Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Szymek781

Rozwiązany: Głośniki i myszka z klawiaturą przewodowe

Polecane posty

Witajcie. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem głośników oraz myszy i klawiatury przewodowych. Na chwilę obecną posiadam głośniki firmy Mint 2.1, które mają już kilka dobrych lat. Natomiast zestaw jest od Microsoftu, mysz z klawiaturą są bezprzewodowe. Chciałbym wydać góra 400zł na dźwięk [najlepiej z pilotem] i do 300-400zł na urządzenia wskazujące. Przeglądając Allegro natknąłem się na głośniki Genius SW-HF5.1 4500 125W. Na oko wyglądają na dobre, aczkolwiek nie znam się na sprzęcie i tworzę nowy temat, w którym kieruję do was pytanie - czy możecie doradzić mi przy zakupie? Byłbym zapomniał... Mysz z klawiaturą posłużą mi do gier [jak w większości przypadków], a głośniki w słuchaniu muzyki i również do grania.

Sprzęt grający zapewne rozstawię po pokoju. Subwoofer będzie stał pod biurkiem, natomiast dwa głośniki na blacie, kolejne dwa na półce, czy gdzieś. Jeszcze sobie to rozplanuję. Na chwilę obecną chciałbym waszych rad przy kupnie. Tak z górki - dzięki wszystkim za pomoc, czy też chęci. Jestem pewien, że wybiorę któryś z proponowanych przez was zestawów. Czółko!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaką masz kartę dźwiękową. i wymiary pokoju, bo widzę, że chcesz 5.1.

Co do myszki i klawiatury - Microsoft Sidewinder X8 (myszka) i X6 (klawiatura). Do tego dałbym podkładkę(np., SteelseriesQck), bo bez niej się ślizgacze zużyją po paru miesiącach...

X8 ma jeden z najlepszych sensorów na rynku, w zasadzie z dostępnych to chyba najlepszy. Jest hybrydowa, ma makra, wyświetlacz LCD - ogólnie IMO najlepszy wybór. jeśli budżet pozwala. A X6 to w zasadzie bardziej rozbudowana wersja X4 (weź ją jak nie starczy kasy, lepsze to niż nie branie podkładki) - podswietleni, anty-ghosting, makra, odczepiana klawiatura numeryczna.

Link do komentarza