NoiTuLove Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 expic w jungli to nei problem i każdy noob sobie z tym poradzi, z własnego doświadczenia wiem (jako początkującego junglera) że najważniejsze są skuteczne ganki i tak jak ktoś powiedział wyżej, to że enemy spali flasha to też bdb dobry gank Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qrowsky Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Hej, mam pytanie dotyczące champa. Jakiego bohatera polecacie, który radziłby sobie sam i nie był zbyt zależny od teamu? Czasem przyjdzie ochota grać bez kumpli (w zależności albo gram Orianką albo Akali) ale są postacie, które bezapelacyjnie wymagają komunikacji z innymi i nie można ich wtedy wybrać. Przydałby mi się jakiś champ którego siła nie opierałaby się tak bardzo na drużynie. Myślałem nad Wukongiem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elfhelm Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Wukong jest dobry na top lane, zwłaszcza gdy nasz przeciwnik nie dysponuje problematycznym harassem połączonym z sustainem. Harass E+Q będzie na tyle silny, że bez problemu pozbędziemy się przeciwników posiądających tylko harass/tylko dmg. Brak sustainu z naszej strony najlepiej kontrować Cloth Armorem+5hp potami. A w late game, nawet jak nam nie idzie, E+R zawsze będzie stanowiło zaletę dla drużyny. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Professor Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Kupilem Udyra i jestem zadowolony. Jungla zdaje sie byc wzglednie szybka i bezpieczna, jesli zaczne od wilkow i wraithow zamiast reda, czy blue. Mam jeszcze tylko takie pytanie - jungla jest szybsz przy uzyciu Tiger, czy Phoenix stance? Wiem, ze jkis czas temu byla tutaj podobna dyskusja, ale jakos nie moge znalesc.;( Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pewker Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Jestem ciekawy jak będzie wyglądało junglowanie assasinami po patchu. Swoją drogą, wraz ze zmianą jungli może zmienić się też meta. Powrót roamerów? Kto wie. Jak dla mnie każda zmiana tego co jest teraz będzie dobra. Sztywne zasady jak caster na mid i ad ranged carry + 0 cs support na bot, a raczej ślepa wiara ludzi w to, że tak trzeba i to jest jedyna możliwość jak dla mnie zabijają przyjemność z gry. Całe szczęście że grywam z ludźmi którzy nie są ograniczeni umysłowo i nie trzymają się ściśle zasady "skoro grają tak na turniejach to tak musi być i już". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c00rtka Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Już się tak nie da z nowymi SSami ;/. Ale ciekawe czy to im zrekompensowało strate 5 SSów(po 1 na osobe). Tak czy siak trolololololo @TabuPL dobry jesteś, że nie wiesz jakie skille ma twój main xD A ja sobie postanowiłem, że zaczne junglować. Zacząłem od Udyra, ale cuś nie wychodzi No nic najwyżej poczekam do patcha Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eoven Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Nie wiem o jakim high elo tu sie mowi. Ale dla przykladu counter jungling dziala w dwie strony. Dzungler nie jest sam, nie gra sam i nie jest gankowany sam.. Druzyna nie moze dopuscic by zostal zgankowany w dzungli , by dzungler mial spokojnie. Mid game dzungler jest nie oplacalny na high elo ... ja nie wiem , jezeli high elo dla ciebie to 1200 i dzungler nie oagrnia to sie zgodze. Każdy ogarniety gracz wie co zrobic. Najlepsza obrona jest atak i counteruje nie team tylko dzungler idac solo do wroga. Kilka razy mialem tak ze bylem u enemy , a przeciwnik byl u mnie bo sie gankowalismy. Ja w dzungli gralem od kad kupilem ww. Bez run , masteriesow, da sie. Pull i jazda. To zadna sztuka. Dwie sciezki dzunglowania ? Ze co ? O.o Red , blue... i co z tego? Moge zaczac od blue ( szybsza mana) , od reda ( szybsze ganki), od wilkow - blue ( szyb szy exp+ counter jungling), wraith- red ( szybszy exp + ganki) , golemy - red ( to samo). Riot z kazdym kolejnym patchem psuje ta gre. Ja nie chce łatwej dzungli. Moge dzunglowac akali, poppy, sionem, shaco, udyrem, ww, skarnerem, nunu , xinem, nocturne, trundlem, rammusem, mumu , alistarem, yi... twitchem. Ale po co ulatwiac gre? "Chcemy by gra byla bardziej dynamiczna" - poprzez oslabienie minionow , dzungli , daja boosta tym chempionom ktorzy nie sa agresywni na poczatky tylko ze wzgledu na dzunglera i miniony. Dzunglerzy beda bardziej pasywni, po 5 golda za male wilki , 15 za duzego , 15 za twinsy ( LOOOL). Zrobisz dzungle i co? Kupisz se potke? Mam nadzieje ze Riot to przemysli bo jak narazie z kazdym patchem ta gra umiera. ( btw . flash im sie udal- nie uzywam go). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TabuPL Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Ja odpowiem jeszcze na pytanie pewnego kolegi wyżej, bo lecąc wzrokiem po tekście nie zauważyłem odpowiedzi. Mianowicie Udyrem lepiej i szybciej jungle gra sie na phoenixie i jesli dobrze się zbudujesz i ogarniesz to na lane też się opłaca. Ale jak do jungli udyrem to tylko phoenix. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elfhelm Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Eh, nie dość, że angielskiego nie znają, to najwidoczniej teraz cyferki też za trudne. Jak wy maturę z matematyki zdajecie? @Eoven - 27 i 19 za golemy, 5 za małe i 38 za dużego wilka, 66 za buff lizarda i 5 za małe. Na golemach tracimy całe 14g, ale na przy wilkach to tylko 9g różnicy, a 4g przy red buff campie. Nijak się więc to ma do Twojej grafomanii. A teraz przypomnijmy sobie, że campy respawnują się sporo szybciej i są łatwiejsze. Polecam pomyśleć i sprawdzić nim się coś napisze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c00rtka Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 @Eoven, a wiesz po co są runy i masteriesy? Nie żeby przeżyć w jungli, tylko żeby jungle robic szybciej. Zwłaszcza WW, który jungli najszybszej nie ma. I każda zmiana w mecie jest dobra. BTW, to ostatnio spotkałem gościa na normalach draftach który zbanował: Twicha Mundo Sivir. EDIT: GP dostanie nowy model i animacje!! I nie chodzi tu o skina, tylko rework postaci . To dobrze bo coraz częściej jestem zmuszony nim grać(nie ma AD carry? bierzemy GP. Nie ma supporta? Bierzemy GP. Nie ma tanka? bierzemy GP. Nie ma jung.. tu jeszcze musze się podszkolić ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CriticalCombo Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Patch ma swoje zalety i wady. Teraz będzie wysyp fail junglerów, który robią to pierwszy raz no i od razy normal albo ranked ( a co). Nie podoba mi się też, że teraz większością postaci będzie się dało junglować. Jakoś mi to się widzi Moim zdaniem jednak idzie to w stronę dobrego żeby jak to już ktoś określił "nie grać ciągle tylko według sztywnych schematów". Właśnie dlatego o wiele bardziej wolę normale bo tam nikt nie patrzy na ten podział i się fajnie gra. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Professor Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 @TabuPL - wielkie dzieki. Spodziewalem sie, ze to wlasnie Phoenix daje lepsze efekty. Swoja droga - do czego sluzy 'Q' Udyra? Ja sam znajduje glowne zastosowanie w rozwalanu turretow, bo na ganki chyba lepiej sie sprawdza E --> R. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TabuPL Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 To nei jest tak, że dopiero teraz będzie się dało większością postaci junglować. Zawsze się dało, tylko było trudniej. Twitch jungle - op na przykład. Nie spodziewaliście się, co? To zagrajcie. I te ganki! A po tym patchu będzie możliwe np. powiedzmy robienie veigarem jungli blue na start tylko z pullem a nie pełnometrażową pomocą. Poza tym to nawet fajne, że każdy będzie mógł iść jungle, ale wystarczy się przecież zastanowić i nie każdym się opłaca. Bo liczą się ganki. No bo kto będzie lepszym junglerem: nocturne, czy soraka? System junglerów się chyba zbytnio nie zmieni, a będzie więcej funu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pewker Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Właśnie. Nie raz się też mówiło o danej postaci "fajne by miała ganki z jungli, tylko szkoda że kiepsko jungluje". Teraz powinno być jakieś odświeżenie gry, urozmaicenie. I to jest fajne. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CriticalCombo Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Już widzę junglującego Siona i jego op ganko Moim zdaniem Veigar w jungli to głupota. Nie wyfarmisz zbytnio q skilla tam, tak samo nie widzę sensu junglowania Nasusem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortgar Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Co do udyra. Imo TIGER>PHOENIX,tak o ile phoenix ma szybszą jungle,to tiger ma lepsze ganki i late game. Zawsze jungluje tigerem,phoenix mi nie poszedł. A co do nowej jungli,na początku "OMG BULLSHIT RIOT NOOB OMG STFU PLEASE LOL",lecz potem to przemyślałem i w sumie to na elo którym jestem ( 800 YEA ! ) ludzie umieją junglować,nigdy nie spotkałem się na rankedzie,żeby koleś został zabity przez golema czy wilka.Najgorzej będzie dla ludzi z levlem 15-30 mniej więcej,gdzie gracze już mniej więcej wiedzą o co chodzi w grze,i będą próbować robić jungle i nie zawsze będzie to wychodzić.Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu,moim zdanim jest to bardziej rework jungli,a nie nerf jak to niektórzy mówią.Co z tego,że pójdziesz teraz soną czy cassiopeią,jak one będą miały niezbyt efektowne ganki,a ich jungla będzie wolna.Ci co junglowali wcześniej znajdą sposób nawet szybszą dżunglę.Nowe buffy i szybszy resp dadzą nowe taktyki i więcej rozwiązań,jungla będzie ciekawsza. Riot stara się ulepszyć grę i zrobić ją bardziej przystępna dla osób początkująych.Kto ogarniał to będzie ogarniał,nie stracicie swojego uber mega pro elo pawian skilla przez rework jungli Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eoven Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Ja Sionem dzungluje nawet teraz, dzungla imo nie najszybsza , ale ganki ma smiertelne. Ba nawet stac mnie na warda na 1 lvlu i ustawienie go u wroga i zgankowanie dzunglera. Raz... ta zmiana jest nie potrzebna , bo dzungla jest urozmaicona i byla najciekawszym aspektem tej gry. Dwa taka zmiana , z minionami + dzungla , zrobi taki chaos w pickach ze riot polowe charow bedzie musial ponerfic a druga poboostowac. Trzy dzungler albo bedzie musial siedziec w dzungli ( farmix exp+ gold , bo niestety ale ten gold ktorego chca wprowadzic ( jakies 40-60% mniej kasy) to zal , albo byc under lvl i w plecy z itemami. Na dzisijszy dzien dzungler wychodzac z dzungli ma ten sam lvl lub nie co mniejszy od bota, i mniej wiecej porownywalnie golda. Zobaczymy, juz mam przygotowanych kilka op dzunglerow do testow. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elfhelm Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Implikujesz, że po zmianie nie będzie urozmaicona, a nawet nie miałeś jeszcze okazji zagrać. Troll, który na dodatek nie potrafi czytać. Jeżeli Blue Buff camp daje tyle, co red, to na jednym czyszczeniu jungle tracimy 31g. Jeżeli to 40-60% w dzisiejszych czasach, to strach bać się o studentów na politechniki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felessan Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Ja na początku też byłem sceptycznie nastawiony do nowej jungli, zresztą rozmawiałem z P_aulem, który przytaczał mi Stonewalla008 również na nią narzekającego. I nie bezpodstawnie, bo gość testował wszystko na test realmie, czyli zna to od podszewki. Ale cóż... wciąż upieram się przy tym, żeby zobaczyć, jak to wszystko wyjdzie w praniu. Przytaczane są różne argumenty, głównym jest taki, że teraz gank bez killa będzie nieopłacalny, ponieważ tracimy wtedy czas, a przeciwny jungler wyprzedza nas z farmą. Inne też się pojawiają - brak counterjungli, junglowanie bez smite'a, wzmocnienie już teraz mocnych junglerów. Ale powtórzę się - trzeba to wszystko sprawdzić samemu, w praktyce, mi podoba się jedno - do jungli zostaną na 100% wpuszczeni championi, którzy nie mają racji bytu na innych lane'ach. Już teraz opcją choćby dla Rumbla jest jungla. Kogo jeszcze tam z chęcią zobaczę? Malphite'a, Leonę, Blitza, Poppy, to czwórka, którą lubię grać ale po prostu jedynym wyjściem na chwilę obecną jest support - możliwość junglowania na pewno im nie zaszkodzi. ta zmiana jest nie potrzebna , bo dzungla jest urozmaicona i byla najciekawszym aspektem tej gry. Wut? Ja rozumiem, że może kiedy idziesz do jungli to czujesz się pro, ale nie przesadzajmy. Było już wspominane, że jungla w LoLu ma kilka standardowych ścieżek, gdzie dylemat przy połowie sprowadza się do 'Pierwsze zabić wilki, małe golemy czy wraithy?'. Koniec filozofii. Jedynym ciekawym aspektem są ganki, które w tej chwili wyglądają tak, że dokładnie można przewidzieć, kiedy który lane będzie gankowany, jeśli tylko wiemy, gdzie jungler zaczął. Na 2 lvlu skutecznie gankować może jedynie kilku wybrańców, większość robi to po wizycie na redzie, która jest albo przy pierwszej przebieżce po jungli albo po kupnie butów. I tyle. Więc proszę mi nie pisać o urozmaiconej jungli Chociaż przy ciągłym last hitowaniu rzeczywiście, wydaje się to ciut ciekawsze, w końcu możemy pobiegać sobie między campami. Inną sprawą jest counterjungling, jednak do tego nadaje się również tylko kilku champów (Lee, Nunu, Shaco, Trundle, o kimś zapomniałem?). Trzy dzungler albo bedzie musial siedziec w dzungli ( farmix exp+ gold , bo niestety ale ten gold ktorego chca wprowadzic ( jakies 40-60% mniej kasy) to zal , albo byc under lvl i w plecy z itemami. Serio jeszcze do tej pory nie przyswoiłeś bardzo sensownego kontrargumentu, że spawn campów będzie miał większą częstotliwość? Obniżenie otrzymywanego golda ma zapobiec temu, żeby jungler nagle wyprzedził poziomem i farmą mid. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortgar Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 @Eoven Ehh.. rzeczywiscie te kilka zmian sprawi takiiii chaaaooosss... Soraka bedzie top elo op junglerem a lee bedzie musial z kumplem junglowac bo nie da rady sam.A tak poważnie,prawdopodobnie w champach zmieni sie to,że ci co wczesniej nie mogli junglowac,otrzymaja taka mozliwosc.A ci co junglowali beda robic to efektywniej a co najmniej inaczej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ike Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Dzisiaj grałem Malphite'm, oczywiście jako wredny tank. Spotkałem tanky Talona (atma, warmog, thornmail, yumumu i takie tam). Zabił mnie, o mały włos. Jak ? Miał Red buffa który zadał mi ponad 1k dmg. Z radością powitam nadchodzący nerf ale nic mi nie zrekompensuje 21% dodge :C Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eoven Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Soraka jest top Elo ap mid na US tak btw :] Jak juz mowilem sa postacie ktore dostaly po rzyci daaawno temu i dzieki temu znowu zyskaja miano OP i sie trzeba do nich zwrocic. Bede dzunglowal, ale ciagle uwazam ze zmiana ta jest bezsensowna i co najlepsze nie tylko ja tak uwazam. Mi to nie jest na reke bo z moim , nie boje sie tego nazwac skillem , poprostu wygodniej jest miec 80% chance na firstblooda w 3 min tylko dlatego ze ktos tego skilla nie ma. Ten patch to dla mnie " Pozwolmy noobom pograc". o wszystko. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CriticalCombo Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 co do Sivir http://na.leagueoflegends.com/board/showth...18#post17659218 z pasywa dostanie +50 do szybkości ruchu na 2 sekundy po zaatakowaniu championa. Bumerang będzie zadawał teraz obrażenia AD a co za tym idzie zabiorą mu przelicznik ap rykoszet będzie się odbijał od pierwszego lvl 5 razy i nakładał on hit efects CD wyniesie 3s po wymaksowaniu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pewker Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 nakładał on hit efects Nie, źle przeczytałeś/przetłumaczyłeś. Tam pisze, że Ricochet będzie efektem on-hit, a nie że będzie nakładał on-hit. Efekty on-hit na czymś co przeskakuje 5 razy..... Byłoby "nieco" OP, prawda? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CriticalCombo Napisano Listopad 26, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2011 Fakt źle przeczytałem... Ale w takim razie to bardziej nerf niż buff. Przynajmniej moim zdaniem ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.