Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kabura

Doom (seria)

Polecane posty

Gość Royale_with_Chesse
Multi w Q4 napewno bedzie, bo wydawanie obecnie gry bez Multi to swego rodzaju samobojstwo...

W pełni sie zgadzam. Z resztą, co tu dużo mówić, poczekamy zobaczymy... Do premiery Q4 daleko więc należy o nim narazie zapomnieć. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tropenhauzer
BTW skad mozna sciagnac filmik prezentujacy mozliwosci enginu Unreal 3.0??
Widziałem na jednym z zagranicznych forów link do takiego filmiku. Niestety niedziałający. :( Zresztą oficjalnie nie wydano jeszcze żadnego filmu ukazującego możliwości nowego silniczka.

Co do Quake'a 4: multi ma być, było już o tym mówione. Niestety ma być tylko dodatkiem do single playera. A do tego będzie mniej dynamiczny niż ten z Q3.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Reynevan z Bielawy
Co do Quake'a 4: multi ma być, było już o tym mówione. Niestety ma być tylko dodatkiem do single playera. A do tego będzie mniej dynamiczny niż ten z Q3.

Mnie to akurat cieszy. Gorszy multiplayer oznacza z reguły lepszego singla, a tak po prawdzie to na razie przed wydaniem tegorocznych hitów brakuje FPS z rozbudowanym fabularnie singlem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sn1p3R
Mnie to akurat cieszy. Gorszy multiplayer oznacza z reguły lepszego singla (...)

No niby tak, ale każdy bajerancki "single player" kiedyś się skończy i zostanie pustka. Wydaje mi się, że to głównie multi decyduje po przyszłości gier. Idealnym przykładem jest np. Condition Zero i jego tryb single - owszem fajny, ale gdy się skończył, to jakoś nie miałem ochoty grać dalej i wydaje mi się, że gdyby nie multi w tej grze, to już dawno opuściłaby mój HDD... Wydaje mi się, że podobnie może być z Doomem 3, który jedynie za pierwszym razem zapewni nam niezapomniane wrażenia...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Reynevan z Bielawy
Mnie to akurat cieszy. Gorszy multiplayer oznacza z reguły lepszego singla (...)

No niby tak, ale każdy bajerancki "single player" kiedyś się skończy i zostanie pustka.

Zawsze można zrobić grę nieliniową,, którą można przejść na wiele sposobów często diametralnie różnych. Poza tym nawet jeśli będzie w miarę liniowa, ale długa i ciekawa to z rekompensuje jej wady. A tak po prawdzie mało jest przykładów gier, które by miały i single i multi dobre. Lepiej, jak twórcy skoncentrują się na jednym trybie by był perfekcyjny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tropenhauzer

Tylko, że ta nieliniowość kiedyś i tak się skończy. Jeśli gra jest długa, to po jednym jej przejściu kolejne przejścia nie będą takie długie i ciekawe. Ujemna frajda z single playera jest wprost proporcjonalna do częstotliwości jego przechodzenia. ;) W multi trudno znaleźć rutynowe zdarzenia i zagrywki. Tak więc oba tryby gry są bardzo ważne i dlatego mam nadzieję, że w Doom III i Quake IV będą one maksymalnie dopracowane. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sn1p3R

Dokładnie o to mi chodziło i mam nadzieję, że multi mimo, że tylko dla 4 osób będzie świetnie zoptymalizowy (oby), a tak nawiązując jeszcze do multi w doomie3 - w sieci lokalnej chyba nie obejdzie się bez serwera ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Royale_with_Chesse
...i dlatego mam nadzieję, że w Doom III i Quake IV będą one maksymalnie dopracowane. :)

Po wydaniu 10 patch`y, to tak :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Reynevan z Bielawy
...i dlatego mam nadzieję, że w Doom III i Quake IV będą one maksymalnie dopracowane. :)

Po wydaniu 10 patch`y, to tak :D

Gdyby po tylu latach pracy okazało się, że wydali niedopracowane gry to oznaczałoby, że mamy do czynienia z patałachami niegodnymi by kupować ich gry. Osobiście nie sądzę by tak się stało, bo producenci wiedzą, że oczekiwania są zbyt rozdmuchane. Recenzneci, gdyby odnaleźli jakieś bugi to zjechali by gry równo tak, że "kupowalność" by znacznie spadła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sn1p3R

NO tak... Na wydawanie 10 patchy w przeciągu 5 dni (no - może lekko przesadzam :D) to mogą sobie pozwolić gry pokroju SACRED... Doom3 i HL2 są chyba teraz w fazie "beta/alpha/gamma" testów i mam nadzieję, że twórcy dołożą wszelkich starań, aby udaremnić nam ściąganie patchy, albo raczej oglądania rażących uchybień w swych produkcjach...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tropenhauzer
Gdyby po tylu latach pracy okazało się, że wydali niedopracowane gry to oznaczałoby, że mamy do czynienia z patałachami niegodnymi by kupować ich gry. Osobiście nie sądzę by tak się stało, bo producenci wiedzą, że oczekiwania są zbyt rozdmuchane. Recenzneci, gdyby odnaleźli jakieś bugi to zjechali by gry równo tak, że "kupowalność" by znacznie spadła.

Niekoniecznie. To czy będą nazwani patałachami zależy raczej od kalibru błedów występujących w grze. Bo błędy będą - zrobienie całkowicie odrobaczonej gry w dzisiejszych czasach jest raczej niemożliwe. I nie wydaje mi się żeby twórcy zostali zjechani. Gracze i recenzenci bedą raczej oślepieni świetną grafiką, która zasłoni im widok na błędy. :lol:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sn1p3R

Być może, ale wydaje mi się jednak wszelkiego pokroju recenzenci raczej są na tyle kompetentni, aby nie dać się złapać JEDYNIE na świetną grafikę... Przecież w DEUS EXie 2 grafika też była niczego sobie, ale niektóre bugi (głównie w wersji 1.0) skutecznie utrudniały grę (chociaż i tak miło się grało), mimo wszystko jednak mam nadzieję, że doom3 nie będzie zmierzał w stronę tej powyższej...

PS: Heh ale ruch na tej stronie www.doom3.com - ostatnią aktualizację to mieli chyba gdzieś tak na początku 2003r. - nawet screeny pozostały bez zmiany :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Reynevan z Bielawy
Bo błędy będą - zrobienie całkowicie odrobaczonej gry w dzisiejszych czasach jest raczej niemożliwe.

Wszystko jest możliwe jeśli się tylko potrafi :D . Oczywiście drobne uchybienia są nieuchronne, ale poważne wady można wyeliminować ciężką pracą i dużą ilością beta testów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sn1p3R

Heh - powiem Ci, że też odniosłem takie wrażenie, ale jednak ewidentnie widać, że jest to grafika komputerowa :D:D, ale co tu dużo gadać - grafa jest bliska ideału - hehehe - więcej takich leaked screenshotów :D:D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Reynevan z Bielawy

Łup - to był odgłos mej szczęki, która opadła na podłogę po obejrzeniu tych dzieł sztuki. Więcej prosimy :!: :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sn1p3R

Heh - przcież one już stare jak świat są i naprawdę ciężko było na nie nie natrafić :D A swoją drogą, wie ktoś może, czy ten pseudo nawy film z dooma 3 zajmujący 60MB to jest ten sam co ten mniejszy, tylko w lepszej jakości ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Reynevan z Bielawy
I dużo nie pokażą... Wszystkie niespodzianki chcązostawić na premiere :D

Będą starali się stopniowo stopniować napięcie, aż do punktu kulminacyjnego, jakim niewątpliwie będzie premiera. Mam nadzeję, że nastąpi on jak najszybciej :D .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hellboy

Tiaaa... ja pamiętam jeszcze jak byłem dzieckiem (a kiedykolwiek przestałem nim być ?) to pocinałem w doom pierwszego, drugiego, T.N.T. "plutonia experyment" (to były takie licencjonowane dodatki do dwójki - co ciekawsze robione przez włoskich fanów :lol: ).

Znając "id" jestem niemalże pewien że doom będzie tym, czym powinien być od samego początku - samym środkiem piekła :wink: . Half-life 2 ustępuje mu pola (choć to tylko moje zdanie - ale racze się z nim zgodzić :twisted: ).

Ta grafika wręcz wymiata. Grałem w wersję alfa, więc doświadczyłem tego na własnej skórze. Ciasne korytarze, ultrapłynne animacje (prawdopodobnie, bo u mnie to były tylko 3/4 klatki na sekundę :? ). Screeny mogą trochę zmylić, że świat plastikowy, że wszystko takie lekko bajkowe, czyste. Ale to tylko taka zmyła - naprawdę można poczuć skraplającą się parę wodną na plecach.

No i nareszcie redukcja tych głupich "trójkącików"... O ile wiem to w "far cry" jush coś takiego zaimpletowano i sprawdza się to znakomicie.

Tak trochę "Abstrachując" (sic! Ale zdanie :P) i posówając się głębiej (bez skojarzeń znowu, proszę)... Fajnie by było wrócić do korzeni - zamiat modeli postaci na nowo dwu-wymiarowe bitmapy :D Tylko że takich bitmap przy jednej postaci były by tysiące, by to wyglądało jak rzeczywiste :). Ile by taka gra zajmowała ? Ze cztery płyty DVD ? :D No i potrzeba by było ze 3 giga RAM-u :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tropenhauzer

Ja bym chciał żeby ID Software stworzyło remake Dooma pierwszego lub drugiego. Z takimi samymi potworami, brońmi, sposobem rozgrywki. Bez żadnych udziwnień typu "różowy demon z mechanicznymi nogami" typowego dla technotrillera. Po prostu stary dobry Doom w nowoczesnej oprawie z polybumpingiem, teksturami w porażającej rozdzielczości, świetnymi dźwiękami. Może się kiedyś tego doczekamy? ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...