CrazyShooter Napisano Sierpień 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 29, 2016 Witam Ostatnio grając w Skyrima zauważyłem dość dziwny problem z cieniami w grze. Trochę ciężko to opisać, kiedy gram i patrzę dajmy na to na cień drzewa padający na płaskie podłoże wydaje się że jest strasznie bloczkowaty i niedokładnie odwzorowuje kształty liści bądź igliwia, jednak jeśli przesunę troszkę kamerę natychmiastowo zmienia się i wygląda tak jak wyglądać powinien, i tak na okrągło z każdym praktycznie cieniem w grze ( oprócz cieni w pomieszczeniach zamkniętych ). Z jednej strony cienie wyglądają jakby były wyświetlane w niższej rozdzielczości niż powinny z drugiej wyglądają normalnie. Jakość cieni jest ustawiona na wysoką, posiadam również enb ( Seasons of Skyrim ), i nic więcej co mogłoby wpływać na jakość cieni. Reinstalacja enb nic nie daje niestety. Z tego co wiem to jakość wysoka pozwala wyświetlać cienie w rozdzielczości 2048 tymczasem w samej grze cienie wyglądają jakby z jednej strony były wyświetlane w 2048, jak obrócę kamerę wyglądają jakby były ustawione na jakość średnią, i jak znowu obrócę kamerę to wracają do normalnej jakości. Na prawde, nie mam pojęcia co może to powodować, nigdy z takim bugiem się nie spotkałem w internetach. Może ktoś zaradzi tutaj. W razie czego tak wygląda mój SkyrimPref.ini: [Display] iBlurDeferredShadowMask =5 fInteriorShadowDistance =3000.0000 fShadowDistance =5000 iShadowMapResolutionSecondary = 1024 iShadowMapResolutionPrimary = 2048 iShadowSplitCount = 2 iMaxAnisotropy=1 fLeafAnimDampenDistEnd =4600.0000 fLeafAnimDampenDistStart =3600.0000 fTreesMidLODSwitchDist =1e+007 fGamma=1.2400 fDecalLOD2 =1500.0000 fDecalLOD1 =1000.0000 fSpecularLODStartFade =2000 fShadowLODStartFade =200.0000 fLightLODStartFade =3170 iTexMipMapMinimum =0 iTexMipMapSkip =0 iWaterMultiSamples =0 iMultiSample=1 iShadowMode =3 bTreesReceiveShadows=1 bDrawLandShadows=1 bFull Screen =1 iSize H =1080 iSize W =1920 fMeshLODFadePercentDefault =1.2000 fMeshLODFadeBoundDefault =256.0000 fMeshLODLevel2FadeTreeDistance =2048.0000 fMeshLODLevel1FadeTreeDistance =2844.0000 fMeshLODLevel2FadeDist =1e+007 fMeshLODLevel1FadeDist =1e+007 iScreenShotIndex =2 bShadowMaskZPrepass =0 bMainZPrepass =0 iMaxSkinDecalsPerFrame =25 iMaxDecalsPerFrame =100 bFloatPointRenderTarget=1 sD3DDevice ="NVIDIA GeForce GTX 960" bFXAAEnabled=0 iShadowMapResolution =2048 fShadowBiasScale =0.15 iShadowMaskQuarter =4 iAdapter =0 ipresentinterval=0 iShadowFilter =3 bTransparencyMultisampling =0 bDrawShadows =1 bShadowsOnGrass=1 bDeferredShadows =1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CrazyShooter Napisano Sierpień 31, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2016 Problem rozwiązany, można zamykać. Zmniejszenie fov w konsoli do 60 załatwiło problem na dobre. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artius Napisano Sierpień 31, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2016 Problem rozwiązany, więc temat zamykam. W razie potrzeby otwarcia tematu, autor jest proszony o kontakt przez PW z którymś z aktualnie obecnych na forum moderatorów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...