Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mateusz(stefan)

Fuel

Polecane posty

Sądzę że ta gra pobije wszystkie dotychczasowe wyścigi na głowę. Wielki, otwarty świat, świetna grafika, efekty pogodowe i ten klimat. To będzie wielki hit!! Muszę przyznać że oczekiwania wobec Fuel mam ogromne, ale myślę że ta gra mnie nie zawiedzie, tak jak zrobił to Ojciec Chrzestny II .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym kupić wreszcie jakąś ścigałkę. Myślę że Fuel świetnie się na to nadaje. Zawsze chciałem kupić jakąś porządną ścigałkę i gdy na horyzoncie pojawiały się takie tytuły, jak Grid, Dirt, czy Pure równolegle wychodziły inne gry które niestety bardziej mi pasowały, czyli strzelanki, RPG itd.Oczywiście z braku funduszy nie mogłem mieć i tego i tego, dlatego postanowiłem: nie ważne co wyjdzie w czerwcu - KUPUJĘ FUEL! BTW rozmiar tej gry po prostu mnie zachwyca ;] Oczekuję, że to będzie kandydat na grę roku. Grafika oczywiście trzyma poziom. O fizyce niestety będziemy musieli się przekonać na własnej skórze (może w demie?(xbox360)). Hmm... Czy jednak możemy mówić tu o rewolucji gatunku? Na pewno rozmiar terenu i widoki wraz z warunkami pogodowymi (wspomniane w CDA wschody Słońca ;p) odegrają dużą rolę w tworzeniu podobnych gier w przyszłości.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielicencjonowane samochody... jakoś mi to nie przeszkadza ;)

mam obawy, że jeśli nawet gra była by tak świetna, żeby dostać dychę, to i tak nie dostanie z powodu tych licencji ;/

FIFA też ma ich więcej niż PES, a mimo to gra Konami jest lepsza ;)

czekam na Fuela ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem bez licencjonowanych pojazdów gra będzie bardziej hard core'owa ;p Licencje to taka bardziej poważna sprawa i nadaje się bardziej na zamknięte tory. Wyobrażacie sobie tak pruć po jakiejś pustyni opelkiem lub innym ferrari? Ja nie bardzo, a z takim nielicencjonowanym pojazdem to wszędzie - pustynie, góry, kratery i możesz z nim zrobić co tylko ci się podoba ;p

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdą scigałkę od Codemasters kupuję w ciemno. Tak zrobiłem z DIRT-em i z GRID-em i się nie zawiodłem. Nie widzę powodu, dla którego miałbym zrobić wyjątek od tej reguły w przypadku FUEL. Po prostu CM jest godne zaufania. Moim zdaniem kto jak kto, ale oni nie wypuszczą gry, która nie będzie na poziomie AAA ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiszą mi samochody bez licencji, obsuwa premiery i to, że nigdy nie lubiłam wyścigówek.

To nie może nie być hit!

Burnout nie potrzebował licencji żeby stać się grą genialną ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiszą mi samochody bez licencji, obsuwa premiery i to, że nigdy nie lubiłam wyścigówek.

To nie może nie być hit!

DLA CIEBIE nie, ale dla reszty - szczególnie fanów wyścigów i ludzi, którzy są hardkorami ( :D ) gra będzie genialna :).

Heh dopiero dziś wypuścili ten trailer co wyżej dałem w innym języku - ale mają zapłon xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamiloss

Koleżanka dobrze mówi, przeczytaj uważnie :)

A gdybyśmy mieli wozy licencjonowane, nie byłoby miejsca na przykład dla turbo quada, który z górki po asfalcie wyciąga 215. Potwór, mówię wam. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa źle zrozumiałem nie doczytałem jednego "nie" i to zmienia postać rzeczy :D. No to dobrze. W każdym razie za tydzień wszystko wyjdzie czy poprawili model jazdy czy nie.. oby jednak tak.

Ja się zastanawiam na jakiej podstawie twierdzisz, że jest co poprawiać? Według tego co napisał enki w CDA nie jest on zły, tylko po prostu specyficzny. Moim zdaniem nawet podchodzący pod realizm, bo przecież kupa żelaza pędząca 200km/h nie zawróci na dystansie 20m (tak jak w Burnoucie).

Gdzieś tam na forum.gram.pl ktoś napisał:

Zgadłeś - bezpłciowy model jazdy, pojazdy zdają się wręcz w ogóle nie trzymać podłoża.

Oczywiście ocenianie modelu jazdy tylko po obejrzeniu gamplaya nie ma najmniejszego sensu. 'Zdają się' - słowa klucze.

Może enki mógłby napisać cos więcej o modelu jazdy? (jeśli oczywiście jest coś więcej do dodania)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model jazdy jest przede wszystkim arcadowy. Nie ma ręcznej skrzyni biegów i masz trzy typy nawierzchni - asfalt, drogi polne oraz wertepy. Na asfalcie pojazdy trzymają się drogi bardzo dobrze - poślizgów, palenia gum i innych ekstremalnych, ale realistycznych manewrów raczej nie uświadczysz. Tu chodzi głównie o jazdę do przodu i ewentualnie puszczanie gazu przed ostrzejszymi łukami. Na drogach polnych dociągniesz do maksymalnej prędkości i jeżeli będziesz korzystał z hamulca przed zakrętami, utrzymasz się bez większych problemów. Poza trasą wszystko zależy od typu pojazdu - każdy ma swoje charakterystyki "asfaltowe" i "offroadowe". Im lepszy offroad, tym szybsza jazda i mniejsze poślizgi. Tu widać największe różnice pomiędzy maszynami - jak wylecisz z zakrętu jakąś asfaltową rakietą, namęczysz się, żeby powrócić na szosę. A jak to się pokrywa z wrażeniami z prawdziwej ekstramlnej jazdy po bezdrożach - nie wiem, nie miąłem okazji sprawdzić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że jestem tu nowy i jest to mój pierwszy post chciałbym wszystkich serdecznie powitać :D.

A, co do gry FUEL to czekam tylko na premierę i tego samego dnia kupuję. Już zacząłem sobie odkładać kasę (a to u mnie rzadkość :P).

kamiloss>>pewnie chcą zrobić prezent na zakończenie roku szkolnego :D

Jedimax>>na to pytanie nie musi odpowiadać osoba z redakcji CD-A. To chyba oczywiste, że się pojawi recenzja z FUEL-a. Innej możliwości nie widzę :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony giera mnie kusi, z drugiej się jej boję- dlaczego? Bo nie poświęcam już tyle czasu przy komputerze co kiedyś, owszem, lubię pograć, ale po 2 godzinach mam już naprawdę dosyć- dlatego też 2 tytuły na biurku do grania to max bo, jak to mówią, Three's a crowd- i w tym przypadku to się raczej zgadza. A tutaj co? Gigantyczny, otwarty świat, który w grach kocham (po Just Cause próżno było szukać coś równie dużego), nieco zakręcone, dalekie od nudy podejście do wyścigów i multum pojazdów do wyboru- oj, będę się z tym tytułem długo męczyć ;] Dlatego też nie obrażę się, gdy premiera niechcący się obsunie- w międzyczasie mam parę tytułów do "obalenia" ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Data premiery światowej to 5 czerwiec, a w Polsce 19 czerwca, więc zapewne będzie w lipcowym numerze recenzja Fuela.

Tylko nie możesz zapomnieć o tym, że redakcje dostają gry do recenzji wcześniej przed premierą. Chodziarz FUEL ma taki świat, że nie da się go ogarnąć w parę dni ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie superowo, jeszcze gdyby były licencjonowane samochody, wiele osób by było ucieszonych. Lecz trzeba zwrócić uwagę na to, że akcja gry dzieje się w postapokaliptycznym świecie, więc gdzie tam np. Ford Mustang po pustyni jadący?

Jako, że jestem tu nowy i jest to mój pierwszy post chciałbym wszystkich serdecznie powitać :D.

A, co do gry FUEL to czekam tylko na premierę i tego samego dnia kupuję. Już zacząłem sobie odkładać kasę (a to u mnie rzadkość :P).

kamiloss>>pewnie chcą zrobić prezent na zakończenie roku szkolnego :D

Jedimax>>na to pytanie nie musi odpowiadać osoba z redakcji CD-A. To chyba oczywiste, że się pojawi recenzja z FUEL-a. Innej możliwości nie widzę :P

Szkoła się kończy w moim liceum 20 czerwca, czyli akurat po premierze, bo wątpię, żeby gra wyszła w terminie. Plus jeszcze raczej znowu będą przekładania, więc akurat będzie na wakacje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...