu co roku), to drugie - cóż, pozostaje wierzyć, że będzie lepiej. MANTLE To nazwa nowego interfejsu AMD, który ma ułatwić tworzenie gier zarówno na pecetach jak i konsolach, z naciskiem na GPU. Jako że będzie multiplatformowy powinien działać także na sprzęcie Nvidii - bez tego ciężko wierzyć, że zdobędzie dużą popularność i nie podzieli losu PhysXa, który porządnie wykorzystuje co najwyżej parę gier rocznie. 12:32 Battlefield 4 i pierwszy pokaz singla, poziom Angry Sea (połowa gry). Na żywo, na pececie, ale na padzie. Cóż... Za to wygląda świetnie, masę rzeczy można zniszczyć, efekty też niczego sobie. 12:39 Podsumowanie o czym to całe to Mantle jest: - 9x więcej komend rysowania niż obecnie istniejące interfejsy na PC - lepsza wydajność GPU dzięki możliwości bezpośredniego dostępu do funkcji sprzętowych - działa na GCN, co sugeruje duuuuże problemy z kartami Nvidii / Intela I to tyle, 45 minut na lunch i późniejsze sesje. Z NDA, więc dalsze informacje pojawią się później. A, jeszcze jedno czyli hardware porn na zakończenie:
  11. A jaką kartę masz w laptopie? Intel czy dodatkowo jeszcze Nvidii / AMD?
  12. Przy tej cenie wolałbym znacznie bardziej nieco mniejszy, za to znacznie szybszy dysk: http://www.ceneo.pl/8370935 Seagate ma wprawdzie jeszcze szybszą wersję 750 GB, ale jest trudniej dostępna i cena to przynajmniej 600 zł.
  13. W niektórych laptopach można wybrać, czy obraz ma być rozciągany, czy zostać 1:1. Ba, w zasadzie jest to zazwyczaj opcja standardowo włączona... Może coś w biosie zmieniłeś? Albo w sterowniku?
  14. allor

    HD 6850

    Sprawdź jeszcze (np. CPU-Z), czy karta na pewno wykorzystuje PCI-e w trybie x16. Miałem kiedyś płytę, w której coś się ze złączem skaszaniło i efekty były podobne: mocna karta, a gry chodziły do kitu... Też miałem wymieniać kartę graficzną, ale okazało się że to nie kartę graficzną trzeba, a płytę. Na nowej problemów nie było. A - nie zawsze musi to oznaczać problem z płytą, być może złącze nie do końca kontaktuje, bo jest jakiś paproch czy coś.
  15. Na osobnych partycjach się da. Ale zanim zainstalujsz system od kumpla, sprawdź czy przypadkiem twój numer seryjny nie będzie działał z wersją 64 bitową W7 (ta sama edycja, którą masz).
×
×
  • Create New...