Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

lukasek2000

Outlast - Ziarnisty ekran podczas rozgrywki

Polecane posty

Witam!

Mam problem z grą Outlast. Wszystko ładnie chodzi, spolszczenie jest i w ogóle, jednak przeszkadza mi jedna rzecz. Mam ziranisty ekran. Rozdziałka 1920x10180 wszystko na WYSOKIE, synchronizacja i te inne duperele jest. I nie wiem o co chodzi. W jednej z gier była taka opcja graficzna, jednak dało się to wyłączyć. Tutaj nie ma bata. Proszę o szybką pomoc!

PS Proszę także o przeniesienie wątku do odpowiedniej kategorii na forum jeżeli wybrałem złą.

Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów w Pomocnej Dłoni. -- Artius

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze zobacze z ustawieniami, ale to nie może być to, bo gra chodzi płynnie. A po drugie jak pisałem, nie ma opcji w grze "Efekt ziarna" czy "Ziarnisty ekran". Obacze jeszcze config w plikach gry.

Wydaje mi się, iż jest to efekt zamierzony, gdyż znalazłem taki oto wpis:

ImageGrainNoiseTextureName=EngineMaterials.Good64x64TilingNoiseHighFreq

oraz dużo plików z Disort w folderach. W configu były opcje Disortion=True i FilteredDisortion=True jednak zmiana na False nie zmieniła sprawy. Jeżeli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to czekam na odpowiedź.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, z tym wózkiem wystarczyło wgrać aktualizację i zmienić jedną opcję na true, czyli chyba, że gdy QTE się nie uda to zrobić tak jakby się udało. Jednak nie chce, żeby tak było, ale trudno. A z tym efektem ziarna to kontynuujemy sprawę. Czekam na odpowiedzi.

PS Możecie też mówić jak naprawić ten QTE :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...