mansons Napisano Listopad 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Cześć. Kupiłem sobie niedawno Fife 14 i gdy chcę ją zainstalować musze zalogować się na Origin. (Z Originu korzystam już dosyć długo.) I tu jest problem gdyż po wpisaniu loginu i hasła rozpoczyna się ładowanie i po chwili ukazuje się informacja "Logowanie online jest obecnie niemożliwe". Przy kolejnej próbie zalogowania pisze po angielsku " You must be online when logging in for the first time".Nie wiem za bardzo o co tutaj chodzi. Prosiłbym o pomoc, gdyż nie chcę żeby Fifa 14 się zmarnowała.Przypominam jeszcze, że tydzień temu Origin działał. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Feldziarz Napisano Listopad 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Cierpliwości. Po prostu serwery są zbyt obciążone Spróbuj też go odinstalować. Wyczyść rejestr Ccleaner'em i zainstaluj ponownie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 No jak obciążone ? To już 3 dni Origin nie jest dostępny ? A Tobie działa ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Feldziarz Napisano Listopad 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Sprawdź czy też nie jest blokowany przez zaporę lub antywirus. U mnie działa normalnie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 W zaporze mam dodany do wyjątków a antywirusa jak wyłączę to nadal nie działa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Feldziarz Napisano Listopad 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Spróbuj go odinstalować i zainstalować ponownie A próbowałeś zalogować się na Origin z innego komputera? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Odinstalowywałem już wiele razy.Taka ciekawostka, że nawet nie mogę się zalogować na stronie gdyż wyskakuje białe okno i nic...Na laptopie siostry jest taka sama sytuacja ze stroną. Nie wiem jak z samym Originem. Zaraz to sprawdzeU siostry także nie działa ;/ nie wiem o co chodzi ;/ Mam antywira Kasperskiego u mnie i u siostry. Nie wiem czy to coś może znaczyć.A i na tej stronie: http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/Pisze że mam zablokowany port 80 i reszta potrzebnych do Origin.Jakby ktoś mógł sprawdzić czy u niego także są zablokowane te porty Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Feldziarz Napisano Listopad 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Czyli to wina antywirusa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 No ale jak wyłącze antywira to nadal tak się dzieje. Możesz sprawdzic u siebie te porty ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Feldziarz Napisano Listopad 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Też mam zablokowany port 80 i jakoś wszystko działa. Dodam że nie posiadam żadnego antywirusa Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 No tak ale z drugiej strony jakoś około 1,5 tygodnia temu jakoś Origin działał a miałem Kasperskyego Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Feldziarz Napisano Listopad 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Pozostaje ci tylko napisać do pomocy technicznej EA Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Jakiś inne propozycje ? A masz e-maila ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Feldziarz Napisano Listopad 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Wszystko masz na stronie EA Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 No właśnie nie ma tam podanego e-maila, tylko jakieś podpowiedzi... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Feldziarz Napisano Listopad 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 privacy-poland@ea.com Wystarczy chcieć Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 No dobra dzięki, ale wciąż oczekuje pomocy ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Feldziarz Napisano Listopad 2, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 Ja już innych pomysłów nie mam. Napisz do nich. Zobaczymy co odpowiedzą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 No i pewnie na odpowiedź będę musiał sporo czasu czekać...A wiece może jak wyczyścić rejestr ?A i jeszcze nie wiem czy to pomoże, ale przed zakupem Fify 14 chciałem sprawdzić tą grę ściągając ją od Skidrowa i nosteam'a. Nie wiem ale może to właśnie to popsuło Origin.Nawet nie mogę się na stronie zalogować czy nawet zarejestrować... Nie wiem o co chodzi... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2013 ref Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 3, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 3, 2013 Pomoże ktoś ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dj Ogi Napisano Listopad 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 3, 2013 A i jeszcze nie wiem czy to pomoże, ale przed zakupem Fify 14 chciałem sprawdzić tą grę ściągając ją od Skidrowa i nosteam'a. Nie wiem ale może to właśnie to popsuło OriginBardzo prawdopodobne. Wyczyść rejestr np. CCleanerem, znajdziesz go tutaj. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 3, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 3, 2013 Ale jak wyczyscic ?Tam nie ma takiej opcji.NAprawiłem te problemy w rejestrze co znalazł ale dalej nie działa ;/Inne sugestie ?Najlepiej jakby mi ktoś podał e-mail abym mógł napisać o tym problemie bo ten email co podał mi Feldziarz to nie wiem czy dobry.I proszę o inne sugestie dotyczące tego problemu. Bardzo mi na tym zależy, ponieważ wszystkie gry jakie mam są związane z Origin. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Listopad 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 3, 2013 A i jeszcze nie wiem czy to pomoże, ale przed zakupem Fify 14 chciałem sprawdzić tą grę ściągając ją od Skidrowa i nosteam'a. Nie wiem ale może to właśnie to popsuło Origin.Pomoże, ale w zgarnięciu nagany. W celu sprawdzenia gry należało pobrać demo, a nie kombinować z piratami. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Listopad 3, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 3, 2013 Czyli nie opłaca mi się wysyłać e-maila ? To co mam robić ? Wszystkie gry pójdą w błoto ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.