Radeq Napisano Maj 26, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 26, 2015 Witam, ma problem i nie znalazłem żadnej odpowiedzi śledząc forum. Posiadam wersję steam GTA 5. Gra została ściągnięta w najnowszej wersji, tj. 350.1, czy jakoś tak i liczyłem, że spokojnie sobie pogram, niestety gry nie udało mi się ani razu uruchomić. Gdy próbuje pojawia się launcher, zaś po chwili napis, że GTA 5 niespodziewanie przestało działać, proszę kliknąć spróbuj ponownie lub wybrać tryb awaryjny, bez względu na to co wybiorę nadal pojawia się ten sam napis. Posiadam wszystkie aktualizację sterowników, sterowniki karty graficznej najnowsze, testowałem też te specjalnie przygotowane pod GTA 5. Posiadam laptopa MSI GT70, core i7 3630 QM, GTX 880M, 8 Gb ram, Windows 7 plus service pack. Słyszałem, że ten problem jest popularny na kartach AMD, ale ja mam Geforca, próbowałem już wszystkiego, włącznie z wyłączanie GTX-a i odpalaniem gry na zintegrowanej karcie graficznej, ale pojawi się ten sam napis. Czy ktoś może coś poradzić, pisałem do supportu ale jeszcze nie znaleźli rozwiązania. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tauri Napisano Maj 26, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 26, 2015 spróbuj uruchomić grę PPM jako administrator systemu ze skrótu na pulpicie przy wł. stimie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radeq Napisano Maj 26, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 26, 2015 Niestety pojawia się "błąd programu uruchamiającego. Kod: 15, gra nie została uruchomiona przez klienta steam". Niestety tak nie da rady. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tauri Napisano Maj 29, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 29, 2015 hhmm dziwne, a gra zainstalowana na partycji systemowej ?? - pytam bo miałem podobny problem ze steamowym Ghost Reconem i pomogła instalacja na dysku C Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radeq Napisano Maj 30, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 30, 2015 Nie, nigdy nie instaluję gier na partycji systemowej, mam oddzielną partycję na gry, ale problem udało mi się już rozwiązać. Pomoc znalazłem na jakimś amerykańskim forum, okazuje się, że nie tylko ja miałem ten problem. Winny okazał się uszkodzony plik D3DCOMPILER43.DLL, znajdujący się w katalogu Windows/system32. Usunięcie uszkodzonego pliku i przeinstalowanie pakietu DirectX rozwiązało problem. Dziękuję za pomoc i rady, temat można zamknąć. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artius Napisano Maj 30, 2015 Zgłoś Share Napisano Maj 30, 2015 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę autora o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.