JamesVoo Napisano Sierpień 27, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2013 Hi Mam problem że po zalogowaniu do Windows 7 mam przez jakieś 5 min czarny ekran z kursorem, a dopiero później się ładuje explorer. Jest w procesach ale nie wystartował.Wiem że to ze względu na jeden program który jak instalowałem mimo odznaczenia opcji podmienił w przeglądarkach stronę startową, dodał toolbar i wyszukiwarkęWydawało mi się że posprzątałem po tym ale najwyraźniej nie. Malwarebytes co znalazł to wywalił ale widać dużo to nie dało.I pendrive przestały działać. Jest dźwięk podłączenia, ale nie widać w Moim Komputerze.Daję log z OTL, podobno może być przydatny.http://wklej.to/ikHexExtras - http://wklej.to/UbaPdTym dziwnym czymś była Delta Search i widzę to w logach tylko nie bardzo wiem co robić dalej Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Sierpień 27, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2013 Jeśli chodzi o Deltę, to zajrzyj do tego tematu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Sierpień 27, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2013 Uruchomiłem ADWCleanera, wywalił browser defendera ale problem nadal występuję I log - http://wklej.to/GvDyZ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feleron Napisano Sierpień 28, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2013 Odinstaluj:(to czego nie używasz)ContinueToSaveBonjourYontoo 1.10.02Google Update HelperV9 Homepage UninstallerUnity Web PlayerW Adwcleaner użyj opcji Uninstall. Daj nowe logi z OTL(zaznacz dodatkowo infekcja LOP i Purity, oraz wszyscy użytkownicy) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Sierpień 28, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2013 Nowe logi http://wklej.to/LW9P7 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feleron Napisano Sierpień 29, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 29, 2013 Nie widzę w logach śladów po Delcie. Jeżeli nadal masz problem z przeglądarką:W Firefox: Pomoc -> Informacje dla pomocy technicznej -> Zresetuj program FirefoxChrome: https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Sierpień 29, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 29, 2013 Chrome zainstalowałem od nowa. Chodzi głownie o ten czarny ekran po logowaniu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feleron Napisano Sierpień 30, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2013 Czy w trybie awaryjnym także jest problem z czarnym ekranem? Nie widzę za bardzo śladów żadnej infekcji... Przeczyść rejestr oraz dysk programem Ccleaner, następnie daj log z programu Autoruns.(File->Save zapisz jako plik z rozszerzeniem arn i wrzuć go na forum) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Sierpień 30, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2013 Po logach widać, że bawiłeś się w upiększanie Windowsa i widać, że Stardock jest uszkodzony:SRV - [2008-06-20 13:31:44 | 000,337,144 | ---- | M] (Stardock Corporation) [Auto | Running] -- D:\Program Files (x86)\Stardock\MyColors\VistaSrv.exe -- (WindowBlinds)O20:[b]64bit:[/b] - Winlogon\Notify\WB: DllName - (d:\Program Files (x86)\Stardock\MyColors\fast64.dll) - File not foundUsługa jest uruchamiana, ale brakuje co najmniej jednej dllki.Proponuję przeinstalować program i zobaczyć co się stanie.Przeczyść rejestr oraz dysk programem Ccleaner,Po co? Ten program (podobnie jak każdy inny "czyszczący" rejestr) może uszkodzić system. Tu ryzyko jest większe niż zwykle, bo wygląd systemu był modyfikowany, a niestety łatki upiększające są naprawdę kiepsko napisane. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Sierpień 30, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2013 Jedyne co używam do upiększania to RocketDock i Rainmeter.Byłem przekonany że StarDocka wywaliłem.Plik autorun wklej.to/DfdSwBłąd cały czas jest, mimo wywalenia StarDocka Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Sierpień 30, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2013 Uruchom system w trybie czystego rozruchu i sprawdź, czy wtedy również wystąpi problem.I wrzuć nowe logi z OTL (obydwa). Zobaczymy jak to wygląda po usunięciu Stardocka. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Wrzesień 7, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2013 Na czystym rozruchu problem też jest. Tylko wydaje mi się że trwa trochę krócej. Log z OTL: http://wklej.to/oXdC9Nie wiem dlaczego ale nie wypluło Extras Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Wrzesień 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2013 Ajć, zapomniałem o jednej rzeczy. Najpierw uruchom OTL, użyj opcji Sprzątanie (w tym przypadku niewiele to zrobi, ale usunie historię OTLa, dzięki czemu będzie można ponownie wykonać pełny log razem z Extras). Ponownie uruchom OTL i wykonaj skanowanie. Extras powinien się wygenerować.Sprawdź też, czy problem wystąpi na innym koncie użytkownika. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Wrzesień 9, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2013 Na nowym koncie pomijając pierwsze uruchomienie(konfiguracja pulpitu) problem także występujeLogi:http://wklej.to/5syrFhttp://wklej.to/aK9SnOtrzymujesz ostrzeżenie za piractwo. - Hakken Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Wrzesień 9, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2013 Kilka usług zgłasza błędy przy uruchomieniu, niestety OTL daje tylko częściowy log z podglądu zdarzeń, ale już to co podaje, pokazuje kilka problemów:Error - 2013-09-09 10:58:06 | Computer Name = James-Komputer | Source = Application Popup | ID = 1060Description = Ładowanie sterownika \SystemRoot\SysWow64\Drivers\StarOpen.SYS zostałozablokowane z powodu niezgodności z tym systemem. Skontaktuj się z dostawcą oprogramowaniaw celu uzyskania zgodnej wersji sterownika.Error - 2013-09-09 10:58:24 | Computer Name = James-Komputer | Source = hasplms | ID = 458755Description = ERROR: Sentinel LDK License Manager failed to start in a promptlymanner!Error - 2013-09-09 10:58:27 | Computer Name = James-Komputer | Source = Service Control Manager | ID = 7026Description = Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowegolub systemowego: StarOpenError - 2013-09-09 11:00:34 | Computer Name = James-Komputer | Source = Service Control Manager | ID = 7038Description = Usługa nvUpdatusService nie może zalogować się jako .\UpdatusUserza pomocą obecnie skonfigurowanego hasła z powodu następującego błędu: %%1330 Abyupewnić się, że usługa jest skonfigurowana prawidłowo, użyj przystawki Usługi wprogramie Microsoft Management Console (MMC).Error - 2013-09-09 11:00:34 | Computer Name = James-Komputer | Source = Service Control Manager | ID = 7000Description = Nie można uruchomić usługi NVIDIA Update Service Daemon z powodu następującegobłędu: %%1069Error - 2013-09-09 11:29:25 | Computer Name = James-Komputer | Source = Application Popup | ID = 1060Description = Ładowanie sterownika \SystemRoot\SysWow64\Drivers\StarOpen.SYS zostałozablokowane z powodu niezgodności z tym systemem. Skontaktuj się z dostawcą oprogramowaniaw celu uzyskania zgodnej wersji sterownika.Error - 2013-09-09 11:29:44 | Computer Name = James-Komputer | Source = hasplms | ID = 458755Description = ERROR: Sentinel LDK License Manager failed to start in a promptlymanner!Error - 2013-09-09 11:29:48 | Computer Name = James-Komputer | Source = Service Control Manager | ID = 7026Description = Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowegolub systemowego: StarOpenError - 2013-09-09 11:31:49 | Computer Name = James-Komputer | Source = Service Control Manager | ID = 7038Description = Usługa nvUpdatusService nie może zalogować się jako .\UpdatusUserza pomocą obecnie skonfigurowanego hasła z powodu następującego błędu: %%1330 Abyupewnić się, że usługa jest skonfigurowana prawidłowo, użyj przystawki Usługi wprogramie Microsoft Management Console (MMC).Error - 2013-09-09 11:31:49 | Computer Name = James-Komputer | Source = Service Control Manager | ID = 7000Description = Nie można uruchomić usługi NVIDIA Update Service Daemon z powodu następującegobłędu: %%1069Dosyć sporo problemów powoduje plik StarOpen.sys (sterownik programów nagrywających CD, DVD itp.). Na pewno korzysta z niego program StarBurn, nie wiem co jeszcze. Wygląda na to, że masz w systemie wersję, która nie jest kompatybilna z Twoją wersją Windowsa. Proponuję znaleźć program, który jest z tym powiązany, usunąć i zobaczyć co się wtedy stanie.Drugą usługą, która zgłasza błędy jest Updater nVidii. Tu jest większy problem, bo sposób w jaki ta usługa jest uruchamiana woła o pomstę do nieba. Spróbuj tego. Pełne przeinstalowanie sterowników od nVidii również może pomóc.Co do trzeciego błędu, to spróbuj tego co masz opisane w tym wątku.Po sprawdzeniu powyższych rzeczy napisz, czy coś się zmieniło. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Wrzesień 10, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2013 Ogólnie chyba to był błąd ze sterownikami karty graficznej ponieważ po instalacji unity i Blendera problem minął.Programu StarBurn nie posiadam. Gdzie jeszcze ten plik może być uzywany? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Wrzesień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 11, 2013 Trudno mi powiedzieć. Na pewno było to instalowane z jakimś programem do nagrywania płyt, ale jakim, to już nie mam pojęcia. Jest również możliwość taka, że programu już nie ma, a usługa została. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...