piotrekn Napisano Styczeń 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2012 Z tego co mi wiadomo nawet znacznie, choćby faktem istnienia granatów. TF2 to gra tworzona od podstaw z zupełnie czymś innym u celu niż TFC. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koleus123 Napisano Styczeń 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2012 No właśnie widziałem na jakimś filmiku, że oprócz granatów jest też pancerz, medycy używają jakiegoś urządzenia do leczenia... Zastanawiam się, czy nie kupić tej gry. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cors Napisano Styczeń 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2012 Wątpię by ktoś jeszcze grał w TFC, już lepiej próbować gry w Fortress-Forever- darmowy mod, który przenosił grę na silnik Source jednocześnie nie zmieniając mechaniki itp. http://www.fortress-forever.com/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koleus123 Napisano Styczeń 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2012 Hmm... ciekawe. Może się z tym głębiej zapoznam. Póki co, na razie będę grał TF2 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Luty 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2012 Jeżeli ktoś siedzi w oficjalnej grupie na Steamie to przed chwilą pojawił się news zapowiadający całą masę nowego stuffu na rok 2012 (oczywiście bez szczegółów, ale zawsze coś dla fanów ) oraz zapowiedź, że wreszcie Pyro otrzyma swój własny filmik z serii Meet the... co ucieszyło mnie chyba najbardziej. Kto wie, może wreszcie tajemnica piromana pod maską zostanie rozwikłana... a może piromanki? :] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zdenio Napisano Luty 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2012 Ja bym chciał jakieś nowe bronie dla Demo. Pyro ma 4 miotacze ognia, Sold ma 5 wyrzutni rakiet, Snajper ma 3 snajperki, nawet Medyk ma więcej "Wyrzutni strzykawek", niż Demo wyrzutni granatów Co do klas, to nie ma "najłatwiejszej". Wszystkie są raczej "hard to master". Ludzie mówią, że Pyro gra się prosto, bo wystarczy spamować LPM, a przecież ogarnięty Pyro to przede wszystkim pomoc dla Enga, spy-checkowanie, odbijanie ubera itp. No i musi dobrze znać mapę i wszystkie rogi/zakręty. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pit4544 Napisano Luty 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2012 To chyba dlatego, że demo ma najwięcej broni do walki wręcz. Choć przydało bysie urozmaicenie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kathai_Nanjika Napisano Luty 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2012 wreszcie Pyro otrzyma swój własny filmik z serii Meet the... co ucieszyło mnie chyba najbardziej.Czyli może jednak szczęśliwie doczekam tego filmiku. I ciekawe, czym jest ten tajny projekt... Taak. Przydałoby się coś nowego dla Demo. Z Loch-n-Load rzadko korzystam, nie bawi mnie to bezpośrednie trafianie w przeciwnika. Tak to zawsze ktoś może nie zauważyć i przypadkowo wpaść na jakiś zabłąkany granat. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zdenio Napisano Luty 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2012 Zależy od tego, co chce się zrobić w danej chwili. Zawsze biorę Loch'n'Load kiedy team ma problemy z rozwaleniem dobrze ustawionych działek. Ta wyrzutnia ma ogromny zasięg i jest celniejsza - akurat dwa strzały i po działku. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaczMan Napisano Luty 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 4, 2012 Kiedy pierwszy raz wlaczylem ta gre nie moglem wylaczyc Tak sie w to przyjemnie pyka... Mam pytanko do was Dla Snajpera lepszy łuk czy moze snajpera ( ta klasyczna ) ? Ps; dla fanow Pyra i Szpiegaa Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ganjalf Napisano Luty 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 4, 2012 Ps; dla fanow Pyra i Szpiegaa Ja tylko dodam, że w połowie robi się... dziwnie(niebezpiecznie blisko rule34). A skoro o Pyro mowa, jego "Meet the..." nadchodzi w tym roku! Wprawdzie znając Valve może to być końcówka, ale... Hell! It's about time! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Luty 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 4, 2012 Dla Snajpera lepszy łuk czy moze snajpera ( ta klasyczna ) ?To chyba kwestia wprawy, bo jednak łuk obsługuje się trochę inaczej niż reszta broni dla Snajpera Osobiście oprócz klasycznej spluwy i Huntsmana spróbowałem także Sydney Sleeper, ale nie czaję tej spluwy - nie mogę zabić jednym strzałem gościa a cała reszta spokojnie bierze mnie na jeden pocisk. Chyba, że to kwestia "ładowania się" gnata, ale dawno nie grałem więc pewności nie mam ;] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Luty 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 5, 2012 Sydney Sleeper, podobnie jak Machina, to raczej handicap weapons - zestaw polycountowy (wraz z czapką krokodyla) to swoją drogą idealne narzędzie przeciw cziterom korzystającym z aimbota. Zawsze korzystam z tego setu, gdy trafia się kolejna nudna runda na 2fort - jeśli ktoś korzysta z tradycyjnej snajperki i ma zamiar sprzedawać hedszoty, to nawet low-skill z polycount setem go pokona. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
repta2 Napisano Luty 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 5, 2012 Ja tam snajperem dość długo się bawiłem i IMO najlepszą bronią jest podstawowa snajperka, ew. Machina cała reszta nie wydaje mi się jakoś specjalnie przydatna ale może po prostu nie umiałem ich odpowiednio wykorzystać Łukiem jakoś nigdy się nie bawiłem ale tą zabawką trzeba się chyba trochę dłużej pobawić żeby dobrze z tego karać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gerbilos Napisano Luty 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 5, 2012 Łuk dużo bardziej polega na zwykłym szczęściu. Zazwyczaj wystarczy przyczaić się przy jakimś wąskim przejściu (np. te 2 mini-tunele na pierwszej części Dustbowl) i strzelać na wysokość głowy. Zazwyczaj coś wpadnie Ja natomiast przekonałem się do Direct Hita. Wcześniej jakoś tak... nie pasował mi. Jednak wczoraj podczas nieco poważniejszej rozgrywki stwierdziłem, że normalne rakiety są za wolne, a Liberty Launcher mnie nie satysfakcjonuje. Dziś zacząłem grać Directem. Szczerze mówiąc... całkiem nieźle. Co prawda mam momenty, gdy nie mogę nikogo zabić, ale zazwyczaj później odpłaca mi się z nawiązką Poza tym dochodzę do wniosku, że te 25% extra dmg nie jest aż takie ważne. Wydaje mi się wręcz, że łatwiej jest mi strzelać precyzyjnie we wroga, niż walić mu pod nogi (w połączeniu z powolnymi pociskami dość łatwo jest uciec). Dodatkowo Krytyki na przeciwnikach trafionych w powietrzu baaaardzo się przydają, ze względu na to, że dużo ludzi skacze strzelając (by uniknąć obrażeń wynikających z eksplozji normalnych pocisków - przyzwyczajenia są złe ). Pochwalę się także, że udało mi się dziś zrobić 3 typowe airshoty, z czego jestem bardzo dumny xD Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kathai_Nanjika Napisano Luty 6, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 6, 2012 Pochwalę się także, że udało mi się dziś zrobić 3 typowe airshotyTen ze mną w roli głównej, to Ci się cudem udało zrobić, o. I tak się potem Demo zrewanżowałam. ;P Teraz w sumie latam jedynie z Black Boxem (buahahaha), ale planuję to zmienić w najbliższym czasie i zabrać się za testowanie innych wyrzutni... Na początku mojej gry w TF2, zanim znalazłam Pierwowzór i BB, korzystałam tylko z Liberty Launchera (jeszcze wcześniej trochę pograłam Direct Hitem, naprawdę trochę) i to z całkiem niezłymi rezultatami, muszę przyznać. Choć prawdopodobnie to była "zasługa" graczy... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Luty 7, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2012 Dodatkowo Krytyki na przeciwnikach trafionych w powietrzu baaaardzo się przydają, ze względu na to, że dużo ludzi skacze strzelając (by uniknąć obrażeń wynikających z eksplozji normalnych pocisków - przyzwyczajenia są złe ) Nie crity, tylko minicrity, i to tylko przy trafieniu w przeciwników których wywaliła w powietrze jakaś eksplozja, więc skakanie to dobry sposób na obronę i dlatego DH nadaje się jedynie na duże, stacjonrne cele, dlatego też nie trafiasz Pewnego Scouta. Minicrity na przeciwnikach będących w powietrzu niezależnie od przyczyny dostaje tylko Reserve Shooter, a to i tak tylko przez 3 sekundy od zmiany broni. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gerbilos Napisano Luty 9, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2012 Pewien Skaut jest praktycznie niemożliwy do zestrzelenia, ot co! Co do obrażeń Direct Hita, sam nie wiem co sądzić, ponieważ różne źródła podają różne informacje: Mój screen z gry - klik Link do TF2 wiki z polskim opisem przedmiotu - klik Oraz to samo do wersji angielskiej - klik Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekn Napisano Luty 9, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2012 Dwa źródła na trzy mówią o eksplozjach, więc ja osobiście byłbym skłonny wierzyć grze i 'oryginalnej' TF2Wiki Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Marzec 10, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 10, 2012 http://www.pcgamer.com/2012/03/08/%E2%80%9...aight-from-gdc/ Ciekawy artykuł wyjaśniający pod względem ekonomicznym przejście TF2 na F2P i wprowadzonej tam ekonomii. Większość z tego to rzeczy dosyć oczywiste, ale tutaj są zebrane w jednym miejscu i podparte danymi liczbowymi. Znajduje się też tam wyjaśnienie polityki Valve do rzucania różnych ukrytych śladów w filmikach itd. Zresztą ostatnio było trochę szumu z "Tobor" - na Foundry jest jakiś pokój, gdzie można dopatrzyć się tego napisu, a w ostatnio dodanych plikach były ślady dźwięków wskazujących na istnienie jakiegoś bossa-robota. Dalsze spekulacje mówią o survival mode na podobieństwo Killing Floor Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kathai_Nanjika Napisano Marzec 16, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 16, 2012 Słyszeliście już może o charytatywnym pojedynku w TF2, w którym biorą udział osoby, między innymi, takie jak Notch, Freddie Wong czy Simon i Lewis (Yogscast)? Jeśli ktoś jeszcze o tym nie słyszał, to wrzucam link do artykułu na stronie PC Gamer: Notch, Bethesda, Freddie Wong, Robin Walker (oh, and us) to fight in Team Fortress 2 for charity + news ze strony TF. Tak prezentuje się obecny line-up. W zeszłym roku oglądałam podobny, pod względem składów, highlander, gdzie dodatkowo (oprócz innych graczy) pojawił się... TotalBiscuit. Korzystam z okazji i obserwuję tego typu pojedynki. Raz, że to fajne i sprawia radochę, a dwa - można zawsze się czegoś przy okazji nauczyć. Na wypadek, gdyby ktoś chciał obejrzeć nagranie z pojedynku z listopada: http://youtu.be/tqelrRc-jqA Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrPyro Napisano Marzec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 18, 2012 Niemożliwe, valve dodało nowego itemka i nie jest to czapka ani inna pierdołowta ozdoba. http://wiki.teamfortress.com/wiki/Cozy_Camper/pl czy to jest możliwe? Valve nie dodało czapek? Coś się dzieje, ale jestem szczęśliwy i chce więcej broni i innych przedmiotów (nie ozdóbek). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pit4544 Napisano Marzec 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 26, 2012 Oby tylko te nowe bronie nie zniszczyły i tak zachwianego balansu między klasami. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zdenio Napisano Marzec 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 27, 2012 Co masz na myśli mówiąc o "balansie" klas? Ta gra nigdy nie była projektowana pod 1 vs 1 i to raczej oczywiste, że Skaut nie ma szans z Grubym na ogół. Obecnie jest dobrze, każda broń ma swoje wady i zalety. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekn Napisano Marzec 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Marzec 27, 2012 Mimo to, pewien balans między klasami jest względnie zachowany, tj. nie ma klasy zbyt uniwersalnej (choć mam wrażenie, że w tą stronę zmierza Soldier). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.