Sonne Napisano Maj 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2012 (edytowany) @Revanchist: W stu procentach się z tobą zgadzam . A teraz NEWS: http://fronttowardsgamer.com/2012/05/01/ma...ck-info-leaked/ W sieci pojawiły sę informacje o nowym DLC do trybu multiplayer Mass Effect 3. DLC nie zostało potwierdzone przez BioWare, ale biorąc pod uwagę trafność poprzednich wycieków, można wywnioskować, że coś prawdziwego musi tkwić w tej plotce. Nowy dodatek o nazwie Rebellion miałby zawierać: - dwie nowe mapy - umieszczona w dżungli "Baza: Jade" i "Baza: Bogini" na planecie Thessia - trzy nowe rodzaje broni i nowy ekwipunek - i będące największym zaskoczeniem, 4 nowe klasy: Żołnierz i Strażnik Vorcha (! ), Adept i Szturmowiec Feniks (kim jest Feniks - na razie nie wiadomo). Pytanie tylko: co/kto to jest Feniks..? EDIT: Hmmmm, chyba już się domyślam. "Jak Feniks z popiołów" ---> "From Ashes" ---> czyli zapewne chodzi o Proteanina... Edytowano Maj 3, 2012 przez Sonne Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veyron Napisano Maj 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2012 (edytowany) - dwie nowe mapy - umieszczona w dżungli "Baza: Jade" i "Baza: Bogini" na planecie Thessia No to mamy poszlakę do zakończenia Być może ta dżungla to ta z tajemniczej planety na której rozbija się Normandia. Kto wie? Moim zdaniem to Virmir. Tropikalna roślinność, morze w tle. Zresztą nawet w kodeksie było napisane, że Virmir nie jest zamieszkany tylko ze względów politycznych. Chociaż w ME 1 uważano że klimat nie sprzyja kolonizacji. A propo Thessi to bardzo żałuję, że nie dane nam było pograć na niej więcej misji (w stylu Tuchanki czy Rannoh). Ta sama historia z Londynem. Parę misji na Ziemi przed finałem zwiększyłoby napięcie które niestety i tak zostałoby stłamszone przez SAMI WIECIE CO. Może to i lepiej, im wyżej się wdrapiesz tym boleśniejszy będzie upadek. Adept i Szturmowiec Feniks (kim jest Feniks - na razie nie wiadomo). Pytanie tylko: co/kto to jest Feniks..? EDIT: Hmmmm, chyba już się domyślam. "Jak Feniks z popiołów" ---> "From Ashes" ---> czyli zapewne chodzi o Proteanina... Co prawda nie gram w multi ale jeśli okaże się to prawdą to byłoby przegięcie. Odnalezienie jednego Proteanina jeszcze można przełknąć ale całej bandy biegającej w multi? Wielkie NO WAY. Edytowano Maj 3, 2012 przez veyron Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilien2183 Napisano Maj 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2012 Co prawda nie gram w multi ale jeśli okaże się to prawdą to byłoby przegięcie. Odnalezienie jednego Proteanina jeszcze można przełknąć ale całej bandy biegającej w multi? Wielkie NO WAY. Zgadzam się. Informacja musi być trefna, bo jak mogliby wcisnąć Preotean skoro wyraźnie było w grze wyjaśnione, że wyginęli, a ten jeden osobnik z DLC był właściwie jedynym wyjątkiem. Bez większego tłumaczenia jak to się stało, że nagle Proteanie ożyli nie da się tego spełnić. Podejrzewam, że jakieś tam DLC z nowymi mapami i uzbrojeniem w końcu wyjdzie, ale takiej przesady raczej w nim nie ujrzymy... a przynajmniej mam taką nadzieję, bo BioWare już trochę zdążyło namieszać Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonne Napisano Maj 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2012 (edytowany) Ależ Panowie i Panie, z tym Proteaninem to tylko moje domniemania . Nigdzie o nim nie pisze, po prostu tak mi się skojarzyło z Feniksem, o którym nic nie wiadomo... A poza tym multi nie tyczy się tego, co jest w singlu. @veyron: Nie grasz w multi, więc popatrz sobie jakie rasy tam są dostępne (ja gram gethem). A od kiedy gethy lub batarianie (z DLC Odrodzenie) należą do jednostek specjalnych N7..? Szczególnie gethy! Multi to tylko zabawa bez fabuły (ot, ratowanie galaktyki - zgodzę się). Multi to wg mnie rozwinięcie koncepcji Wrexa: "Naparzanie (wulg.) dla samego naparzania (wulg.)"... A co do prawdopodobieństwa sprawdzenia się tego wycieku: przypomnijcie sobie marcowy wyciek ostatniego DLC Odrodzenie: http://www.cdaction.pl/news-25459/mass-eff...c-w-drodze.html Poczytajcie sobie więcej tutaj: http://www.shadowbroker.pl/news/2012/05/re...-mass-effect-3/ skąd wziął się wyciek i dodatkowe info - następne klasy to quariański inżynier i szpieg w wersji męskiej, a dwie nowe mapy znajdują się już w zasobach gry. Edytowano Maj 3, 2012 przez Sonne Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vatherland Napisano Maj 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2012 (ot, ratowanie galaktyki - zgodzę się) Jakiej galaktyki? Myślałem, że wszystko wybuchło Najbardziej ciekawi mnie czy to DLC (mizerne pod względem objętościowym) będzie bezpłatne, bo jeśli będzie za $ to BioWare przeistacza się w Activision. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MathRaven27 Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 (edytowany) Proteanin by pasował. Feniks odradza się z popiołu, a dodatek "From Ashes" z Proteaninem... Z drugiej strony, czy nie bardziej pasowaliby... Zbieracze? Jeśli dodatek ma nazywać się Rebellion, pasowałoby to do... Co cóż, rebeliantów, dezerterów, kogoś w tym stylu. Przypomnijmy sobie zakończenie ME2 Bez zbędnych szczegółów, o bazę zbieraczy mi chodzi. Albo ją wysadzamy, albo oddajemy Iluzji. Nie wiem, czy było to wyjaśnione w singlu ME3, bo nie grałem, ale, w teorii, można uznać, iż ta baza pozwalała na kontrolę Zbieraczy przez Żniwiarzy, ot, takie centrum dowodzenia częściowe. Może po zniszczeniu jej/oddaniu Iluzji został uszkodzony system kontrolny i Zbieracze są teraz wolni? Koniec konców, nie wiemy, czy wszyscy z nich znajdowali się w bazie, podczas wypadu Sheparda. Wtedy by nawet ładnie pasowało. ale cóż, okaże się. Ot, takie moje rozmyślania. Podobałoby mi się, gdyby pojawiły się rzeczy, typu działka obrotowe porozmieszczane na mapie (z których można korzystać, z drugiej strony, z których mogą korzystać przeciwnicy), czy inne usprawniacze zabawy. Ew nowe tryby, jak eskorta, czy przebicie się przez fortyfikacje wroga (działka obrotowe!) do danego punktu... Swoją drogą, zaczynam się bać. Skoro DLC z jednym proteaninem kosztowało 10$, to ile będzie kosztować DLC z ich całą bandą? ^^ Edytowano Maj 4, 2012 przez MathRaven27 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackReno Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 A od kiedy gethy lub batarianie (z DLC Odrodzenie) należą do jednostek specjalnych N7..? Szczególnie gethy! Ogólnie do N7 należą tylko ludzie. Chyba, że coś przespałem Jak dla mnie Proteanin w multi to nic złego. Zwiększy tylko różnorodność. Chętnie bym zobaczył nowe tryby. Ten obecny po wielu godzinach nadal mnie bawi, ale w końcu zaczną się narzekania (chyba już się zaczęły), na monotonię. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanfilmu Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 Przypomnijmy sobie zakończenie ME2 Bez zbędnych szczegółów, o bazę zbieraczy mi chodzi. Albo ją wysadzamy, albo oddajemy Iluzji. Nie wiem, czy było to wyjaśnione w singlu ME3, bo nie grałem, ale, w teorii, można uznać, iż ta baza pozwalała na kontrolę Zbieraczy przez Żniwiarzy, ot, takie centrum dowodzenia częściowe. Może po zniszczeniu jej/oddaniu Iluzji został uszkodzony system kontrolny i Zbieracze są teraz wolni? Koniec konców, nie wiemy, czy wszyscy z nich znajdowali się w bazie, podczas wypadu Sheparda. Nie są wolni - sondy Zbieraczy radośnie masakrowały Palaven wraz z innymi siłami Żniwiarzy. Zniszczenie bazy Zbieraczy jest jedną z kilku decyzji, które na przebieg ME3 mają nikły wpływ Inna sprawa, często pojawiają się sugestie, żeby Zbieraczy dać na przeciwników do multi. To by było fajne. Osobiście, nie mam pojęcia o co może chodzić z Feniksem. Mam wielką nadzieję, że to nie proteanin, to by miało tak okropnie mało sensu... Choć Bioware lubi widać masakrować swoje uniwersum ME, więc kto wie -.- Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enough Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 No dobra, ale Vorche? Toż to najgłupsza rasa... Nawet ambasady na Cytadeli nie mieli Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilien2183 Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 Nie są wolni - sondy Zbieraczy radośnie masakrowały Palaven wraz z innymi siłami Żniwiarzy. Zniszczenie bazy Zbieraczy jest jedną z kilku decyzji, które na przebieg ME3 mają nikły wpływ Inna sprawa, często pojawiają się sugestie, żeby Zbieraczy dać na przeciwników do multi. To by było fajne. No właśnie tak sobie myślę, że przydałby się jakiś inny przeciwnik, inne tryby, czy nowe zadania. A co do sojuszników to rzeczywiście jakoś nie pasują mi tu Zbieracze... tak samo jak wplątanie w to Protean - zbyt dużo byłoby tego mieszania, choć fajnie by było zobaczyć jakieś nowe postaci. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonne Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 No dobra, ale Vorche? Toż to najgłupsza rasa... Nawet ambasady na Cytadeli nie mieli Obstawiam, że Vorche w multi będą (jeśli w ogóle się pojawią) równie wytrzymałe co Kroganie, w końcu w grze (ME2) dysponowali bardzo szybką regeneracją życia. Świetny materiał na żołnierza jako "mięso armatnie"... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NorbissBoss Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 A może chodzi o tą rasę Raloi czy jakoś.tak z opisu są podobni do ptaków Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonne Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 @UP: Nigdy nie słyszałem o tej rasie, ale poczytałem teraz na masseffect.wikia. Faktycznie interesujące... I nawet jest w to wmieszany wirus grypy H7N7... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas80 Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 Mogliby dodać Elkorów. Na Cytadeli pamiętacie rozmowę z ambasadorem Elkorów? Mówił, że noszą na sobie wielkie działa i są takimi "czołgami". To by było w multi ciekawe. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanfilmu Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 @IUP: To by nie było ciekawe, tylko okropnie nudne Strzelałbyś tylko z czegoś podobnego do wyrzutni rakiet, mając nadzieję, że się obrócisz, zanim Cię zabiją od tyłu. Poza tym, wątpię, żeby dodali jakąś rasę poza Vorchami/Proteanami. Te dwie dodać i mamy wszystkie humanoidalne rasy. Dla pozostałych trzeba by, olaboga, robić nowe animacje. A przecież biedne Bioware ma tak mało czasu... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonne Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 (edytowany) Jakby dodali Hanarów, to by była dopiero jazda! :laugh: Ale tak na serio, powinni dodać nowych przeciwników, bo w multi wieje nudą. Mam tu na myśli chociażby organizacje przestępcze typu Zaćmienie, Krwawa Horda, Błękitne Słońca. I dużo więcej map, podobnych do magazynów z "dwójki". Edytowano Maj 4, 2012 przez Sonne Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas80 Napisano Maj 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2012 Hah, dołączyłem do gry i były takie lagi, że aż muszę się pochwalić parą dziwnych akcji... 1. Gra toczyła się przeciwko Gethom. Był Geth z rakietnicą i we mnie strzelił. Rakieta zatrzymała się dosłownie przede mną, a miałem 1/4 paska hp (tej jednej części). Spokojnie zastrzeliłem tego Getha i nagle ta rakieta do mnie doleciała O.o. A nie mogło mnie zabić nic innego, bo w pobliżu nie było żadnego innego przeciwnika. 2. Powoli kończy mi się amunicja w magazynku. W zapasie mam jeszcze 10. Skończyło się - przeładowuję. Ile mi ammo zostało? 0. Z 10 zrobiło się 0 tak znikąd... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NorbissBoss Napisano Maj 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2012 2UP Z nowych przeciwników to chyba tylko zbieracze by się nadawali i razem z nimi walczyły by vorche no i może jeszcze yaghowie i mielibyśmy nowa wroga frakcję czyli wrogie istoty organiczne. Najemnicy nie pasują bo są po naszej stronie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanfilmu Napisano Maj 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2012 Najemnicy nie pasują bo są po naszej stronie Najemnicy są po stronie tych, którzy im płacą; bez problemu kupię wyjaśnienie, że są na żołdzie Cerberusa i trza się z nimi bić A frakcji łączącej syntetyki (mechy) z organikami w proporcjach 50/50 nie ma, mogłoby być ciekawie. Ciekawe, czy ten dodatek (a jeśli jest on tylko plotką, to dowolny kolejny dodatek przed Extended Cut) będzie darmowy. Podejrzewam, że tak, ale pewności nie ma. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gracz PC Napisano Maj 7, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2012 Ja gram ma ME3 bez saveow z ME2. Chciałem zapytac czy możliwe jest pogodzenia quarnian i gethow w ostatecznej misji na Rannoch. Uroatowalem admirala Quarian kosztem jego zalogi. Po rozwaleniu Żniwiarza, Geth chce wyalc kod żniwiarzy swoim, ja się zgadzam. Jak wysyla 40% jest opcja dialogowa i Tali im przerywa. Moglem tam tylko pozwolic wyslac kod lub zabic Getha. Co mam zrobic aby mieć opcje dialogowe umozliwiajace pojednanie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NorbissBoss Napisano Maj 7, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2012 Musisz mieć odpowiednią reputację i wykonać odpowiednie wybory poszukaj na forum shadowbrokertam było wszystko wyjaśnione. Najważniejsze to to żeby tali i kryjomu byli pogodxeni i żyli Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hermiona15 Napisano Maj 7, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2012 Mi się wydaje, że bez save'a z ME2 nie da się ich pogodzić, bo podejmujemy tam kilka decyzji (jak pogodzenie Tali i Legiona, zniszczenie/przeprogramowanie Gethów, a nawet liczy się to czy wzięliśmy Legiona na lojalkę Tali) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vatherland Napisano Maj 7, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2012 Mi się wydaje, że bez save'a z ME2 nie da się ich pogodzić, bo podejmujemy tam kilka decyzji (jak pogodzenie Tali i Legiona, zniszczenie/przeprogramowanie Gethów, a nawet liczy się to czy wzięliśmy Legiona na lojalkę Tali) 7 pkt do zdobycia od 5 da się pogodzić Gethy i Quarian ME2 - 1 pkt za pogodzenie Tali i Legiona - 2 pkt za zniszczenie bazy gethów ME3* - 2 pkt za uratowanie Admirała - 1 pkt za wyłączenie myśliwców - 1 pkt za zniszczenie serwera *Tak wygląda kolejność misji na ranoch Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gracz PC Napisano Maj 7, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 7, 2012 (edytowany) Aha, dzięki za rady, najbrdziej byłem właśnie ciekaw czy bez save'ów z ME2 da się to zrobić. Edytowano Maj 7, 2012 przez Gracz PC Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scorpix Napisano Maj 8, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 8, 2012 (edytowany) Niedawno skończyłem grę (studiuję) i mogę wrócić na to jakże zacne forum Ogólnie gra jest całkiem fajna, pełna akcji i niezgorszej fabuły. Szkoda tylko, że nasze wybory w ME3 niewiele znaczą podczas zakończenia (są po to by nabić EMS). Wprowadzono kilka ciekawych mechanizmów, m.in. bardzo mi się podobało, że nasi towarzysze nie sterczą w jednym miejscu w Normandy, a spacerują po statku i prowadzą czasem dyskusję z innymi lub robią coś tam (np. piją przez słomkę ). Również moim zdaniem wyrzucenie tych surowców to dobry pomysł, bo w ME2 prowadziło to do sytuacji, że po pewnym czasie miałem tyle kasy, że mogłem kupić wszystko. Troszkę mi brakowało jakiegoś pojazdu, ale potem zagrałem jeszcze raz w ME1 na nieznanym świecie i mi przeszło (to wspaniałe ukształtowanie terenu). Troszkę ograniczono możliwość rozmów, zrobiono to pewnie, by nadać grze pewnej dynamiki. Mi to nie przeszkadzało, bo nadało to rozmowom pewnego realizmu (nie skaczemy od tematu do tematu), ale do RPG w starym stylu, by to nie pasowało. Fabuła moim zdaniem jest bardzo dobra (na pewno nie wybitna), ale i tak przebija 9/10 tego co jest w kinach z filmów sci-fi czy w innych grach. Wielkie brawa należą się za to za postacie. Tak świetnie zarysowanych osobowości nie widziałem chyba w żadnej innej grze. Grając nie taktowałem kompanów, jak mięsa armatniego z pikseli, tylko jako towarzyszy walczących razem ze mną przeciw wspólnemu wrogowi. Każda z nich ma swoją historię i sposób zachowywania się (co nie Loco? ). Więcej takich postaci w grach. Dźwięk i muzyka świetne, ale grafika już nieco gorsza, ale dzięki temu może pójść na słabszych kompach, choć jak masz się komputer, na którym Wiesiek chodzi 40 klatek na sekundę na max detalach, to można kręcić nosem. Zaskakująco dobre multi, które urozmaicane jest co tygodniowymi akcjami typu zabij 1000000 duchów, a także dodatkami darmowymi do owego Multi. No cóż dochodzimy do kontrowersyjnego elementu-zakończenie. Na razie jest jakie jest, więc ja na razie zaczekam do DLC. Jednak już teraz muszę zadać jedno pytanie: JAK wojska Turian, Krogan, Asari czy Quarian mają wrócić do swoich światów? Ziemia będzie centrum wszechświata zamiast Cytadeli? Ocena 10/10 choć nie uważam tej części za idealną i lepszą od ME 2, ale wciąż trzyma wysoki poziom serii i postawił bym ją na równi z ME 1 (bariera biotyczna na kamienie aktywowana). Po prostu u mnie ME 3, tak jak u Smugglera wywołał ogromne wrażenie i nie pozwalał zapomnieć o sobie i to nie tylko, że względu na zgadywanie co będzie dalej, ale również ze względu na świat i postacie i wybory, które podjąłem. A i na koniec "And for the record...still totally worth it." Edytowano Maj 8, 2012 przez scorpix Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.