Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

dsobczak96

Jaki wybrać silnik do zarabiania na własnej grze?

Polecane posty

Witam! Mam dylemat. Ja jestem początkujący, a mój kumpel dobrze się zna na programowaniu(zna Java, JavaScript, .NET, C++, C#, Python, Lua i inne). Ma też znajomych grafików 2d i 3d. Chcielibyśmy zrobić grę i na niej zarobić. I tu nie wiemy co wybrać. Kumpel zna się na Unity3d i chce, żebyśmy go używali, bo jest darmowy (płatna wersja jak mi mówił to tylko dodatkowe wsparcie) i nic nie trzeba dawać z częsci zysków twórcom silnika. Ja chciałem żebyśmy wzięli Unreal Engine 3, bo byłaby lepsza grafa, ale trzeba byłoby część zysków dać Epic Games. Proszę o pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybiera się to, co się dobrze zna.

Samą grafiką w kilka osób niczego nie ugracie, jedyna nadzieja w dobrym pomyśle na grę -- a wtedy silnik niezbyt się liczy. Dodać należy, że UE3 nie jest najtańszym silnikiem i nabycie licencji może przekraczać Wasze możliwości finansowe, zaś na pewno nie będzie najlepszą inwestycją.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: gdyby mnie było stać na UE3, to bym sobie nie zawracał głowy robieniem gier ;).

Taka inwestycja po prostu nie ma szans być opłacalną przy Waszych mocach przerobowych. Nie dość, że nie wykorzystacie w pełni jego potencjału, to jeszcze musielibyście przeznaczyć dodatkowy czas i wysiłek na jego naukę. Zaś końcowy efekt wcale dużo lepszy nie będzie, bo gry niezależne sprzedają się ze względu na to, jaki mają pomysł, a nie -- jaką mają grafikę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest dla Unreal Development Kit: