Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Totems

Rozwiązany: BSOD SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION 0x0000003b

Polecane posty

Witam,

proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z BSOD SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION 0x0000003b.

Pliki dump dodałem w załączniku.

Mój PC:

CPU: Intel Core i5 2500K @ 3.3GHz

RAM: 2x Corsair CMX4GX3M1A1600C9 4GB CL9 1600MHz

Płyta główna: ASRock P67 PRO3 (B3) Intel P67 LGA 1155

GPU: Sapphire Radeon HD7870 2GB

HDD: Western Digital Caviar Blue, 3.5'', 500GB, SATA III, 7200RPM

Zasilacz: OCZ-ZT550W-EU

System: Windows 7 Ultimate 64-bit

2pz9pwn.jpg

Zdjęcia z Memtest86:

Pierwsza pamięć w pierwszym slocie:

http://oi40.tinypic.com/biw26e.jpg

Pierwsza pamięć w trzecim slocie:

http://oi43.tinypic.com/ivcqag.jpg

Tutaj pytanie: czy te błędy mogą być przyczyną tego bluescreena oraz czy pamięć nadaje się do wymiany?

Druga pamięć w pierwszym slocie:

http://oi43.tinypic.com/11v5too.jpg

Z góry dzięki.

BSOD.zip

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie jest to jedna z kości. Spróbuj odłączyć jedną i popracować na komputerze z jedną kością, a po 1,2 dniach wymienić i popracować na drugiej. Zaobserwuj przy której kości wystąpi błąd. No a jeśli nie masz czasu to zeskanuj tą drugą i wrzuć screen. Ja osobiście nie znam się na odczytywaniu tych wyników skanowania ale może ktoś inny Ci pomoże. Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...