tyan Napisano Czerwiec 3, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2010 Niektóre teksty Heaviego do dziś mnie rozwalają ("CRY SOME MOAR!!11one"), tak więc stawiam na niego. Poza tym Scout ("BONK!" + śmiech + pewność siebie) i Medyk ("Did zat sting? Saw-ry!"). Ogólnie wszystkie postacie są charakterystyczne i każdemu może się podobać inna klasa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LIZARD2012team Napisano Czerwiec 4, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 4, 2010 Jak dla mnie to każda klasa jest śmieszna Jest dużo śmiesznych sytuacji np . spadające ciała i śmieszne okrzyki. Ale jeżeli chodzi o zachowanie to chyba stawiam na Heaviego . Już nawet jego wygląd, kiedy biegnie skulony z shotgunem w rece skłania do uśmiechu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrasnoludzkiBrowarZaglady Napisano Czerwiec 4, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 4, 2010 Najbardziej sympatyczny jest zdecydowanie Heavy - dlatego pewnie jest też ogólną twarzą TF2. Jego teksty sprawiają, że bardzo ciężko go nie lubić. Bardzo lubię jego dominacje, choć powinien dostać ich więcej - szczególnie takie specyficzne dla dominacji danej klasy. Spy też jest wspaniały, a i ciekawie się gra... Choć jego teksty nie są aż tak fajne, jak Heaviego. Demoman jest wspaniały. Nie rozumiem, dlaczego VALVe nie dało mu "THERE CAN BE ONLY ONEEEE!" do taunta Eyelandera. Nikt by ich nie pozwał za taką parodię, a mają to nagrane, patrzałem GCFScapem... I mają też pełno śmiesznych pijackich odzywek, powinni je też dodać. "JUST A ONE-EYED BLOODY MONSTER..." Ogólnie to wszyscy są doskonali, choć sam nie wiem czemu tak średnio Scouta lubię. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Czerwiec 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2010 Wczoraj zakupiłem po jakże atrakcyjnej cenie 39 zl The Orange Box, - seria EA Classics Jednak narazie nie mam zamiaru owej gry TF 2 instalować, gdyż w cieniu takich FPS jak CoD 4, CoJ, czy Battlefield nie znalazłem żadnych argumentów, które przemawiają za zainstalowaniem Team Fortress 2. Może kiedys jak znudza mi sie obecne. edit: czy postacie sa dobrze zbalansowane? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Czerwiec 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2010 "Cieniu"? PFFFFFFT- To wlasnie CoD4 i BC2 moga pod wieloma wzgledami czyscic buty TF2. Nie dorównaja jej w humorze, udzwiekowieniu, zbalansowaniu i nacisku polozonemu na prace zespolowa (bo to w koncu TEAM Fortress - nie ma gry typu One Man Army). Wedlug wielu graczy TF2 przegrywa pod wzgledem graficznym, ale IMO jej oprawa wideo duzo bardziej cieszy oko. Co do balansu - jest, choc niektorzy go kwestionuja. Mamy 9 postaci, kazda ma swoje silne i slabe strony - najlepiej poczytaj o nich na polskiej stronie TF2 lub TF2 Wiki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dracia Napisano Czerwiec 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2010 Ech, gra na komputerze mi działa, ale nie da się w nią grać - przy jakichkolwiek graczach tnie się niemiłosiernie, co praktycznie nie pozwala na grę - trudno się celuje i takie tam. Szkoda mi tego bardzo, ponieważ wydaje się ona bardzo fajna - zabawna, wciągająca, z wieloma różnymi klasami... *wzdycha*. Ale kiedy będę mieć wreszcie lepszy komputer to strzeżcie się! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Czerwiec 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2010 @dracia będziemy @Nath4 od kiedy zagrałem pierwszy raz w TF2, wszelkie BC2 czy MW poszły w kąt. Gra jest z gatunku tych wybitnie relaksujących i rozweselających. Atmosfera na serwach z drobnymi i bardzo nielicznymi wyjątkami, jest tak sama. Do tego ten humor, przemycony przez autorów oraz komiczne modele postaci z takimż samym uzbrojeniem i "zdobywalnym" odzieniem Balans moim zdaniem jest bardzo dobry. Valve od czasu do czasu, coś jeszcze przy nim dłubie, czasem wprowadzając zmiany nie w tym kierunku, w którym bym sobie tego życzył, ale na serwach nie odczuwam, że wybór którejkolwiek z klas nie ma sensu, bo dostanę ostre baty. Jeśli potrafisz grać, z każdej postaci wyciągniesz to, co najlepsze. Ofc. na pewno grając scoutem nie będzie fragował tak, jak przy grze Heavy'm, ale w końcu każda klasa ma inne zadanie (TEAM FORTRESS ), z którego ma się wywiązać. Od Ciebie zależy co Cię najbardziej kręci. W moim przypadku jest to dziabanie przeciwników po plecach Spy'em i młócka Heavy'm. anyway...BC2 i MW mogą nie istnieć, bo i tak w nie nie zagram Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Czerwiec 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2010 Za jakies 3h moze uda mi sie wlaczyc gre....Nie cierpie steama ;/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrasnoludzkiBrowarZaglady Napisano Czerwiec 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2010 Za jakies 3h moze uda mi sie wlaczyc gre....Nie cierpie steama ;/ Ha, a co oczekujesz, że 2 giga darmowych updatów się ściągnie od razu? Nie wina steama, że VALVe dba o graczy i daje za darmo dużo lepsze rzeczy, niż Twoi ukochani twórcy Modern Warfare 2 za kasę, np. taki Stimulus Package - 5 nędznych map, a portfel chudszy. Każdy większy update TF2 dał dużo, dużo więcej - nowe bronie, nowy balans, nowe funkcje, nowe mapy, zabawne komiksy, poznawanie "historii" TF2 i Saxtona Hale'a... Co lepsze - update'y nadal przychodzą. Niedługo (czasu VALVe...) będzie Engineer update, a Robin Walker powiedział w wywiadzie, że już pracują nad kolejnym, i pracują też nad Meet the Pyro. Już jestem podekscytowany, choć przyznam szczerze - wolałbym, by Pyro był ostatnim członkiem zespołu do "poznania", gdyż jest najbardziej tajemniczy. Słyszałem też, że VALVe planuje przenieść TF2 na ulepszony silnik Source, ale ile w tym prawdy to nie wiem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Czerwiec 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2010 Moi ukochani twórcy MW? ocb? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tiloren Napisano Czerwiec 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2010 W przeciwieństwie do takiego BF, nie mówiąc już o MW, Team Fortress (tak samo jak inne gry Valve) wymaga dużej ilości czasu by ogarnąć całą produkcje, nauczyć się grać własną klasą oraz poznać różne sztuczki których jest nieprawdopodobnie wiele. Choćby Pyro który wydawał mi się na początku najnudniejszym i najprostszym bohaterem zaskoczył mnie tym do czego można użyć zwykły miotacz ognia No i przynajmniej wymasterowanie takiej jednej klasy daje więcej satysfakcji, od zabicia kilkudziesięciu wrogów w CoDzie co sztuką żadną nie jest. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maziak Napisano Czerwiec 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2010 Tf2 jest w tym fajny że widać grę zespołową. Np. gram scoutem piję bonka i widzę że za mną są moi a przed -wróg. Strzela jeden soldier rakietami to co ? To biorę i ładuję się w te rakiety bo i tak nie ucierpię 4 we mnie i schodze na bok bo czuję że zaraz skończy mi się Bonk ! i uciekam gdzieś. No i z Ripim musimy w końcu zrobić ten bajer z Spy''ami gdy będzie problem z enginnerem wroga no nie ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 W przeciwieństwie do takiego BF, nie mówiąc już o MW, Team Fortress (tak samo jak inne gry Valve) wymaga dużej ilości czasu by ogarnąć całą produkcje, nauczyć się grać własną klasą oraz poznać różne sztuczki których jest nieprawdopodobnie wiele. Choćby Pyro który wydawał mi się na początku najnudniejszym i najprostszym bohaterem zaskoczył mnie tym do czego można użyć zwykły miotacz ognia No i przynajmniej wymasterowanie takiej jednej klasy daje więcej satysfakcji, od zabicia kilkudziesięciu wrogów w CoDzie co sztuką żadną nie jest. A ja akurat gram bardzo mało, zaledwie 3-4h dziennie.. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 To pewnie po jakimś czasie skilla wyłapiesz a w każdym razie ogarniesz jakąś klasę IMO najgorzej jest opanować szpiega jeśli chodzi o taktykę i dobre dźganie w plecy albo sabotowanie (jedna z cięższych klas), ale taki medyk albo Heavy już trudni nie są. Podstawy, IMO, łapie się po kilkunastu minutach Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 Da sie może zmienić nick w tej grze? Bo widze że odziedziczyłem nick po moim adresie mail ze steama. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LittlePony Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 Prawym na ikonke steam w pasku -> Opcje/Settings -> Friends/Przyjaciele i tam profile name - to zmieni tez wyświetlany nick w grze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greenday Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 jasne, setinfo name Twój nick np. Setinfo name Greenday . wpisujesz toto w konsoli. A Co do wyższości tf2 nad mw2 i innymi shooterami tego typu- proste. Praktycznie WSZYSTKIE fpsy w stylu cs, mw2 to jest aim contest. Kto pierwszy najedzie krzyżykiem na środku ekranu na kulę pikseli przedstawiającą głowę przeciwnika wygrywa. I możliwe tam są akcje, że bez wsparcia koleś zabija cały team, bo co? Po prostu pierwszy najeżdża na głowy I żeby nie było- byłem naprawdę dobry i w bf2 przez neta, i cs , i mw2. Tylko to się po prostu nudzi - bo tam nic się nie zmienia, no ewentualnie miejsca z których celujesz. Bez przerwy aim contest. A tf2? To jest JEDYNY fps, gdzie NAPRAWDĘ ma znaczenie : twoja pozycja (czy jesteś wyżej czy niżej), teamwork, twoje decyzje, twoje "ogarnięcie" (nieograniczające się oczywiście tylko do celowania.) I w końcu pojedynki- jedyny fps, gdzie naprawdę jest coś takiego jak skill w deatmatchingu, a nie tylko "dobry aim". Nie ma tych cholernych headshotów (poza sniperem, no i czasem spyem), które niszczą całą rozgrywkę. Po prostu jedyny fps (przynajmniej jedyny w którego grałem, a grałem w dużo) gdzie w jakikolwiek sposób liczy się coś innego niż twój skill w celowaniu. No i ta grafika Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 Wie ktoś o co chodzi z tym symbolem gracza? Cały czas jak chce coś dodać to wyskakuja mi komunikaty typu "Plik uszkodzony" itp, ocb? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LittlePony Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 Chodzi o spray tak? Są 2 sposoby: 1. Zmiana języka gry i steama na angielski 2. Wrzuć pliki .vtf i.vmt do katalogu /steamapps/<your_steam_ID>/team fortress 2/tf/materials/VGUI/logos/ , a następnie w grze wybierz tego spraya z listy w menu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekn Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 Chodzi o te sławetne spraye. Jako grafikę można dodać jedynie plik VTF lub Targę z kanałem alpha. Parę postów wcześniej pisałem co zrobić, jeśli to nadal nie pomaga... A spray to grafika, którą nakładasz na powierzchnię, a która ma za zadanie ułatwić, utrudnić lub ubarwić grę (są grafiki wskazujące konkretne miejsce, są grafiki imitujące kierunkowskazy, i są grafiki rozpraszające graczy ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 Da sie jakoś zmniejszyć czułość klawiszy? CHodzi mi o to,że gdy nacisne strzalke w bok to gosciu idzie mi 3 metry w bok, a ja chce kawaleczek, mozna cos z tym zrobic? ps. sory ze zadaje tyle pytan, ale chyba nie ma sensu robic temawot w dziale "pomocna dlon" dla takich blachostek Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 Wydaje mi się, że gdybyś założył zbiorowy temat w PD nic by się nie stało Nie próbowałeś w opcjach? Zaawansowane - czułość myszy/klawiszy? Jeśli nawet nie masz polskiej wersji to chyba zrozumienie niektórych komend nie powinno mieć problemu. Poza tym, zdaj sobie sprawę, że pewne klasy poruszają się szybciej (Scout) a niektóre wolniej (Heavy) i wrażenia są różne Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekn Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 Akurat czułość klawiatury nie ma tu nic do rzeczy, a tego nie da się zmienić. taki jest silnik Source, tak samo jest w HL2, CSie czy Portalu. Choć są jeszcze takie czynniki jak szybkość danej klasy, to prawda. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 Troszke już pograłem, w prawdzie niedługo ale poznałem kilka klas....Na początku miała miejsce sytuacja, gdzie strzelałem do przeciwników itd, no ale chyba nikogo nie zabiłem...- tak myślałem. Aż tu nagle patrzę na tabele, a tu widnieje cyferka 6 przy ilosci zabitych graczy Problem w tym, ze nie wiem nigdy gdy kogoś zabijam, szkoda ze nie jest t jakos bardziej oznakowane. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shaker Napisano Czerwiec 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2010 Problem w tym, ze nie wiem nigdy gdy kogoś zabijam, szkoda ze nie jest t jakos bardziej oznakowane. Po prawej stronie masz informacje o zabitych i przez kogo, możesz też sobie włączyć, by za każdym razem, gdy trafiasz w przeciwnika odtwarzał się krótki dźwięk. To jest dynamiczna gra, więc masz czyste pole widzenia, a nie jak w cod, gdzie ci się wyświetlają zabiłeś tego, a tego. Tu chodzi o grę zespołową, więc patrzysz tylko na to ile masz pkt, a nie kogo zabiłeś... Przeciwnicy po zgonie widzą kilka sekund twoje oblicze lub kogo innego, jak zapewne zauważyłeś ;] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.