Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

dajweed

Crysis i Far Cry 3 - słaba płynność podczas grania

Polecane posty

Siema, dwie kwestie do rozważenia:

1) ostatnio wróciłem do Crysisa ( część pierwsza ) i zdziwiłem się nieprzyjemnie, że gra z 2008 roku tnie mi się na sprzęcie z 2010/2011 (detale b.wysokie, 16xAA, 1680x1050, fps na poziomie 15-25 w zależności od tego co się dzieje na ekranie) Pytanie: czy problem na pewno leży w konfigu pieca? Oto ona:

Procesor Intel Core i5 2500K 3.3 GHz

Płyta główna ASRock P67 PRO3

Pamięć Goodram DDR3 4096MB 1333MHz CL9.0

Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 560 Ti UD 1GB DDR5

Napęd Samsung SH-222AB/BEBE

Dysk Samsung SpinPoint F3 HD502HJ

Obudowa Cooler Master Elite 370

Zasilacz OCZ Stealthxstream

Sterownik 314.22

2) patrząc na podaną wyżej konfigurację, co byście zmienili, żeby można było pograć w FC3 na wysokich detalach? dodatkowe 4gb ramu i nowa grafika?

pozdr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie stwierdzam, ze crysis cierpi chyba na brak optymalizacji: kupiłem FC3, ustawienia high/very high, 1680x1050, 4xAA, te wszystkie nieznane mi opcje w okolicach medium - chodzi bez zarzutu. Z kolei warhead już na 1680x1050, 8xAA i high odmówił współpracy, czyle defacto sytuacja wyglada gorzej niz w przypadku crysisa podstawki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... zarzucasz jednej z najlepiej zoptymalizowanych gier 2007 brak optymalizacji ? Ciekawe :P Fakt, w Warheadzie zdażyły mi się artefakty graficzne, ale na mej 9600-tce chodził tak dobrze jak podstawka. Dwie rzeczy - po pierwsze Crysis mimo lat na karku nie jest produkcją multiplatformową - wyciska ostatnie soki z kart, w przeciwieństwie do multiplatformowego engine'u FC3. Po drugie - antyaliasing to najbardziej zabójcza opcja. Nie dziw, że 16/8x w Crysisie powoduje spadki FPS, a w FC3 masz "tylko" 4x.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...