Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

CrazyShooter

Rozwiązany: The elder scrolls v skyrim, cienie

Polecane posty

Witam

Ostatnio grając w Skyrima zauważyłem dość dziwny problem z cieniami w grze. Trochę ciężko to opisać, kiedy gram i patrzę dajmy na to na cień drzewa padający na płaskie podłoże wydaje się że jest strasznie bloczkowaty i niedokładnie odwzorowuje kształty liści bądź igliwia, jednak jeśli przesunę troszkę kamerę natychmiastowo zmienia się i wygląda tak jak wyglądać powinien, i tak na okrągło z każdym praktycznie cieniem w grze ( oprócz cieni w pomieszczeniach zamkniętych ). Z jednej strony cienie wyglądają jakby były wyświetlane w niższej rozdzielczości niż powinny z drugiej wyglądają normalnie. Jakość cieni jest ustawiona na wysoką, posiadam również enb ( Seasons of Skyrim ), i nic więcej co mogłoby wpływać na jakość cieni. Reinstalacja enb nic nie daje niestety. Z tego co wiem to jakość wysoka pozwala wyświetlać cienie w rozdzielczości 2048 tymczasem  w samej grze cienie wyglądają jakby z jednej strony były wyświetlane w 2048,  jak obrócę kamerę wyglądają jakby były ustawione na jakość średnią, i jak znowu obrócę kamerę to wracają do normalnej jakości. Na prawde, nie mam pojęcia co może to powodować, nigdy z takim bugiem się nie spotkałem w internetach. Może ktoś zaradzi tutaj. W razie czego tak wygląda mój SkyrimPref.ini:

[Display]
iBlurDeferredShadowMask =5
fInteriorShadowDistance =3000.0000
fShadowDistance =5000
iShadowMapResolutionSecondary = 1024
iShadowMapResolutionPrimary = 2048
iShadowSplitCount = 2
iMaxAnisotropy=1
fLeafAnimDampenDistEnd =4600.0000
fLeafAnimDampenDistStart =3600.0000
fTreesMidLODSwitchDist =1e+007
fGamma=1.2400
fDecalLOD2 =1500.0000
fDecalLOD1 =1000.0000
fSpecularLODStartFade =2000
fShadowLODStartFade =200.0000
fLightLODStartFade =3170
iTexMipMapMinimum =0
iTexMipMapSkip =0
iWaterMultiSamples =0
iMultiSample=1
iShadowMode =3
bTreesReceiveShadows=1
bDrawLandShadows=1
bFull Screen =1
iSize H =1080
iSize W =1920
fMeshLODFadePercentDefault =1.2000
fMeshLODFadeBoundDefault =256.0000
fMeshLODLevel2FadeTreeDistance =2048.0000
fMeshLODLevel1FadeTreeDistance =2844.0000
fMeshLODLevel2FadeDist =1e+007
fMeshLODLevel1FadeDist =1e+007
iScreenShotIndex =2
bShadowMaskZPrepass =0
bMainZPrepass =0
iMaxSkinDecalsPerFrame =25
iMaxDecalsPerFrame =100
bFloatPointRenderTarget=1
sD3DDevice ="NVIDIA GeForce GTX 960"
bFXAAEnabled=0
iShadowMapResolution =2048
fShadowBiasScale =0.15
iShadowMaskQuarter =4
iAdapter =0
ipresentinterval=0
iShadowFilter =3
bTransparencyMultisampling =0
bDrawShadows =1
bShadowsOnGrass=1
bDeferredShadows =1

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...