Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kobra170

Uplay - brak sklepu/Steam - błędne klucze do Uplay

Polecane posty

Żeby nie tworzyć zbyt wielu nowych tematów zamieszczę tu kilka trapiących mnie problemów.

1. Nie mam UbiShopa z poziomu aplikacji Uplay. Nie wiem jak to się stało ale po instalacji zauważyłem brak sklepu, tzn. na pasku na górze nie ma w ogóle sekcji Shop a w oknie powitalnym "Szukasz gier?" mam tylko do wyboru moje gry i darmówki, sklepu jak nie było tak nie ma. Pan z pomocy technicznej radził odpalić aplikację jako administrator ale to nie pomogło.

2. Kupiłem jakiś czas temu na Steam AC: Revelations z dodatkami. W bibliotece jak mam wybraną grę to kilkam Numery Seryjne i mam tam 4 kody - podstawka + 3 dodatki. Skopiowałem kod do podstawki, aktywowałem na Uplay i wszystko jest ok, gra się dodała jednak kody na dodatki nie działają. Próbowałem wg instrukcji Ubisoftu wklejać, wpisywać ręcznie z Shiftem lub Caps Lockiem te klucze i nic. Myślałem, że może przez wielokrotne wpisanie złego klucza dostałem blokadę na Sklep wiec napisłem do działu technicznego te felerne klucze i czekam na odpowiedź.

I naszła mnie taka refleksja, czy napisać też do supportu Steam? Czy może ten kod od podstawki aktywował mi grę zawierającą dodatki w sobie? Jeśli tak to gdzie to sprawdzić?

I jeszcze jedna sprawa, tylko nie wyśmiejcie mnie proszę, jestem trochę paranoikiem pod względem bezpieczeństwa moich kont. Czy da się ukraść konto Steam na podstawie klucza do jednej z jego gier? Na przykład ten pan z Ubisoftu przez mojego AC:R może uzyskać dostęp do mojego konta? Czytając różne wątki w tym dziale natknąłem się na informację o tym, że takie przypadki się zdarzały a ja sam dostałem kiedyś maila (możliwe, że to był fejk) że ktoś podał supportowi mój klucz do gry a oni mu podali moją nazwę konta, całego sensu nie mogę przytoczyć gdzyż ta wiadomość była napisana trudnym, jak na moją ówczesną znajomość tego języka, angielskim i ja przynajmniej tak to zrozumialem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedę musiał spróbować bo pan z Ubisoftu napisał mi dzisiaj to samo. Nadal mam problem z brakiem sklepu, reinstalowałem Uplay ponownie ale nadal nic, czy może mieć na to wpływ fakt że poza laptopem na którym aktualnie działam jestem zalogowany na tym samym koncie na PC?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...