Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Earthalign

Odtwarzacz mp3/mp4 z Klipsem do przyłączenia (do ubrania) DO 200 zł

Polecane posty

Witam. Jestem zainteresowany zakupem odtwarzacza mp3 lub mp4 najlepiej takiego który może odtwarzać pliki flac. Odtwarzacz ten musi mieć wbudowany klip czy coś podobnego do przyłączenia do ubrania, np do bluzy, materiału, tak aby nie był w kieszeni i musi się trzymać mocno, ponieważ byłby używany do aktywnego spędzania czasu - biegania/itp... Nie znam się zupełnie na takich odtwarzaczach a tym bardziej nie wiem czy w ogóle znajdą się takie jakie szukam? Jeśli chodzi o dołączenie do ubrania, chodzi o coś podobnego jak ma

SBH50 od sony

Niestety, to nie jest odtwarzacz tylko urządzenie do podłączenia bezprzewodowego do telefonu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym różni się

http://allegro.pl/sandisk-sansa-clip-4gb-odtwarzacz-mp3-plus-wys-0-i5378363511.html

od

http://allegro.pl/sandisk-sansa-clip-zip-4gb-odtwarzacz-mp3-microsd-i5008493893.html

I który będzie z nich lepszy? A może inny sandisk? Jak również czy wersja refurbished będzie skutkowała tylko małymi ryskami (opcjonalnie) czy czymś więcej - czy warta zakupu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam wersji z plusem od kilku lat i mogę dodać od siebie, że czas działania na baterii jest całkiem niezły. Dyktafon trudno mi ocenić, bo raczej go nie używałem - kilka razy nagrałem coś z niewielkiej odległości, do tego się nadał. Sam odtwarzacz wykonany jest solidnie, mój egzemplarz przetrwał nawet pranie w kieszeni bluzy. Udało mi się za to urwać klips, ale to raczej kwestia mojej nieuwagi i solidnego szarpnięcia niż jakości wykonania. Pliki FLAC odtwarza bez problemu, można też wrzucić Rockboxa (sam tak zrobiłem), a jeśli używasz Last.fm to w Rockboxie możesz zaznaczyć sobie opcję generowania logu, który możesz wrzucić programem z poziomu komputera.

Link do komentarza