Ballack Napisano Październik 23, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 23, 2006 Tyle, że jak to w serii nfs bywało, po ulepszeniu silnika, różnice w osiągach poszczególnych samochodów zacierały się. Dlatego nie wydaje mi się, żeby jazda w jednym teamie była trudniejsza od jazdy w innych. Prawdopodobnie, wraz z postępami w fabule, samochody nasze jak i przeciwników będą zwiększały swoje osiągi w tym samym tępie (realizmu w tym zero, ale to w końcu nfs:) ). Głupie to trochę, bo taki golf nie powinien dotrzymywać pola Carrerze GT, ale to przeca arcadeówka jest.No, ale skoro my bedziemy ulepszac swój silnik to przeciwnicy chyba tez bedą ulepszać swój wózek i raczej taki Golf nie dorówna Carrerze GT czy jakiemuś Lambo.........chyba, no ale raczej takiego czegoś EA nie zrobi :roll: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdeKK Napisano Październik 23, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 23, 2006 (...) ale to przeca arcadeówka jest.Nooo właśnie.. Tylko dlaczeego.. Po obejrzeniu fimików widać tylko, że Carbon będzie takim Most Wanted przeniesonym do Undergrounda ze smaczkiem Tokyo Drifta... Wszystko w szablonach znanych z poprzednich części z podziałem na Teamy... Kurcze. Wiadomo, że będzie fajne.. jakiś czas. Ech jak miło by było dla nas gdyby ta seria poszła w kierunku Gran Tourismo... ach ach (no coo.. pomarzyć można ) - ale przecież liczy się tylko kasa, a ostatnie NFS jadą tylko na popularności poprzedniczek - wiadomo, że się sprzeda w dużej ilości bo to w końcu NFS - coś co jest dobre, ale mogłoby być lepsze gdyby się przyłożyć - a i kasy by więcej może wpadło Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archdevil Napisano Październik 23, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 23, 2006 .........chyba, no ale raczej takiego czegoś EA nie zrobi :roll: Już zrobili.... w NFSMW! Tam punciak dłubnięty na maxa miał praktycznie takie same osiągi jak np. Mclaren SLR na tym samym poziomie mechanicznym, więc.......no mam nadzieję że EA tym razem jakoś wyodrębni te różnice w poszczegolnych "rides" Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meth Napisano Październik 23, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 23, 2006 .........chyba, no ale raczej takiego czegoś EA nie zrobi :roll: Już zrobili.... w NFSMW! Tam punciak dłubnięty na maxa miał praktycznie takie same osiągi jak np. Mclaren SLR na tym samym poziomie mechanicznym, więc.......no mam nadzieję że EA tym razem jakoś wyodrębni te różnice w poszczegolnych "rides" -Według mnie powinni po prostu podzielić bryki na klasy. No i oczywiście byłoby czuć różnicę w prowadzeniu na maxa stuningowanego Punciaka i wogóle nie ruszanego McLarena ;] Na plus dla ML oczywiście Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firekage Napisano Październik 24, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 24, 2006 1 waznym posunieciem byloby zmienienie modelu prowadznia aut napedzancy cna przod czy tyl...bo grajac w U1/U2/MW to bylo dokladnie takie samo.(tylko Porsche mial inny model) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Private_Arti Napisano Październik 25, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2006 Moi drodzy ukończyłem karierę w MW na 98% - pozostały mi 4 kamienie milowe (które nie zostały zaliczone w ostatnim pościgu ) Mam trochę wyrzuty sumienia i pretensje do siebie, że nie mogę sobie poradzić z ich ukończeniem (staram się w każdej grze ukończyć wszystko co się da. Podobnie mam z Ford Racing 2 – pozostało mi kilka wyścigów w expercie i nie mam mowy bym je przejechał ) Czy uważacie, że mogę mówić o skończonej grze i nie przejmować się tymi 2 %? Jak wam poszło? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grek Napisano Październik 25, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2006 Wiecie dlaczego w NFSU2 mam rozpikselowane podoże ? (okropnie to wygląda, a grafe mam włączoną na FULL)Odpiszcie szybko, bo...chce mi się grać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lothar_666 Napisano Październik 25, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2006 Jeśli masz pirata to:Bo masz pirata v1.0 i używasz crack'a do v1.1 (lub pirata z patch'em 1.1 i crack'a do v 1.0) inna opcja nie przychodzi mi do głowy, prawie każdy kto ma pirata ma taki problem (inny crack, inna wersja gry = rozpixlowane podłoże), zaś z oryginałem nikt nie narzekał Jeśli masz oryginał to:- wgraj najnowsze stery do karty graficznej (ewentualnie wróć do starej wersji, na której gra działała dobrze)- reinstalka DX 9.0c- wgraj najnowsze patch'e do gry@Private_ArtiNie przejmuj się, znam ludzi, którzy ściągają save'y z netu i wmawiają, że ukończyli grę na 100%... a jak się ich prosi, żeby pokazali klasę, to przegrywają kiedy tylko się da Więc twoje 2% raczej nikogo nie razi, a wręcz pokazuję Twoją determinację i silną wolę Ale tak, czy siak możesz od czasu do czasu starać się owe race'y przejechać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puer Napisano Październik 25, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2006 ->GrekNie sądzę, żeby miał pirata. Wystrczy właczyć filtrowanie tekstur (nie pamiętam nazwy, ale to będzie chyba przedostatnia opcja w ustawieniach graficznych. Zadziała dopiero po wyłączeniu i właczeniu gry!!!).->Private_ArtiPróbuj dalej. Te misje nie są takie trudne. Ja ukończyłem grę na 100% i w kartotece policyjnej wszędzie byłem na pierwszym miejscu:). Najwięcej się namęczyłem, z pierwszym miejscem w długości pościgu, reszta to betka.1 waznym posunieciem byloby zmienienie modelu prowadznia aut napedzancy cna przod czy tyl...bo grajac w U1/U2/MW to bylo dokladnie takie samo.(tylko Porsche mial inny model)Wg mnie każda bryka w MW miała inny model jazdy, co prawda bardzo arcadeowy, ale inny. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archdevil Napisano Październik 25, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 25, 2006 Nie do końca się z Tobą zgodzę.Początkowe, przednionapędowe fury prowadzi się IMO tak samo.Później jest nieco lepiej ale i tak można wyczuć, że niektórym rides zaimplementowano taki sam model, jak w innej furze. przykład? np. Porshe Cayman i jeden z merców.Brzmienie nieco inne ale jeździ się wlaściwie tak samo.Jednak to nie przeszkadza w zabawie z tą git NFS-em (jednym z unikatów w modelu jazdy jest BMW M3 GTR) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grek Napisano Październik 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2006 jak wyłączyć w NFSU2 efekt odbicia w jezdni ? Jak to będzie po angielsku ?Brzydko to wygląda...:| Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthizo Napisano Październik 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2006 Polska premiera NFS Carbon ponoc 3 Listopada [tak widzialem ze pisalo na plakatach w Empik]. Zbliza sie... Ej, nie wie ktos z was jakie to bedzie miec wymagania :?: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radess Napisano Październik 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2006 Procesor Intel Pentium / AMD Athlon 1.7 GHz, 512 MB RAM (rekomendowane 1 GB RAM), karta graficzna klasy GeForce 4 Ti / Radeon 8500 z 64 MB RAM (gra nie obsługuje kart graficznych z rodziny GeForce MX), 4.3 GB wolenj przestrzeni dyskowej, Windows XP (SP2) / 2000 (SP4 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firekage Napisano Październik 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2006 Procesor Intel Pentium / AMD Athlon 1.7 GHz, 512 MB RAM (rekomendowane 1 GB RAM), karta graficzna klasy GeForce 4 Ti / Radeon 8500 z 64 MB RAM (gra nie obsługuje kart graficznych z rodziny GeForce MX), 4.3 GB wolenj przestrzeni dyskowej, Windows XP (SP2) / 2000 (SP4Jak ci sie to na tym odpali i pograsz na minimum komfortowoto masz browara...EA zawsze sciemnialo z wymaganiami... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neo_przeworsk Napisano Październik 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2006 Pojęcie "komfortowo" jest względne. Dla jednego 15 FPS to już "komfortowo", a inny na 60 FPS będzie kręcił nosem.Ja się tam o wymagania nie obawiam, bardziej o samą grę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ballack Napisano Październik 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2006 Pojęcie "komfortowo" jest względne. Dla jednego 15 FPS to już "komfortowo", a inny na 60 FPS będzie kręcił nosem.Ja się tam o wymagania nie obawiam, bardziej o samą grę.Jak dla mnie to wymagania zbyt duże ma tylko Crysis a Carbon ujdzie w tłoku..... bardziej mnie właśnie martwi tak samo jak neo_przeworska co będzie z grywalnością u Carbona. A jak z tym demem bo gra ma wyjść za tydzień a dema ni widu ni słychu :shock: . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Private_Arti Napisano Październik 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2006 Moi drodzy. W karierze ukończyłem 2 (pościg 13 minutowy i 850 tys. kosztów) z tych 4 niedokończonych kamieni milowych. Zostało mi tylko: ominięcie 12 blokad drogowych i 8 kolczatek. Tylko że jest problem. Gdy zaczynałem jazdę, na ekranie po prawo miałem wskaźnik postępie kamieni. Przeważnie były to 4 ikonki, reprezentujące dane zadania. Teraz po rozpoczęciu jednego z tych dwóch pozostałych, ikonki te są jakby przygaszone, w ogóle nic nie wskazują. Mało tego pod ikonkami pisze – pozostałe kamienie milowe – 4 : / Uderzam w blokady i nic nie jest zliczane. Co może być tego przyczyną? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars Napisano Październik 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2006 Dzisiaj ukazało się demo najnowszej części NFS - Carbon. Jest do ściąbnięcia z http://www.polska.ea.com/downloads/2083/. Waga pliku to: 634,8MB. Miłego ściągania . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archdevil Napisano Październik 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2006 Właśnie ściągam! THX Mars! Ciekawe jakie wozy będą dostępne?Ciekawe jaką nazwę będzie miała edycja kolekcjonerska Carbona i czy w ogóle trafi do Rzeczypospolitej? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nulus Napisano Październik 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2006 Fajnie, na neo 512 transfer mam 5 kb/s...No wybacz, ale kogo to obchodzi? To nie jest czat, zeby pisac takie rzeczy - CormaC Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenek Napisano Październik 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2006 Gra fajna, najlepsza wyścigówka "uliczna", ale zaczęły mnie nudzić te "bajery", które są w różnych częściach gry... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ballack Napisano Październik 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2006 Dzisiaj ukazało się demo najnowszej części NFS - Carbon. Jest do ściąbnięcia z http://www.polska.ea.com/downloads/2083/. Waga pliku to: 634,8MB. Miłego ściągania .THX Mars tylko przez EA nie da się ściągać ja zasysam z FileFront bo z reszty to po 5 kB/s szło :? Ciekawe jakie wozy będą dostępne?Po jednym z każdej ekipy i jedyne co wiem to to, że prawdopodobnie będzie Lambo Gallardo z exotic a reszta......przekonam sie jutro. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthizo Napisano Październik 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2006 Fajnie, na neo 512 transfer mam 5 kb/s...No wybacz, ale kogo to obchodzi? To nie jest czat, zeby pisac takie rzeczy - CormaCJest to przyczyna przeciazenia serwera z ktorego sciagasz demo - po prostu plik ten pobiera zbyt duza ilosc osob i transfer wynosi 5kb/s a nie 60kb/s.ps Cormac, moze nie wszyscy odrozniaja czat od forum? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obeus Napisano Październik 28, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2006 O demie NFS: Carbon słów kilka...Dobra, teraz moje 3 grosze na temat dema NFS:C. W sieci widziałem bardzo różne, często skrajne opinie na temat tej produkcji i teraz do paru godzinach z demem (nie non-stop ofc ) wiem skąd taka rozbieżność się bierze. Sam mianowicie mam różne uczucia. Z jednej strony - dużo się (mimo wszystko) zmieniło, zmienił się silnik fizyczny sterowania autem, zmieniły się tryby, nawet te, które były do tej pory (jak drift) - tutaj już wyglądają inaczej. Wiele zmian, jak mniemam nie wszystkim przypadną do gustu. Ja osobiście bardzo lubię serię NFS i nawet przy ostatnim Most Wanted, na którym dużo ludzi wieszało psy - bawiłem się naprawdę dobrze. Wracając jednak do Carbona - jak to EA ma w zwyczaju, w demie zbyt wiele to my nie mamy, 3 wyścigi, 3 samochody, jednak każdy kto przeszedł w przeszłości chociażby jednego NFS'a (a szczególnie te od Underground) - pochłonie zawartość dema błyskawicznie. Można się co prawda pobawić w 'tuning' samochodu, jednak i tutaj zachwalany przez twórców skrypt do dynamicznej modyfikacji wyglądu - w demie jest bardzo ograniczony (tzn. w kółko i to samo możemy rozciągać/zmniejszać/rozszerzać ). Dużo ludzi także w internecie psioczyło na grafikę... i tutaj także nie jestem do końca pewny swojego osądu. Moim zdaniem grafika jest bardzo dobra, jednak w demie nie mamy możliwości (nawet nie są wypisane) do zmiany wielu elementów wyświetlanej grafiki , jak chociażby częstotliwość odbić świateł na karoserii, w demie domyślnie jest ona ustawiona pewnie na low lub medium, ponieważ światła po karoserii nie przechodzą zbyt płynnie. Sama grafika i koncepcje graficzne stoją na wysokim poziomie, czasami ma się jednak wrażenie jakby samochody były wycięte z kartonu (zbyt kontrastowe kontury). Wiem także dlaczego wielu użytkowników pomimo 'maks detali' miało grafikę taką-sobie. EA coraz częściej stosuje w swoich grach system tzw. "maks detale, jakie może uciągnąć twój komp". Czyli nie dziwcie się, jeśli na waszym GF6600 na maks detalach gra będzie brzydsza niż na GF7900 w medium. Takie prawa rynku... Chciałbym jeszcze wrócić do sprawy sterowania samochodem - mam przedziwne wrażenie, iż programiści z EA chcieli się zabawić w zalążek symulatora. Nie znaczy to oczywiście, że nagle gra stała się realistyczna... jednak tak jakby bardziej niż do tej pory. Wyboje, szutry, bruk - wszystko to odczuwamy w jeździe bardzo dobrze, co dodatkowo jest potęgowane przez trzęsący się ekran (to potrafi na początku denerwować, jednak wystarczy parę chwil i możemy się już do tego przyzwyczaić). Idąc dalej - muzyka i dźwięk w ogóle. Jak od 2003 - najwyższy poziom... jednak nie tego co znamy. Co prawda znany jest już cały soundtrack z NFS:C, jednak w demie usłyszymy chyba tylko jeden kawałek 'rozrywkowy'. Reszta muzyki to taka "muzyka filmowa", znana już z NFS:MW. Z jednej strony pasuje, z drugiej natomiast - brakuje trochę tego pseudo-american-rocka przy szybszym wyścigu. W sprawie dźwięków "ogólnych" - mogę powiedzieć dużo ciepłych słów. Ryk silnika, palone gumy, świsty, brzęki i inne duperele dają naprawdę dobry efekt i przy dobrych głośnikach już po pół godziny zapominamy o wszystkich innych dźwiękach, które nie pochodzą z komputera. W tym momencie mam duży niedosyt i pewne nie do końca sprecyzowane obawy przed zamówionym już moim osobistym egzemplarzem NFS: Carbon.Fanom NFS'a nawet nie polecam, bo sami już pewnie grają/ściągają, natomiast dla ludzi, którzy do tej pory nie mieli większej styczności z tym tytułem, mogę powiedzieć, że warto spróbować, aczkolwiek albo im się bardzo spodoba, albo wywrócą gały ze zdziwienia i na usta im się pociśnie "ale osso tu chozzi?".Krótko: 8+/10 jak na demo.Bzz bzz Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ballack Napisano Październik 28, 2006 Zgłoś Share Napisano Październik 28, 2006 Demo jak zwykle to bywa w przypadku EA jest ubogie chociaz samochodów mogli dać 6 bo tras jest wystarczająco. A co do przywróconych po roku driftów to muszę powiedzieć, że są lepsze ale nie idealne Camaro podczas driftu zachowuje się tak lekko chociaż jest ciężki( w końcu to MUSCLE), ale ogólnie fajnie, że tryb odbył roczny przestój bo został poprawiony. Autosculp to co robi największe wrażenie na trailerach w demie jest bardzo ograniczone i mam nadzieje, że w pełnej bedzie więcej możliwości pojeżdżenia suwakami . Reszta jest na poziomie MW a może nawet lepsza i każdy fan powinien się zaopatrzyć w fullwersję i to byłoby na tyle a teraz wracam do gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.