Skocz do zawartości
Gość CRD

Fallout (seria)

Polecane posty

Także uwierzyłem, że wyjdzie. Nawet mi się przyśnił. Po rozbudzeniu pozosał żal i nienawiść skierowana ku budzikowi...

Nie rozumiem, jak to śniło ci się, że wyjdzie ? Ta gra wyjdzie prace nad nią trwają teraz tylko modlimy się do Bozi, żeby był rzut izometryczny 3D (z obracaniem kamery ładnymi postaciami itp.)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na konsolach jak zmienili całkowicie Resident Evila nikt nie narzekał tylko wychwalał, a znając was PCtowców będziecie kręcić nosem i narzekać na każdą popierdółkę...

Pro? Ty tutaj? :D

Zauważ, że w RE nie zmieniła się cała gra. Nadal ma straszyć (chociażby wyglądem wrogów...)? Nadal chodzimy i rozwalamy bydlaki? Nadal jest to gra akcji? No właśnie.

Z Falloutem sprawa ma się już inaczej. Tutaj zmiana widoku z izometrycznego na FPP zmieniłaby całe założenia gry. Chyba nawet wiem, czemu nie spodobał ci się Fallout: "bo za dużo tekstu"? xD

Zrozumiał?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Falloutem sprawa ma się już inaczej. Tutaj zmiana widoku z izometrycznego na FPP zmieniłaby całe założenia gry. Chyba nawet wiem, czemu nie spodobał ci się Fallout: "bo za dużo tekstu"? xD

Zrozumiał?

Ilość tekstu tu nie jest problemem. Dla twojej wiadomości pochłaniam dużo książek, więc dla mnie to nie problem poczytać kilka kartek w Falloucie. A dla ciebie to było wyzwanie i teraz się ekscytujesz ;P Oczywiście mówię to w półżarcie więc się nie obrażaj, ale denerwują mnie takie docinki "bo za dużo tekstu".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na konsolach jak zmienili całkowicie Resident Evila nikt nie narzekał tylko wychwalał, a znając was PCtowców będziecie kręcić nosem i narzekać na każdą popierdółkę...

>>>A ja z kolei pamiętam jak ludzie na golu lamentowali kiedy zapowiedziano, że nowa gra z serii Silent Hill będzie celowniczkiem, pomijając już to, że to spinnoff a nie sequel.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

denerwują mnie takie docinki "bo za dużo tekstu".

Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać - to wszystko przez Benitoksa z gram.pl i jego tekst, jakoby w Baldurze "za dużo tekstu było, a on nie gra żeby czytać" xD

Dzięki, ze jesteś jedną z niewielu osób, któe zacytowały mój zielony kolor :cheers:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że ewentualny widok FPP raczej nie zepsuje F3, o ile nie pociągnie on za sobą zmiany mechaniki. Fakt, że prawdopodobnie trzeba będzie się przyzwyczaić do innej perspektywy (pewnie nie będzie się dało np. ot tak włączyć trybu walki by policzyć wszystkie potencjalne cele, w tym te ukryte za grubą ścianą bez okien :D), ale przecież sposób prezentacji świata nie jest istotny dla mechaniki gry - jeśli np. na szansę trafienia nadal będą wpływały statystyki postaci a nie koordynacja oko-ręka, to twórcy mogą nawet zaoferować widok z perspektywy ślepej myszy i mnie to na pewno nie będzie przeszkadzać ;).

Co do pojazdów - patrząc na artworki z śp VB można przypuszczać, że Black Isle zamierzała zamieścić w swoim F3 całkiem sporą liczbę "koni mechanicznych", więc obecność zmechanizowanych środków transportu w F3 od Bethesdy nie będzie jakimś bluźnierstwem ;).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać - to wszystko przez Benitoksa z gram.pl i jego tekst, jakoby w Baldurze "za dużo tekstu było, a on nie gra żeby czytać" xD

Dzięki, ze jesteś jedną z niewielu osób, któe zacytowały mój zielony kolor :cheers:

Wiesz po części Benito ma racje. Ale tekst w grach dodaje również klimat, więc musi być go umiarkowanie.

PS. Nie ma sprawy za cytowanie zielonego koloru.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz po części Benito ma racje. Ale tekst w grach dodaje również klimat, więc musi być go umiarkowanie.

Że ma rację - w to nie przeczę, ale argumentowanie "gra jest kijowa, bo za dużo w niej tekstu" nie ma sensu - jeśli gra jest miodna i wciąga, nawet duża ilość tekstu nie powstrzyma mnie przed jej ukończeniem, więc Beń mógł po prostu napisać "gra jest nudna". Kumasz, o co mi chodzi?

PS. Nie ma sprawy za cytowanie zielonego koloru.

To niby nic, ale fajnie widzieć w pełni SWOJEGO posta zacytowanego, a nie jakiegoś kastrata ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli nie, to twórcy pewno wprowadzą znany nam z Obliviona i Guild Wars system szybkiego podróżowania - klikasz i jesteś (click&be?). Może to mało klimatyczne i realistyczne, ale jednak praktyczne

Sobie tak przeglądam ten temat od czasu do czasu, ale dzisiaj ten tekst mnie rozwalił. Nie grałem w Obka ani w GW, ale takie rozwiązanie szybkiego podrózowania na które tak bardzo psioczycie przypomina przecież Fallouta. Wychodzimy za miasto, klikamy i jesteśmy - i co, mało to klimatyczne i realistyczne? Owszem jest linia, jaką idzie bohater, ale te szybkie podróżowanie jest jakby naturalnym rozwinięciem tej idei.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po chwili dłuższego myślenia już chyba wiem, jak twórcy mogliby zmienić perspektywę w Falloucie i zostawić turowe walki etc: wystarczy, że akcja pokazana by była w TPP! Co o tym sądzicie?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po chwili dłuższego myślenia już chyba wiem, jak twórcy mogliby zmienić perspektywę w Falloucie i zostawić turowe walki etc: wystarczy, że akcja pokazana by była w TPP! Co o tym sądzicie?

Fallout w tpp? Nieeeeee..... Jak już ma być ugodowo, to ewentualnie MOŻE pasowałoby mi gdyby fallout 3 był w 3D z ruchomą kamerą (jak na filmikach gameplay Wiedźmina). Jak już izo ma nie być to może coś takiego by przeszło co?

nigdy w życiu tpp... fallout musi być w rzucie izometrycznym (klimat no i wspomniane obelgi)!

No pewnie-oblegi to jest coś! He He, widzę, że się Pawciak wczuwasz w rolę aktywnego forumowicza :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście podobałby się Fallout w widoku FPS...

W takim np. Oblivionie, z kamerą FPS bardziej zżywa się

z swoją postacią. A to buduje klimat.

Ale jeszcze jeden problem: w widoku FPS walka turowa

byłaby ,,trochę'' trudna.

Można by zrobic tak: podczas podróży FPS, w walce izometrycznie...

Niestety, ten pomysł byłby zbyt skomplikowany.

Macie rację: Fallout 3 powinien byc w rzucie izometrycznym!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może już to widzieliście a jak nie to zajrzyjcie na http://ssnopko.sblog.cz/2006/02/o10

Najpierw by wypadało zajrzeć na datę tej informacji - 12.02.2006.

Sam screenshot to i pewnie z projektu Van Buren(strzelam, nie umiem czeskiego na tyle dobrze aby wszystko tam tłumaczyć) wzięty jest.

Fakt - gdyby Fallout był taki jak na tym obrazku, ale z jeszcze lepsza grafiką i możliwością obracania kamery(reszta po staremu), to by było świetnie...ale nie ma co się sugerować tym zdjęciem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...