Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

conti94

Rozwiązany: Monitor - gry/filmy

Polecane posty

Witam, planuje zakup monitora do komputera. Lubię grać w różnego rodzaju gry oraz oglądać filmy. Poniżej zamieszczam opis.

  • Cena. 500 zł ewentualnie droższy, jeżeli będzie warto.
  • Główne zastosowanie. Gry, filmy.
  • Rozmiar. coś około 24-26 cali.
  • Złącza. Tylko DVI.
  • Matryca. Dobrze gdyby to było FullHD.
  • Dodatkowe funkcje: Niekoniecznie, ale jeżeliby się udało to obracany ekran. Co do tunera telewizyjnego.. Myślałem nad tym, ale takie monitory są znacznie droższe, a nie jest to dla mnie konieczne.
  • Konfiguracja komputera. Komputer niebawem będzie wymieniany na nowy sprzęt, także karta graficzna będzie jak najbardziej wysokiej jakości.

Proszę o pomoc w wyborze i konkretne oferty. Co do firmy to myślałem nad LG, ale właściwie jestem zielony w producentach. Aktualnie posiadam monitor LG Flatron 19 cali. Korzystam z niego bardzo długo, bez żadnych zastrzeżeń.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile mi wiadomo, to tak (szczególnie jeżeli mówimy o monitorach za trzycyfrową kwotę). Mi to na co dzień zupełnie nie przeszkadza, no ale ciemniejsze sceny (głównie w filmach) wyglądają raczej mocno przeciętnie.

PS  Nie cytuj poprzedzającego posta w całości. ~y 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze takie pytanie, czy ten monitor rzeczywiście jest wart kupna, czy nie lepiej dołożyć i kupić coś innego? Powiedzmy, że mógłbym zapłacić 700-800 zł.

I jak to jest z tą przejściówką. Czy nie utracę przez to jakości obrazu. Wydaję się, że bezpośrednio złącze DVI jest lepsze?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach