Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

OgryzeK

Rozwiązany: Playstation 3 Super Slim - Kilka pytań dotyczących zakupu konsoli

Polecane posty

Witam i pozdrawiam.

Ostatnio napaliłem się na kupno swojej pierwszej konsoli.

Od razu XBOX 360 odpada, sporo awarii, płatny internet i wiele innych minusów.

Uparłem się na kupno Playstation 3 Super Slim.

W temacie wybierania konsol jestem ciemny, nie znam się i z tego powodu proszę was o odpowiedzi na moje pytania i doradzenie którą brać. Proszę o napisanie powodów.

1. Wybrać 500 GB czy 12 GB ? Oczywiście dwunastka jest o wiele tańsza ale bardziej jestem przychylny na 500 GB powody:

Bardzo dużo wolnego miejsca

Mogę zainstalować nie 1 tylko więcej gier

Ja jak gram to bardzo często zapisuje grę biggrin_prosty.gif

2. Jaka jest różnica między tymi dwoma modelami 12 i 500 GB ?

3. Jak długo wytrzymuje PAD

4. Czy jak się podłączy konsolę pod TV to trzeba coś instalować, konfigurować ?

5. Czy menu jest po Polsku ?

Jak widać, moje pytania są banalne i głupie, no ale przyznaje się, że jestem (byłem) zapalonym graczem pc-towym i nigdy nie interesowałem się konsolami, aż do 2012 - 2013 roku. chytry.gif

PS. Ze sklepu PSN nic nie chcę kupować, jestem kolekcjonerem (MOŻNA POWIEDZIEĆ) gier pudełkowych i lubię mieć pułki wypełnione pudełkami : D

Z góry dziękuję za odpowiedzi : )

Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów w działach konsolowych. Dodatkowo zły dział. Temat został przeniesiony. -- Artius

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - Akurat gry na konsolach mają przeważnie checkopinty/autosave, więc to nie ma znaczenia, ale 12 giga to bardzo mało, więc 500 jest dużo lepszą opcją.

2 - Dyski, nic więcej.

3 - Bateria pada, czy cały pad fizycznie? Bateria wytrzymuje u mnie tydzień intensywnego grania, z obudową nic się nie dzieje, mimo wielu upadków - żadnych rys ani pęknięć.

4 - Nie.

5 - Tak.