Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kimi563

Pomoc w kupnie PC

Polecane posty

Cześć, zastanawiam się nad wymianą mojego poczciwego piecyka, ponieważ jest już dosyć przestarzały, moje pytanie, czy komputer o takiej specyfikacji warto modyfikować, czy moze pokusić się już o zakup całkiem nowego seta? W składaniu komputerów jestem dosyć zielony, dlatego zwracam się z prośbą do Was. ;)

Jeśli chodzi o modyfikację, to celowałbym raczej w budżetową wersję (powiedzmy 1,5-2k, ale jeśli dałoby się taniej to jak najbardziej :P) nie mam ostatnio wiele czasu na gry, więc nie chce przepłacać, aczkolwiek nie ukrywam, że niektóre nowe tytuły ogromnie mnie kuszą. Powiedzmy, że punktem odniesienia będą gry typu Battlefield 1 na ustawieniach medium/high w okolicach 50-60fps 1920x1080. 

W załączniku obecna specyfikacja.

komputer.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z obecnego zestawu mogą pozostać HDD, napęd, obudowa, monitor, być może także RAM.

Jeżeli nie zrażają Cię używane podzespoły, to mógłbyś pomyśleć o zakupie używanej i5 na LGA1150 (po nieco więcej szczegółów odsyłam tutaj) - ma to sens o tyle, że masz znośny RAM DDR3, a obecne ceny DDR4 nie zachęcają.
Jeżeli nie - pozostaje wybór spomiędzy dobrze wycenionego, ale raczej nieprzesadnie przyszłościowego G4560/G4600 (przykładowy zestaw w podlinkowanym temacie), średnio wycenionego i generalnie niepowalającego wydajnością 4-rdzeniowego Ryzena (jest szansa, że mógłbyś za kilka lat podmienić procesor na coś szybszego bez wymiany całej platformy), względnie i3 Coffee Lake - 4 szybkie rdzenie za nieco ponad 500 zł to całkiem niezła oferta, problem w tym, że za płytę główną trzeba dać drugie tyle (a płyty z chipsetami tańszymi od Z370 pojawią się dopiero na początku przyszłego roku).

Jeżeli chodzi o kartę graficzną, to wybór ogranicza się w Twoim przypadku do GTX 1050 Ti.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach