Skocz do zawartości

Team Fortress 2


mateusz(stefan)

Polecane posty

  • Odpowiedzi 2,6k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Jeżeli ktoś siedzi w oficjalnej grupie na Steamie to przed chwilą pojawił się news zapowiadający całą masę nowego stuffu na rok 2012 (oczywiście bez szczegółów, ale zawsze coś dla fanów :D) oraz zapowiedź, że wreszcie Pyro otrzyma swój własny filmik z serii Meet the... co ucieszyło mnie chyba najbardziej. Kto wie, może wreszcie tajemnica piromana pod maską zostanie rozwikłana... a może piromanki? :]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał jakieś nowe bronie dla Demo. Pyro ma 4 miotacze ognia, Sold ma 5 wyrzutni rakiet, Snajper ma 3 snajperki, nawet Medyk ma więcej "Wyrzutni strzykawek", niż Demo wyrzutni granatów :P

Co do klas, to nie ma "najłatwiejszej". Wszystkie są raczej "hard to master". Ludzie mówią, że Pyro gra się prosto, bo wystarczy spamować LPM, a przecież ogarnięty Pyro to przede wszystkim pomoc dla Enga, spy-checkowanie, odbijanie ubera itp. No i musi dobrze znać mapę i wszystkie rogi/zakręty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wreszcie Pyro otrzyma swój własny filmik z serii Meet the... co ucieszyło mnie chyba najbardziej.
Czyli może jednak szczęśliwie doczekam tego filmiku. I ciekawe, czym jest ten tajny projekt...

Taak. Przydałoby się coś nowego dla Demo. Z Loch-n-Load rzadko korzystam, nie bawi mnie to bezpośrednie trafianie w przeciwnika. Tak to zawsze ktoś może nie zauważyć i przypadkowo wpaść na jakiś zabłąkany granat.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od tego, co chce się zrobić w danej chwili. Zawsze biorę Loch'n'Load kiedy team ma problemy z rozwaleniem dobrze ustawionych działek. Ta wyrzutnia ma ogromny zasięg i jest celniejsza - akurat dwa strzały i po działku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy pierwszy raz wlaczylem ta gre nie moglem wylaczyc :D Tak sie w to przyjemnie pyka...

Mam pytanko do was :D

Dla Snajpera lepszy łuk czy moze snajpera ( ta klasyczna ) ?

Ps; dla fanow Pyra i Szpiegaa :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla Snajpera lepszy łuk czy moze snajpera ( ta klasyczna ) ?
To chyba kwestia wprawy, bo jednak łuk obsługuje się trochę inaczej niż reszta broni dla Snajpera :D Osobiście oprócz klasycznej spluwy i Huntsmana spróbowałem także Sydney Sleeper, ale nie czaję tej spluwy - nie mogę zabić jednym strzałem gościa a cała reszta spokojnie bierze mnie na jeden pocisk. Chyba, że to kwestia "ładowania się" gnata, ale dawno nie grałem więc pewności nie mam ;]
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sydney Sleeper, podobnie jak Machina, to raczej handicap weapons - zestaw polycountowy (wraz z czapką krokodyla) to swoją drogą idealne narzędzie przeciw cziterom korzystającym z aimbota. Zawsze korzystam z tego setu, gdy trafia się kolejna nudna runda na 2fort - jeśli ktoś korzysta z tradycyjnej snajperki i ma zamiar sprzedawać hedszoty, to nawet low-skill z polycount setem go pokona.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam snajperem dość długo się bawiłem i IMO najlepszą bronią jest podstawowa snajperka, ew. Machina cała reszta nie wydaje mi się jakoś specjalnie przydatna ale może po prostu nie umiałem ich odpowiednio wykorzystać ;) Łukiem jakoś nigdy się nie bawiłem ale tą zabawką trzeba się chyba trochę dłużej pobawić żeby dobrze z tego karać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łuk dużo bardziej polega na zwykłym szczęściu. Zazwyczaj wystarczy przyczaić się przy jakimś wąskim przejściu (np. te 2 mini-tunele na pierwszej części Dustbowl) i strzelać na wysokość głowy. Zazwyczaj coś wpadnie :)

Ja natomiast przekonałem się do Direct Hita. Wcześniej jakoś tak... nie pasował mi. Jednak wczoraj podczas nieco poważniejszej rozgrywki stwierdziłem, że normalne rakiety są za wolne, a Liberty Launcher mnie nie satysfakcjonuje. Dziś zacząłem grać Directem. Szczerze mówiąc... całkiem nieźle. Co prawda mam momenty, gdy nie mogę nikogo zabić, ale zazwyczaj później odpłaca mi się z nawiązką :) Poza tym dochodzę do wniosku, że te 25% extra dmg nie jest aż takie ważne. Wydaje mi się wręcz, że łatwiej jest mi strzelać precyzyjnie we wroga, niż walić mu pod nogi (w połączeniu z powolnymi pociskami dość łatwo jest uciec). Dodatkowo Krytyki na przeciwnikach trafionych w powietrzu baaaardzo się przydają, ze względu na to, że dużo ludzi skacze strzelając (by uniknąć obrażeń wynikających z eksplozji normalnych pocisków - przyzwyczajenia są złe :)). Pochwalę się także, że udało mi się dziś zrobić 3 typowe airshoty, z czego jestem bardzo dumny xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwalę się także, że udało mi się dziś zrobić 3 typowe airshoty
Ten ze mną w roli głównej, to Ci się cudem udało zrobić, o. I tak się potem Demo zrewanżowałam. ;P

Teraz w sumie latam jedynie z Black Boxem (buahahaha), ale planuję to zmienić w najbliższym czasie i zabrać się za testowanie innych wyrzutni... Na początku mojej gry w TF2, zanim znalazłam Pierwowzór i BB, korzystałam tylko z Liberty Launchera (jeszcze wcześniej trochę pograłam Direct Hitem, naprawdę trochę) i to z całkiem niezłymi rezultatami, muszę przyznać. Choć prawdopodobnie to była "zasługa" graczy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo Krytyki na przeciwnikach trafionych w powietrzu baaaardzo się przydają, ze względu na to, że dużo ludzi skacze strzelając (by uniknąć obrażeń wynikających z eksplozji normalnych pocisków - przyzwyczajenia są złe :))

Nie crity, tylko minicrity, i to tylko przy trafieniu w przeciwników których wywaliła w powietrze jakaś eksplozja, więc skakanie to dobry sposób na obronę i dlatego DH nadaje się jedynie na duże, stacjonrne cele, dlatego też nie trafiasz Pewnego Scouta. Minicrity na przeciwnikach będących w powietrzu niezależnie od przyczyny dostaje tylko Reserve Shooter, a to i tak tylko przez 3 sekundy od zmiany broni.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewien Skaut jest praktycznie niemożliwy do zestrzelenia, ot co!

Co do obrażeń Direct Hita, sam nie wiem co sądzić, ponieważ różne źródła podają różne informacje:

Mój screen z gry - klik

Link do TF2 wiki z polskim opisem przedmiotu - klik

Oraz to samo do wersji angielskiej - klik

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

http://www.pcgamer.com/2012/03/08/%E2%80%9...aight-from-gdc/

Ciekawy artykuł wyjaśniający pod względem ekonomicznym przejście TF2 na F2P i wprowadzonej tam ekonomii. Większość z tego to rzeczy dosyć oczywiste, ale tutaj są zebrane w jednym miejscu i podparte danymi liczbowymi. Znajduje się też tam wyjaśnienie polityki Valve do rzucania różnych ukrytych śladów w filmikach itd. Zresztą ostatnio było trochę szumu z "Tobor" - na Foundry jest jakiś pokój, gdzie można dopatrzyć się tego napisu, a w ostatnio dodanych plikach były ślady dźwięków wskazujących na istnienie jakiegoś bossa-robota. Dalsze spekulacje mówią o survival mode na podobieństwo Killing Floor :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszeliście już może o charytatywnym pojedynku w TF2, w którym biorą udział osoby, między innymi, takie jak Notch, Freddie Wong czy Simon i Lewis (Yogscast)? Jeśli ktoś jeszcze o tym nie słyszał, to wrzucam link do artykułu na stronie PC Gamer: Notch, Bethesda, Freddie Wong, Robin Walker (oh, and us) to fight in Team Fortress 2 for charity + news ze strony TF.

Tak prezentuje się obecny line-up.

W zeszłym roku oglądałam podobny, pod względem składów, highlander, gdzie dodatkowo (oprócz innych graczy) pojawił się... TotalBiscuit.

Korzystam z okazji i obserwuję tego typu pojedynki. Raz, że to fajne i sprawia radochę, a dwa - można zawsze się czegoś przy okazji nauczyć. Na wypadek, gdyby ktoś chciał obejrzeć nagranie z pojedynku z listopada: http://youtu.be/tqelrRc-jqA

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...