Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Euro Truck Simulator (seria)

Polecane posty

Jednostki w kabinie pewnie poprawią, ale z takich szczegółów to najbardziej bym chciał żeby przyłożyli się właśnie do otoczenia, mam nadzieję że do premiery znikną samochody z ETS 2 albo zostaną jakoś zmodyfikowane by nadać odmienny charakter, liczę też że model lokomotywy widoczny na niektórych screenach zmieni się na potężną amerykańską lokomotywę, oby SCS nie powieliło błędu niemal wszystkich gier akcji i filmów w których amerykańskie lokomotywy to nadal stare "hood unit" bo współcześnie najpopularniejsze są nowsze lokomotywy ze zwartą kabiną. No ale otoczenie to tylko jeden z elementów, najważniejsze będą licencjonowane ciężarówki, dobra fizyka i zaawansowane AI.

Wracając jeszcze do ETS 2 to za jakiś czas dostaniemy nowych patch właśnie ze zmodyfikowaną fizyką ciężarówki jak i podrasowaną inteligencją wirtualnych kierowców, no i oczywiście przenoszony jest też nowy DAF XF 2013!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale są przecież mody na realne marki, które podmieniają wszystkie samochody w grze za jednym zamachem. Inna sprawa, że im nowsza wersja gry, tym mniej fajnych modów działa. Po aktualizacji w DLC musiałem się sporo naszukać, żeby przywrócić sobie wszystkie modyfikacje, które miałem wcześniej. A i tak do końca zadowolony nie jestem, jeszcze sporo rzeczy muszę znaleźć żeby gra przypominała tą z przed aktualizacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się wrzucić nowej ciężarówki, bo "coś tam".

W większości nowy truck zastępuje inny model (np jakiś Peterbilt zastępuje Volvo) w wersji z najwyższą kabiną. Wtedy trzeba kupić Volvo z mniejszą kabiną i kupić najwyższą kabinę. Nie ma tak, ze nagle jakaś wersja oryginalnego trucka zniknie. Tylko trzeba kabinę wymienic i nadal będzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same ciężarówki są widocznie zaszyte gdzieś głęboko w kodzie gry. Mod ma konstrukcję (najczęściej) paczki tekstur + plik konfiguracyjny. A z tego wynika, że nie nie jest w stanie dodać czegoś zupełnie nowego. Nie mówiąc już o nowych miejscach na mapie. Są oczywiście jeszcze inne mody, całe nowe obszary. Ale nie testowałem tego.

Teraz poszukuję czegoś co zmienia głównie fizykę prowadzenia pojazdu. W starszej wersji tzw realisticmod działał bardzo fajnie. Można było też edytować przełożenia skrzyni dla każdej ciężarówki. W nowszej wersji już niestety nie. Znalazł ktoś bardziej rozbudowanego realisticmoda pod nowszą wersję?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu robić salonów, skoro jest tylko jeden truck. Teraz i tak sporo tych trucków z modów można kupić tylko poprzez zakupy online u dealera. Ja juz nie gram, bo zwiedziłem całą mapę wzdłuż i wszerz. Pozostaje mi czekać na ATS, bo mam ochotę, na amerykańskie trucki, a od R'n'R się odbiłem debilnym AI, ciągłym pędem i policją tak upierdliwą, że jezdźić się nie dało.

A szkoda, bo gra miała potencjał.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem twórcy powinni wspierać moderów zamiast ich tępić. Jest to trochę bez sensu, gdy ktoś napracuje się nad jakimś modem, a już następnego dnia wychodzi nowa wersja i....[beep]. Trochę szkoda...

Była to gra dla, której kupiłem specjalnie kierownicę, lecz po tych antyrewolucyjnych zmianach grę, jak i kierownicę sprzedałem sąsiadowi.

Teraz pozostaje czekać na jakiś dobry zamiennik dla tej gry...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję się pod tym czterema łapami. Co prawda ani kierownicy ani gry sprzedawać nie będę, ale to że modyfikacje nie chcą działać na nowszych wersjach jest wkurzające. Z jednej strony patche poprawiają to i owo, zwłaszcza ten DLC i gra się przyjemniej. Z drugiej nie mogę użyć modów także uprzyjemniających grę. I nie wiem na co się zdecydować ostatecznie. Ja do najnowszej wersji już uaktualniać gry nie będę. Ostatnia wersja to ta z dodatku i taką właśnie mam.

Dziwne to wszystko podwójnie bo w końcu gry tego typu modami stoją.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem twórcy powinni wspierać moderów zamiast ich tępić. Jest to trochę bez sensu, gdy ktoś napracuje się nad jakimś modem, a już następnego dnia wychodzi nowa wersja i....[beep]. Trochę szkoda...

Była to gra dla, której kupiłem specjalnie kierownicę, lecz po tych antyrewolucyjnych zmianach grę, jak i kierownicę sprzedałem sąsiadowi.

Teraz pozostaje czekać na jakiś dobry zamiennik dla tej gry...

Lol, chyba kpisz. Twórcy przestaną rozwijać grę, bo mody nie pasują do nowszych wersji? Jeśli jakiś modder jest ogarnięty, to będzie potrafił przystosować swój mod do najnowszych wersji. Zresztą jak już dodał 2real4game, nie każdy gra z modami, a updaty można zatrzymać. Każdy update przynosi dużo nowości, i oby tak było dalej. "Zamiennik"? Ohoho, pewnie nie prędko się na niego doczekasz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh panowie nie zrozumieliście chyba do końca. To dobrze, że twórcy dbają o swoje gry i wspierają je tak długo. Nie rozumiem tylko czemu w coraz to nowszej wersji nie działają starsze mody. Zwłaszcza, że to pliki wrzucane do OSOBNEGO katalogu przewidzianego przez samych twórców na takie rzeczy. Jestem w stanie ogarnąć, że nie będzie działał mod na realistyczną fizykę jazdy bo ta zmieniła się (nieznacznie ale jednak) w nowszych wersjach. Ale czemu nie działają nakładki w stylu prawdziwych nazw firm, i stacji benzynowych?

Swoją drogą powiem wam, że sporo tracicie grając bez modów. Czysta gra jest strasznie bezbarwna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arnoldo - bo mogli na przykład zmienić zupełnie system odpowiedzialny za firmy itp. - w grze jest X firm, a mogli przerobić tak, że mody mogą dodawać firmy, a nie je zastępować. Albo inaczej - mody odnoszą się do firm jako jakichś liczb, a twórcy zamienili liczby na nazwy. :) Bardzo łatwo jest popsuć coś moderom, ale z drugiej strony (zwykle) bardzo łatwo to naprawić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arnoldo

Jak to nie działają? Mam DLC i najnowszy patch, a działają mi zarówno mody na zmianę firm jak i tekstur. Oprócz tego działa mi jeszcze 6 innych modów, więc nie rozumiem twojego problemu.

+1. Od premiery gry, aż do ostatniego patcha nie miałem problemów z modami, a parę ich mam, np. realne loga firm, i jeszcze parę innych. Także imo to czy działają z patchami, czy nie, to kwestia samego moda, a nie gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię, że twórcy mają zaprzestać tworzenia nowych gier, ale z pewnością nie są oni otwarci na aluzje fraczy oferujących modyfikacje. Zobaczcie np. na Minecraft - mała produjcja stworzona na początku przez jedną osobę, a teraz? Potężna marka z jeszcze większą sceną moderską.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Good news!

SCS ogłosiło, że rozpoczęli tworzenie Mercedesa Actrosa do ETS2 biggrin_prosty.gif Jak i do ATS :)

We are happy to confirm that we now have the official approval to start building a new truck - Mercedes-Benz New Actros will be coming to Euro Truck Simulator 2!

Implementing a new truck model into the game is a time consuming adventure on the order of several months, so please be patient with us.

Once the New Actros is completed, we will have reached the dream scenario of having fully branded trucks from all seven major European truck manufacturers in our game. Frankly, four years ago when we started the first round of approaching truck companies, we were far from sure if we can ever reach this stage. From that point onwards, we would love to be able to keep up with model refreshes as well as take a look at alternate vehicle configurations, product lines, or specialized rigs.

There are now 3 trucks in various stages of completion under development for ETS2, but also 3 more truck models are under development at the same time for American Truck Simulator! (Well and then some coach buses too for yet another project). The vehicle team at SCS has grown to 4x the size it was two years ago, all thanks to never-ceasing support from our fans and customers. Some of you might dislike us spending time working on paint job packs for Steam, but in reality such work is not a distraction, it is buying us time to improve the game that was released on the market a year and a half ago, while also developing new projects in parallel.

As with most new truck models we are going to build, first we took a detailed look at the actual vehicle, kindly provided to us by Mercedes-Benz Czech Republic.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z głównych dystrybutorów produkcji SCS ujawnił datę premiery "American Truck Simulator", według sklepu to 22 sierpnia. Co ważne wygląda na to, że będzie tak jak przypuszczano czyli podstawka z terenem Kalifornii i najsłynniejsze stany w DLC, jako bonus do wydania pudełkowego ma być Arizona.

Przyznam że wygląda to całkiem prawdopodobnie, ale nadal trzeba to traktować jako plotkę.

Co do zastosowanego modelu biznesowego to nie jestem do końca przekonany, wiadomo dzięki temu dostaniemy bardziej dopracowane obszary, ale mam nadzieję że ceny tych rozszerzeń będą na rozsądnym poziomie.

Link do karty produktu http://www.excalibur...ruck-simulator/

EDIT:

Dosłownie kilka chwil temu data zmieniła się na luty 2015, no teraz to już chyba mamy datę oficjalną. Wygląda więc na to, że amerykańskie drogi będziemy przemierzać gdy za oknem będzie leżeć śnieg. :)

Gorzej tylko że w sierpniu to bym miał masę czasu na granie, a w lutym to raczej będzie ciężko. :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Crottor

Train Simulator to zupełnie inna kwestia, patrzenie na zasadzie "wszystkie dodatki za ponad 2000 Euro" jest ogromnym uproszczeniem. smile_prosty.gif

Chciałem jednak napisać, że SCS wreszcie porzucił te swoje nieuzasadnione obawy i poszedł drogą dzięki, której symulator może poważnie zarabiać czyli poprzez rozszerzenia. Symulatory to niszowy gatunek więc płatne rozszerzenia pomagają zdobywać fundusze na rozwój, poza tym nie da się odwzorować wszystkiego za jednym razem, w końcu koszty licencji i zasobów.

SCS zaczyna powolutku od płatnych malowań w niskich cenach, teraz przechodzimy do czegoś bardziej konkretnego czyli nowej paczki ładunków, mających odwzorowywać ciężki transport.

Znajdą się w niej nowe ładunki takie jak śmigłowiec, jacht, części gazociągu czy kopalniane maszyny, do tego nowe malowania tematycznie z tym związane.

Już powoli zaczynają się narzekania, że musi być za darmo, że są mody...

Cena rozszerzenia najpewniej nie będzie przesadnie wygórowana, więc nie widzę żadnego powodu do narzekania, mam tylko nadzieję że w przyszłości pojawią się kolejne rozszerzenia z nowymi ładunkami.

Ja jestem w pełni za płatnymi rozszerzeniami do ETS 2, tak długo jak cena będzie odpowiadać jakości, poza tym pamiętajcie że DLC jest opcjonalne.

Szczerze wam powiem, że nie zdziwiłbym się gdyby za jakiś czas nowy Actros pojawił się jako płatne rozszerzenie, licencja Mercedesa jest kosztowna, więc w jakiś sposób producenci muszą na tym zarobić. Jednak gdyby tak się stało to pewnie będziemy światkami ciągłego narzekania w społeczności, nawet jeśli dodatek będzie kosztował 5 Euro.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...