Skocz do zawartości

Everquest Next


Bethezer

Polecane posty

Phi - wolałbym ograniczenia klasowe ale z porządnie zrobionym wyglądem postaci. Wyjdzie jak większość, ekwipunek dobrze wygląda jedynie na człowieku a na reszcie jest porozciągany albo inaczej pogorszony. Vide Charry w gw2.*

Nie chce żeby było, że się czepiam, grę sprawdzę sobie ale żadnej rewolucji czy to w klasach czy to rasach czy gameplayu się nie spodziewam ;)

* Jedynie w Warhammerze Online były porządnie zrobione stroje / pancerze klas. Każda po prostu miała swój model i jakaś tam kolczuga wyglądała zupełnie inaczej na Black Orcu a inaczej na Knight of the Blazing Sun.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up

Teoretycznie - chociaż prawie nigdzie tego nie widziałem. Może w Terze jest...

Przyznaję, mój post był trochę od czapy ale dla mnie to akurat duży problem bo jestem durny estetą i jak widzę porozciągane tekstury w jakiej fajnej i nietypowej rasie to mam ochotę strzelić twórców w pysk za lenistwo.

Znowu będę tydzień dumał nad rasą/klasą patrząc jak wygląda na niej ekwipunek, jak animacja ataku wyglądu i rzucania czarów, itp. Urwicy można dostać z samym sobą jak próbuję zrobić sobie postać tongue_prosty.gif

Po prostu wydaje mi się, że jakby dali klasę np typowo tylko dla ludzi to mógłbym mieć nadzieję, że będzie ona miała chociażby animację umiejętności jakoś pasujące a nie gryzące w oczy. Np z tego powodu od początku WoWa nie mam żadnego undeada na jakimkolwiek poziomie. Jak widzę ich animację czarowania, jak wygląda hełm, naramienniki to cholera mnie strzela. Ale sam lore rasy, jej wygląd mnie tak cholernie ciągnie, że coś okropnego. Robię, pogram z godzinkę i albo ją skasuję albo wsadzę sobie mikser w oczy tongue_prosty.gif

EDIT:

@down

Jasne, że tak zrobię :D Wszędzie tak robię :P Idealnym patentem dla mnie byłoby jakiś rodzaj barber shopu gdzie by można było postać zmienić bez płacenia prawdziwymi pieniędzmi. Wtedy, nawet jakby coś mi się odwidziało to bym mógł zmienić. Ale nie ma na to nawet najmniejszych szans :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Cóż, wygląda na to, że udało im się połączyć prostotę edytora z bogactwem oferowanych narzędzi a tym samym z wręczeniem graczom szerokiego spektrum możliwości, więc nie dziwota, że może być to konkurencja dla Minecrafta. Dają wielkie nadzieje i równie wielkie plany, oby im wyszły :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do Was pytanko, bo nie chce czytać o całej grze, a to co widziałem mnie dosyć zachęciło:

1.Jaki jest system płatności? Jeżeli już coś wiadomo o tym.

2.Podobnie jak w przypadku systemu, wiadomo coś o dacie premiery?

3.Będą klasyczne rajdy i instancje grupowe?

4.Moze jeszcze jak bedzie w skrocie wygladał rozwoj postaci jeśli ktoś ma ochote opisać ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Możliwe, że gdzieś w Internecie są odpowiedzi na zadane przez ciebie pytania, ale ja ich na razie nie znalazłem zwłaszcza w przypadku dwóch pierwszych pytań... Jeżeli już miałbym obstawiać to pewnie celują w premierę koło 2015r (beta będzie rok wcześniej) aczkolwiek proces tworzenia MMO jest dosyć ciężki, więc tutaj obsuwy są... inaczej, mają wysoki stopień prawdopodobieństwa, więc na nic pewnego w kwestii premiery bym się nie nastawiał ;] Nie słyszałem także nic o planowanym modelu płatności, więc tutaj sprawa f2p czy abonamentu pozostaje otwarta. Na odpowiedź czy będą klasyczne rajdy i instancje trzeba będzie poczekać, na razie bardziej twórcy będą mówili o swoim systemie questów i ich wersji "żyjącego świata". O rozwoju postaci także nic nie słyszałem poza tym, że nie będzie żadnych restrykcji klasowych :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TvSuperStar

1. Gra ma być free2play z itemshopem, w którym jednak (jak zarzekają się twórcy) nie znajdzie się nic, co dawało by przewagę osobom kupującym.

2. Daty konkretnej jeszcze nie ma, ale prawdopodobnie gdzieś pod koniec 2014 roku. Nie wiem czy miały miejsce, ale w sierpniu planowane były zapisy do beta testów.

3. O rajdach i instach nie wiem na pewno, ale Everquest ma być sandboxem więc spora część świata będzie całkiem otwarta.

4. Rozwój postaci to puki co spora zagadka. Sony zdradziło że w grze nie będzie poziomów doświadczenia, ale ma być obecny system klas, które będzie można praktycznie dowolnie mieszać. Z początku do wyboru dostaniemy jedynie siedem, ale w trakcie eksploracji świata ta liczba ma wzrosnąć do czterdziestu (!). Wiem że trochę to niejasno brzmi, ale na razie nie ma jaśniejszych informacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TvSuperStar

1. Gra ma być free2play z itemshopem, w którym jednak (jak zarzekają się twórcy) nie znajdzie się nic, co dawało by przewagę osobom kupującym.

Akurat nie to czy są bardziej OP i mniej OP przedmioty w grach f2p mnie nie boli, tylko osoby jakie w tego typu gry grają ... jeśli faktycznie bedzie f2p to niestety ja chyba podziękuję :/

Za resztę odpowiedzi dzięki, zarówno Twoich jak i Blacka. Daje jeszcze tej grze szanse oczywiscie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Dorwałem się do Landmark'u i muszę powiedzieć, że grafika gry i możliwości budowy robią ogromne wrażenie, aczkolwiek LM jest dość systemożerny. Nie wiem jak będzie z samą grą, ale mam nadzieję, że zoptymalizują silnik i poprawią błędy, które nawet sam Landmark potrafią doprowadzić do stanu skrajnej nieużyteczności ;/

W tym roku ani ESO ani WS się nie popisały, bo obie są dość niedopracowane w różnych miejscach, więc mam nadzieję, że przynajmniej to mmorpg nie ukarze się w stanie sporego niedogotowania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...