Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Puxerek

Najtańszy komputer

Polecane posty

Cześć
Rodzice potrzebują komputera, żadne gierki, żadne programy, będzie używany wyłącznie do przeglądarki internetowej

I tu jest mały problem, bo wiadomo, że gotowce ze sklepów to najczęściej chłam, połowa podzespołów dobra, połowa nie nadaje się do niczego.
Czy istnieje może taki sklep który składa sam podzespoły które się wybiera i wysyła gotowy sprzęt z którym nie trzeba się bawić?
Czy znacie może takie strony? I czy moglibyście doradzić mi jakie to mogłbyby być podzespoły?
Pamiętam, że kiedyś w cd-action były takie tabelki które pokazywały w jakim przedziale cenowym można sobie kupić niezły komputer i z tego co pamiętam to nawet za 1000zł już było coś niezłego.
Kompletnie nie znam się co i ile kosztuje i co warto kupować a czego nie, także prosiłbym o pomoc
Sprzęt musi być nowy.
Najlepiej jakby w pakiecie był już system
Dziękuję

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się złożyć totalnie budżetowy zestaw za nieco ponad 1100 zł, no ale ceny nowego systemu się nie przeskoczy i finalnie otrzymujemy ~1550 zł* (możesz poczekać, aż ktoś obeznany rzuci jeszcze okiem na zasilacz).
Problem w tym, że dwa gołe rdzenie nie są jakoś wybitnie satysfakcjonujące, stąd może warto rozważyć zakup jakiegoś poleasingowca (np. taki, czy taki i zakup SSD na własną rękę)?

*Przydałyby się jeszcze jakieś informacje o monitorze, bo być może trzeba by rozważyć inną płytę główną. I przydałoby się potwierdzenie, czy taka pojemność dysku będzie wystarczająca.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z monitorem?

I niby istnieją SSD ~64GB, ale tak na dobrą sprawę mogłoby ich nie być - abstrahując już od tego, że taka pojemność nie wróży zbyt dobrze na przyszłość, a zapełniony SSD nie jest zbyt dobrym pomysłem, oszczędność jest bardzo znikoma i okupiona nie tylko utratą pojemności, ale i wydajności.