Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Might & Magic: Duel of Champions

Polecane posty

Trochę mnie razi po oczach to, że karty z dodatku są za prawdziwe pieniądze, ale w sumie jeżeli nikt by nie wydawał pieczęci na nic innego to mam wrażenie, że jakoś by dawał radę, choć i tak byłoby mu trudniej. I tutaj pojawia się moje pytanie: Czy karty z dodatku to są karty świątyni (sanktuarium) czy jeszcze jakieś inne, bo nie mogę do tego dojść ;P?

Co 10 poziomów dostajesz darmowe seale, dodatkowo za 20k golda możesz sobie kupić packa, w którym są karty z podstawki i dodatku.

Listę kart masz tutaj:

http://www.mmdoc.net/card_list/

W dodatku jest bodajże Świątynia i Pustka.

Najwięcej kart w dodatku jest dla Sanktuarium, ale pozostałe frakcje też dużo kart (i to bardzo dobrych) dostały.

Z tego co widzę każda frakcja ma 5 bohaterów, za co się ich zdobywa? Czyżby właśnie oni byli w tych pakietach z najnowszego dodatku?

Dodatkowych bohaterów masz za achievementy lub jako dodatki do innych gier (kod na Arianne był bodajże dawany razem z Heroes VI).

Ja gram Strongholdem. Kelthor 4/1/1 oparty na enrage'u + creature rush. Bardzo fajna talia, można nią robić niezłe combosy i niekonwencjonalne zagrania (np. zabijanie swoich jednostek). Ma swoje ograniczenia, głównie takie, że Stronghold sam w sobie nie ma żadnych dispelli fortun i czarów, a Kelthor z Air i Fire magic też niewiele w tej materii zmienia, więc każda kontrolka czy OTK (One Turn Kill) ma z nim dużo łatwiej. Mimo to talia jest bardzo silna i jest jedną z wygrywających daily tournamenty. Jakieś 1200 Elo (nie grałem z 2 miesiące) udało mi się nią ugrać.

Bardzo chciałbym też zagrać Siegfiredem pod retalliation (kwintesencja defence decku) ale prędzej idzie się usrać niż zebrać do niego wszystkie karty (Wolf Captain/Wolf Justicar/Wolf Preatorian).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie spojrzałem na te osiągnięcia i jestem pod głębokim wrażeniem dla każdego, któremu udało się zdobyć którąś z tych kart, naprawdę. No może oprócz Arianny, którą można kupić jako talie ;P

Mi brakuje mrocznych asasynów i poszukiwaczy z Pao, mam obu po jednej sztuce. Jak się trafi taki mroczny asasyn na początku rundy, a przeciwnik nie zablokuje lub nie zabije go w odpowiednim czasie to już wygrana w ręku. Wydaje mi się, że łatwo go zablokować jakimś upiorem pustki, bo 4 punkty obrażeń dla naszego bohatera to nie mało ;P. Ale najłatwiej jest go chyba zabić inferno - ognisty pocisk i po sprawie.

Ja mam całkiem, całkiem kart, ale i tak jest ich mało do zrobienia jakichś sensownych talii ;/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiem się teraz na temat Necro~. Ma chyba najtańsze karty w grze. Można nimi wygrać na samym początku, lub też przeczekać do "late game". Dzisiaj właśnie przeczekałem gościa, który grał Przystanią. Tak długo mnie niszczył, w końcu dostałem takie karty, które pozwoliły mi blokować każdy jego atak na mojego bohatera i mogłem spamować co rundę moimi kartami. Wygrywał 6:20. Poddał się po ok. 20 min gry i z ilością swojego życia 2. Tak jak patrzyłem, to pod koniec zostawały mu same łuty szczęścia i zaklęcia. D:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Nekro rzadko kiedy się gra na jednostki. Ja na ten przykład mam największe problemy kiedy grają np. Ariannę 3/6. Jasne, do pewnego momentu można coś zrobić i jeśli zdążysz wygrać dość szybko to nie ma problemu. Jednak jeśli przeciwnikowi uda się zablokować ataki/wykosić potworki AoE spellami, to potem zaczyna się spam Mrocznego Odbicia, Władcy Marionetek, Pożeracza Dusz i innych Skoków w Czasie. Oczywiście najpierw należy te karty mieć, jednak jeśli już uda się uzbierać to wygrać przeciw takiemu jest mi ciężko, przynajmniej z moją Przystanią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie od tygodnia gram nekro ( w końcu trafił mi się hero ) i powiem tak, gra się wyśmienicie, elo nigdy mi nie spadło niżej niż 60, stworzyłem dobrą talie, chociaż brakuje mi Wampirzego Lorda. Wczoraj jak i dziś dałem czadu, w ok. 20 minucie przyzwałem SHi no Shi, Upiornego Smoka i Atroposa, 3 najlepsze karty jakie miałem, a i jedne z najlepszych w grze, kolesie bez żadnego jęknięcia się poddali, co do jednostek, już od 3 można przyszaleć, Rycerze Wampirów i Lamasu mają mały dmg ale dużo hp przez co w trzeciej turze łatwo przyblokować wroga, natomiast od 4 i 5 jest o tyle łatwiej że te wszystkie Widma mają skill bezcielesne, przez co mniej hp im spada, a arcylisze i gnijąca lamasu mają drenaż życia i infekcje. Dobry jest też Pająk Księżycowego Jedwabiu, uwielbiam wsadzać go na drugą linie, gdy Lamasu tankują, mogą atakować kogo chcą w szeregu więc super się nimi osłaba ( okaleczenie 2 ) akurat udało mi się zrobić talie świetną jesli chodzi o jednostki, Shi no Shi jest odporny na mroczną magię, gdy ginie nie leci na cmentarz a wraca do biblioteki, no i ma szarżę, czyli jedzie obydwu naraz, Upiorny Smok - dobre staty, skill bezcielesny i drenaż życia, szkoda że mam jedną kartę tylko tej jednostki ale...od czego jest Atropos ? również piękne staty, drenaż życia i gdy pojawia się na polu można wybrać dwie karty z cmentarza, więc nawet jeśli Upiorny padł zagrywam Atroposem ( jeśli wcześniej tego nie zrobiłem, a gdy sytuacja tego nie wymaga zostawiam go na czarną godzinę ) i wskrzeszam go. Wcześniej grałem Inferno, i bywało różnie, raz wygrywałem, raz przegrywałem, i miałem małe elo, w końcu udało mi się złożyc talię Necro i wszystko się zmieniło, teraz tylko zbieram na pakiety zeby tą talie wymaksować i spróbuję w turniejach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja muszę się z wami podzielić moimi dokonaniami twierdzy. Zrobiłem talię, może nie jakąś super, ale też nie z resztek i mogę szczerze powiedzieć, że jest to talia, którą mógłbym grać. Oczywiście przydałoby się jeszcze kilka kart, choćby jeszcze z 2 Poszukiwaczy z Pao, ale nawet na tej mojej, gra się świetnie. Wczoraj kumpel rownież zrobił Sobie takową talię i zagraliśmy przeciwko Sobie. Z początku wygrywał, ale później to przejąłem inicjatywę, a wszystko dzięki:

- Kamiennej tarczy, która nie raz uratowała mi tyłek w sytuacji, gdzie to on miał przewagę w polu;

- Zaraz po odparciu ataków aż 3 Kamiennymi tarczami (!) wystawiłem kartę 2 Rójów insektów, dzięki czemu zrujnowałem mu całe pole bitwy;

- Ale moje ukochane karty - Miażdżyciele przeżyły, dzięki odporności na magię, przy czym jeden zginął, lecz było to po mojej myśli ponieważ 2 pozostałym zwiększył się szał

I takim sposobem udało mi się go rozwalić, ponieważ on swoją talię oparł na zaklęciach, a taki Rój insektów, zadaje raptem 1 dmg'a miażdżycielom, więc są oni genialni przy graniu mirror'a* z zaklęciową twierdzą, a zwłaszcza w late gami'e.

Na razie stworzyłem talię opartą na Kat, lecz mam 2 innych bohaterów (Acamasa i Kelethora) i wychodzę do was z zapytaniem, czy macie jakieś sensowne bulidy, oprócz tego co można znaleźć tu:

http://www.mmdoc.net/decks/

Oczywiście, wypróbowałem ją na rozgrywkach rankingowych, gdzie również świetnie się spisała.

Co do samej gry, to kilku rzeczy mi brakuje... Wcześniej wspomnianego Domu Aukcyjnego, pisania ze znajomymi (czat), możliwość zobaczenia historii gier znajomego i paru innych większych, jak i zarówno drobniejszych rzeczy.

*mirror - granie tą sama frakcją vs ta sama frakcja.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój deck prezentuje się nastepująco:

http://www.mmdoc.net/show_deck/2768/

W tej talii do wymiany idzie bohater, którego szkoły magii nie pozwalają mi wziąć mojej ulubionej karty która gram w Inferno, mianowicie Komu bije Dzwon, na pewno wywale tych Najemnych Zbirów, tylko wymaksuje sobie Ghule i Duchy, dodam Upiorne i wymaksuje Arcyliszów, dojdzie tez Lord Wampirów jak go trafię. W Eventach tez coś pozmieniam, no i rozkminie jakieś spelle jak juz mienie hero. Ogółem tą talią ciężko mi idzie tylko przeciw Twierdzy i Świątyni, z tymi pierwszymi sytuacja jest taka że kolesie sobie tankują ogrami a na tył dawają szamanów którym staty się zwiekszają jak padnie sojusznicza jednostka, z kolei Świątynia ma to do siebie, że jak sobie opnie jednostki spellami albo Nagami to tez jest niemiło, no i mają jeszcze stwora który przestawia jednostki wroga i może być problem z obroną, ale póki co ze Świątynią jako tako sobie radzę, gorzej z Twierdzą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie ci ciężko i nie możesz wbić wyżej niż jesteś, bo masz prawie 2x za dużo kart w talii. Maksymalna ilość to 61-62, ale powinno być raczej 59-60. Ogólnie polecam pooglądać ten kanał na jutubie, mi pomógł zrozumieć kilka rzeczy. Podaje masę podstawowych informacji + opisuje najlepsze wg niego karty z danych frakcji i wrzuca też filmy z rozgrywek różnymi taliami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć jestem dosyć świeżym graczem i zastanawiam się nad kupnem tali świątyni albo potężne fale i zastanawiam się co by było lepsze i w czym się obie talie specjalizują, dodam że talii świątyni mam 19 kart(nie licząc zaklęć i kart neutralnych), a z twierdzy posiadam 12 kart. Dodatkowo chciałbym się zapytać czy opłaca się inwestować później jeszcze w talię twierdzy jeśli już kupię potężne fale czy lepiej zainwestować w pakiety?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie opłaca się kupować talii, chyba, że dla championów, których inaczej dostać nie można, jak Ariana. Lepiej kupować pakiety po 12500, ewentualnie bohaterskie za 17500 jeśli polujemy na championów. Do tego zestawy za 1000 seali.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem jego filmy, wiem że powinno być około 60 kart, ale mi sie dobrze gra jak jest, będzie nowy hero - będzie nowa talia :D

Co do kupowania pakietów, ja biore te za 12500, jeszcze wcześniej brałem te pakiety pustki za pieczęci ale kart za dużo Świątyni władowane a hero nie moglem trafic wiec w otchłani powymieniałem, są jeszcze pakiety premium za 18k, ale to to samo co za 12500, z tym że karty się święcą, i to w zasadzie tyle zmian, jak ktoś lubi poszpanować i ma dużo golda to czemu nie - jego wybór.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@konio52

Ja rozumiem, że chcesz poczekać na porzadnego bohatera i zrobić wtedy porządek, lecz jest to totalnie nieopłacalne. Gdybyś teraz się postaral pozmieniać te karty to byś na tym wiele zyskal,a również komfort rozgrywki byłby o niebo wiekszy.

Za dużo by tu pisać, co wywalić, a co zostawić, więc doradzam ci usunięcie tej talii i zrobienie jej od podstaw, nawet z tym bohaterem.

Ze stworzeń wziąłbym:

-4x Udręczony Ghul

-4x lisz neofita (ocb? Co to za nazwa ;D)

-2x Kościotrup Plagi

-2x Pokutujący Duch

-3x Lamasu

-3x Zombie Plagi

-3x Rycerz Wampirów

-4x Arcylisz

-2x Gnijąca Lamasu

-1x Atropos

I dorzuć se jeszcze ze 3 karty, które lubisz np. Widmo Zemsty, Prządke Losu czy cuś. Ja bym dorzucił prządke losu ;P

Co do zaklęć to się nie znam, bo zawsze jak gram przeciwko nekro to jak jest ruch przeciwnika, to minimalizuje, żeby nie widzieć jak mnie zmiata swoimi Over Powered spellami ;P

Ale ja bym stawiał na takie coś jak: Pieczęć śmierci, Pożeracz dusz, Agonia, Oslabienie czy cuś takiego.

Jest to deck bardziej pod stwory, ale można rownież zrobić i jest to czesto lepszy wybór, tylko kilka stworów a reszta to zaklęcia, które niszczą przeciwnika w minute, a do tego mają nieziemską kontrolę bitwy. to jest tylko przykład, a do tego zrobiony na szybko, wystarczy sie wysilić i poszukać na necie, a nuż znajdziesz jakiś deck, który ci się spodoba, a na pewno będzie lepszy od twojego. Po prostu, nieważne jak dobrym graczem jesteś, lecz przy twoim obecnym decku się marnujesz, także usuń obecny i zrób nowy, bo nie tylko w stworach, ale też w zaklęciach i łutach masz syf. ( bez obrazy ;P)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Haven i Twierdzy znam się słabo, więc się nie wypowiem. Jeśli chodzi o Inferno to dobór jednostek jest całkiem ładny (choć nie sądzę, byś potrzebował aż 3 breederów - te jednostki dużo sobą nie reprezentują), no i gdybyś miał możliwość to warto wyrzucić 2 hellhoundy na rzecz cerberów. Jeśli chodzi o spelle to przydałyby Ci się jeszcze 2 kule ognia - ten spell potrafi rozbić całę defensywę wroga.

I teraz przejdę do Nekropolii w której jestem ekspertem ( o ile mogę nazwać się w czymkolwiek związanym z tą grą ekspertem... chyba nie mogę ^^). Po pierwsze - ja całkowicie wyrzuciłem z talii skeleton spearmanów i z jednostek za 1 many zostawiłem tylko ghule. O wiele ważniejsze są szkielety plagi i zombie plagi (masz tylko jednego takiego, więc warto by jakiegoś dołożyć). Dobrze jest też mieć kilka wampirów - bez zaklęć ciężko je zabić. Osobiście lubię też kartę fate spinner, bo 2 licznik trucizny za jednym atakiem robią swoje, więc możesz jeszcze jedną dołożyć. Brakuje też takich jednostek jak arcylisz i vengenceful spectre. Do zaklęć przydałby się town portal i magic shield. Ogólnie szkoda, że nie używasz bohatera, który posługuje się magią ciemności, bo death seal, soulreaver i puppet master sieją spustoszenie.

Przepraszam za angielski nazwy kart, nie wynika to z tego, że nie umiem ich przetłumaczyć tylko z tego, że nie wiem jak mogły zostać przetłumaczone.

I ostatnia sprawa - nie mam nie wiadomo jak dużego doświadczenia, więc mogę pisać głupoty, choć zdaję mi się, że to coś ma choć trochę sensu. ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się mogę wypowiedzieć, co do talii Inferno.

Jak już kolega wcześniej powiedział masz niepotrzebnie tych breederów. Zmniejsz ilość piekelnych ogarów do 2, a szaleńców możesz spokojnie zwiększyć do 4. Matkę Roju tez możesz spokojnie wywalić choć to już twoja decyzja. Wywal gryfy, a zamiast nich jeśli chcesz dołóż Cerbery. Możesz również wywalić oprawcę, choć czasem się przydaje i dodać Lilim. Co do spelli to ujdzie w tłoku, ale łuty też wypadałoby pozmieniać. Wywal ta smoczą żyłę, jak nie garsz Kal-Azaarem to nie ma sensu jej trzymać w talii. Co do Ambush Spota to można go zatrzymać zwłaszcza gdy dorzucisz Cerbery to będziesz miażdżył, tylną linie wroga. Call to Duty jest niepotrzebne IMO, bo jak będziesz miał więcej stworów to nie ma takiej potrzeby. ten Crystal of Revalation równiez można wywalić choć czasem tyłek Ci uratuje - zależy przeciwko czemu grasz ;P

W zamian za te wywalone możesz se dołożyć chociażby Ołtarz Zniszczenia czy cuś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieliście też taką sytuację że wywaliło was z gry i spadło wam elo do 1? Ja miałem coś takiego grałem sobie i mnie wywaliło, myślę ok pewnie coś u mnie z netem i spadnę o parę punktów (a miałem już prawie 300 ze słabą talią). I wywaliło mnie na 1 punkt, trochę byłem zdziwiony miał ktoś podobną sytuację? Według was lepiej zainwestować w duży pakiet bohaterów czy pakiet pustki duży? Bohaterów mam może z 3, z czego jeden dobry bo ma możliwość korzystania z 3 żywiołów(nie podam teraz nazwy bo nie mam dostępu do gry, bo jest coś z serwerami robione).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacna gierka. Początkowo miałem problem ze zwycięstwami w pierwszych po samouczku misjach. Z czasem jednak, gdy zmontowałem odpowiednią talię udało mi się odnosić sukcesy. Na razie nie gram bo trochę mnie znudziło, na bank jednak wrócę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku roszadach w talii Inferno udało mi się wbić ok 250 Elo. Ale później dostałem kilku mocniejszych przeciwników, trochę źle pograłem kartami i spadłem do 150. Ale jak na razie się cieszę z tych osiągnięć, które udało mi się zdobyć. ;]

A. I streamuje moje gry DoC. O tu: pl.twitch.tv/grycio

Jak ktoś chciałby popatrzeć jak gra takie low elo jak ja, to zapraszam. Myślę, że dzisiaj będę streamował od ok 22. ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! Dzisiaj podłapałem temat tejże gry (chociaż grałem już w betę, ale wtedy mi nie pasowała) no i znalazłem kilka ciekawych opcji i zaczałem się zastanawiać nad jedną sprawą. Mianowicie przy zamówieniu dodatków do heroes'a VI (na co mam ochotę) podobno dorzucają kody na:

  • Talię nekropolis
  • talię twierdzy
  • talia potęzne fale
  • Talia zerwane losy

. Mam teraz takie pytanki, a mianowicie czy są to talie warte uwagi oraz czy kody można otrzymać przy zakupie wersji elektronicznej gry? Obecnie posiadam podstawową talię inferno wzbogaconą o kilka słabszych kart, ale chciałbym złożyć sobie w przyśzłości talię opartą na siłach sanktuarium.

Nie widziałem, żeby ktoś podawał to taki bonusik na rozpoczęcie miłej znajomości ;)

A3D-WER-Q8E-DF2-E4J- kod na 3 pakiety posiłków premium

M3R1-XMAS-2YOU-FROM-D3VS- kod na alternatywną wersję obozowiska.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się mylic, ale wydaje mi się, że kody z dodatków Hirołsów 6 już jakiś czas temu straciły ważnośc. Chyba, że jest coś o czym, nie wiem.

A co do samych talii:

Talia nekro - jest to talia, którą można wybrac po pierwszym zalogowaniu się w grze z spośród 3 (Inferno, Nekropolis, Przystań)

Talia zerwane losy - jest to talia, która również zawiera siły nekropolis. Z grubsza zawiera podobne rzeczy do podstawowej talii, lecz można w niej znaleźc. całkiem fajen zaklęcia. Jest też w niej unikalna bohaterka, którą mozna dostac za osiągnięcie (zdobadź 5000 kart) lub właśnie kupi, a bohaterka jest zabójcza.

Tali twierdzy - Taka zwykła talia, jest dobra, lecz żeby w pełni poczuc jej siłę to trzeba dozbierac trochę kart.

A co do tej ostatniej to się nie wypowiadam, bo nie miałem z nią do czynienia. ;P

E: Próbuję cos znaleźc na temat tych kodów, ale ani widu ani słychu. Musiałby się ktoś wypowiedziec. Ale tutaj z pojedynczych zródeł wynika, że działają, ale lepiej się upewnic wink_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Te kody działają. ;] Dały mi kilka kart, które akurat mi pasowały (ale wcześniej, niż kolega podał te kody). Jest jeszcze jeden, który był dany na FB kiedyś. O: TH4NK5FBF4N5

Też dodał jakiś pakiet. Nie pamiętam jaki. Kody działają, nie ma co się obawiać ich.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...