Kasahara Napisano Listopad 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2011 Jedyna sytuacja w której kupujemy TBC zamiast BT to ta w której zostały nam 2 wieże przy nexusie w 20 min i jest to ostatni teamfight w grze, który i tak na 99 % jest przegrany i akurat brakuje nam 135 golda do BT. Innej sensownej opcji niestety nie ma i każdy kto ma odrobinę oleju w głowie dojdzie do tego samego wniosku. A kto potrzebuje kursu na zwiększenie IQ lub czytania ze zrozumieniem to wiadomo, jeśli na 20 argumentów nie odpowiada jakimkolwiek innym niż "bo, tak". Co myślicie o nowych skinach? Dla mnie Ashe must have. Ashe Queen, która posiadam jest dla mnie fatalna pod względem animacji. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c00rtka Napisano Listopad 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2011 Tak sobie ostatnio myślałem nad pewnym itemem, a mianowicie Stark Fevors. Nie dałoby się tego robić jako 1st item na Udyra? Właściwie daje mu wszystko czego potrzebuje. A mój wcześniejszy 1st item-WL dostał w tym patchu nerfa. Z tym, ze nie wiem jak to wyjdzie w praniu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechus Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Tak sobie ostatnio myślałem nad pewnym itemem, a mianowicie Stark Fevors. Nie dałoby się tego robić jako 1st item na Udyra? Właściwie daje mu wszystko czego potrzebuje. A mój wcześniejszy 1st item-WL dostał w tym patchu nerfa. Z tym, ze nie wiem jak to wyjdzie w praniu. Byłby problem z hp pewnie. Dodatkowo, Udyr nie korzystałby zbytnio z obniżenia armoru przeciwników, bo ze skilli zadaje magic dmg. Generalnie możesz spróbować i zobaczyć jak ci się będzie grało, chociaż imo lepiej zamiast Stark's jest kupować Wit's End - kosztuje mniej, daje lepszy dps i survi, ale z drugiej strony nie daje aury i lifestealu. Jeżeli już rushujesz AS to musisz grać Feniksem, bo Tiger nie ma z nim synergii. 3% mniej LS na Wriggle's praktycznie nie zauważysz. W early to nie będzie nawet 5hp/hit. Jedyna sytuacja w której kupujemy TBC zamiast BT to ta w której zostały nam 2 wieże przy nexusie w 20 min i jest to ostatni teamfight w grze, który i tak na 99 % jest przegrany i akurat brakuje nam 135 golda do BT. Innej sensownej opcji niestety nie ma i każdy kto ma odrobinę oleju w głowie dojdzie do tego samego wniosku. A kto potrzebuje kursu na zwiększenie IQ lub czytania ze zrozumieniem to wiadomo, jeśli na 20 argumentów nie odpowiada jakimkolwiek innym niż "bo, tak". Zastanów się co ty bredzisz człowieku. Zarzucasz mi bezpodstawnie brak argumentacji a sam dwie linijki wyżej piszesz '(...)i każdy kto ma odrobinę oleju w głowie dojdzie do tego samego wniosku'. Argument przekonywujący jak diabli, nie ma co. Prosiłem o cytat gdzie wypisuję bzdury, które mi zarzucasz. Zignorowałeś ten fragment, więc uznaję, że takowego nie masz. Następnym razem zamiast pisać to, co brzmi 'fajnie' i 'poważnie' pisz coś, co pokrywa się z prawdą. EOT. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murmakun Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Czytajac dyskusje o tych itemach doszedlem do jednego - dawno stracila ona sens. Niech sobie kazdy kupiuje to ,co pasuje do jego stylu gry. Wiadomo - farmimy dobrze, mamy duzo golda - idziemy w bt i ie,bo takie polaczenie da nam duzo ad i lifesteala. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turambar Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 @ Kasahara @ Grzechus Koniec flame'a. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasahara Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Omówmy zmiany w Patchu. System Banowania Zmiana rozsądna moim zdaniem mimo, że gra według mnie osiąga coraz bliżej granice balansu, to liczba 6 banów jest wartością odpowiednią. Należy pamiętać, że bohaterów kiedyś raptem było 40 a teraz ich liczba nieuchronnie zbliża się do 100, więc wzrost liczby postaci niechcianych w rozgrywce rankingowych prędzej czy później musiała wzrosnąć. Jako bany SOLO Q przewiduję: 0-1400 ELO: Akali, Fiddlestick, Karthus, Lee Sin, Morgana, Sion 1400-1650 ELO: Akali, Morgana, Lee Sin, Karthus, Singed, Caitlyn/Vayne 1650-2500 ELO: Cassiopeia, Lee Sin, Morgana, Skarner, Singed, Xerath Masteries Wyglądają obiecująco, z pewnością teraz nie będzie stałych schematów, a same specjalizacje będą bardziej dostosowane do postaci. Warto dodać, że nie musimy dawać junglerem w utility, ponieważ wartość expa w jungle została zwiększona. Wyeliminowano głupoty jak potrzeba brania 1 punktu dla +ch na nukerów, w ciągu jednego miesiąca powinny się wyklarować konkretne kombinacje. Summoner Skills Heal prawdopodobnie może okazać się vaible na supoortach nie zapewniających susteinu dla carry jak Janna/Leona/Maokai. Flash póki będzie można używać go przez większość ścian będzie ciągle najczęstszym wyborem. Warto zwrócić uwagę, że nerf tego summoner skilla jest buffem dla takich postaci typowo inicjujących jak Skarner/Singed, postaci z dashem jak Kassadin/Akali, lub tych z ogromnym range jak Xerath/Cassiopeia natomiast jest osłabieniem dla ranged carry i nukerów, który od święta na niższym ELO byli inicjatorami jak Annie/Sion. Surge ciekawa opcja dla AP carry +10-78 + 10 % bonusu z 5 % z nowych masteries oraz rabadona może okazać się dużym steroidem dla AP. Nie sądzę by jego alternatywne działanie na bazie attack speedu było użyteczne. Przewiduję, że Surge może zastąpić na stałe Ignite. Cleanse może być częściej widywane, jednak nie będzie to must pick póki w grze istnieje QSS. Reszta zmian raczej nie istotna. Postacie Akali - zmiana słuszna, zbyt mocno countrowała w early malee championów, nie było możliwe zoverdamagowanie jej Q+AA. Powinna być w końcu na poziomie balansu na Solo Q, na premade jej akcje i tak są wystarczająco nisko. Graves - trochę przesadzili, owszem nerf się należał, ale zmniejszenie AA do 525 będzie oznacza dla niego ciężkie czasy przeciwko Ashe/Caitlyn/Tristanie, ba nawet Vayne z większą mobilnością. Dzięki pasywowi i brustowi chcąc nie chcąc będzie dość dużym facerollem na niższe ELO, jednak na wyższym poziomie będzie poniżej poziomu. Malphite - zwiększenie bazowego pancerza oraz zmiejszenie cooldownów może sprawić, że będzie on solidny, prawdopodobnie to za mało jednak by był częstym pickiem ponieważ jego główna siła - kosmiczny -% AS z skilla oraz frozen hearta/omena nie pasuje do panującej meta game. Dawno z gry zniknęły Aspeed boty typu yi/xin. Nocturne - zamiana oczywista przy obniżeniu range flasha nikt by z jego feara nie mógł by uciec, zmiana będzie raczej wymagała jedynie przyzwyczajenia i ujmy postaci nie przyniesie. Sion - Nerf na low ELO raczej nie będzie odczuwalny, na wyższym poziomie w połączeniu z nerfem flasha wiele razy możemy doczekać się zbitej tarczy przed jej wybuchem. Reszta zmian kosmetyczna i nieistotna. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elfhelm Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Sion Może bym się zgodził, gdyby na dobrą sprawę zmiana nie implikowała... well, 40-60 hp na tarczy? Jeżeli tyle kogokolwiek wcześniej ratowało, to na drugie miał najwyraźniej "Lucky". Akali zaś nie straciła wiele, albo niemal nic, bo to co zniknęło wraz z nerfem nadrabia nowymi masteries. Graves ma o tyle łatwiej, że na dodatek do bycia ranged carry, jest jeszcze burst casterem. O ile zmiana do range faktycznie go dotknie, na bank nie zrzuci go poniżej realnego poziomu (i właśnie Shushei go banował na streamie x3). Oraz, jako ostatnie, Nocturne traci jednak sporo na tym nerfie. Dlaczego? Bo owszem, flash stracił zasięgu - jednakże wbudowane blinki nie. Teraz tak łatwo zerwać thether, że to nie jest nawet śmieszne. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeth711 Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Grzechus i Kasahara dzięki za opinię. Spróbałem build z Black Cleaverem i Wriggle's Lantern i muszę przyznać że jest całkiem niezły. Spróbuję jeszcze pokombinować trochę z itemami opierając się o wasze opinie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasahara Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Wbudowanych blinków masz raptem kilka, jeśli chodzi o nocturne i na dobrą sprawę przed redukcją range fear było tak samo nie możliwe złapanie takiego Kassadina. Nerf bańki Siona ograniczy farmę będzie trzeba często dobijać miniony z AA, gdy wcześniej się je znikało. Mylisz się, że te 40-60 absorpcji Bańki to nic. Dlaczego się mylisz? Bo to nie jest wymierne 40-60 dmg, ta wartość jest skalowana armorem i mresistem i w rzeczywistości wynosi więcej, co często sprawi utratę bańki od AoE przeciwnego teamu. Ale jak zaznaczyłem na początku na niższym ELO raczej tak czy siak tarczy nikt nam nie zbije ani nie da silenca w odpowiednim momencie, więc nadal top pick do wychodzenia z ELO Hell. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elfhelm Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Wyrwać się z tetheru z blinkiem/dashem mogą: Cait, Corki, Ez, Fizz, Graves, Jarvan, Kass, LeBlanc, Renekton, Riven, Shaco, Shen, Trist, Trynda, Vayne. Do tego znajdziesz przynajmniej raz tyle okazjonalnych escape mechanizmów (Jak np. Q Jax, czy shunpo Kat), tudzież po prostu speed boostów, które na to pozwalają. Narzekałeś na 25 zmiany range u Gravesa - tutaj jest odpowiednio 75 castu i 60 tetheru. I niech będzie - to 40-60 zmienia się w kosmiczne 80-120 w części przypadków, biorąc pod uwagę 100 armor/mr (należy jednak pamiętać, że Sion ma 52.5 bazowego mr, 76 armora na 18 lvlu, czyli musisz dokupić defensywy, czego zadziwiająco nie robi wielu Sionów na niskim poziomie, bo po co myśleć). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasahara Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Połowa Dashy które wymieniłeś ma mniejszy range od znerfionego feara nocturna wrzucającego sobie + AS, więc trochę durny argument. Różnica polega na tym że Nocturnem junglujesz a nie siedzisz na linii. Na linii każde -10 range boli jeśli masz last hitować. Grałem już nocturnem po nerfie, kwestia przyzwyczajenia, nie wpływająca na gameplay póki z Q jest przyjazdy Mspeed. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoiTuLove Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Wg mnie to powinni zająć się kilkoma innymi sprawami 1. ja rozumiem że assasin to assasin... ale powinny być jakieś granice np. talon, z praktycznie wyfarmionym brutalizerem jest w stanie zabijac ludzi na combo O.O na midzie chyba tylko sion jest w stanie go zkontrować 2. soraka... to jest jakieś nieporozumienie, jej heal jest tak op że przez pierwsze 3-4 lvle da się ją jakoś harasować (mówię tu o rankedach gdzie ja gram soną na bocie) po którymś lvlu soraka healuje po 250hp+ 125 defa i ani jej ani ad carry nie jestesmy w stanie zabic -.- 3. wukong - chyba najglupsza postac jaką wymyślił riot, albo do ciebie wskoczy i sciagnie pol hp i zniknie albo udpali ulti i zabije o.O W T F ? 4. oftanki, to jest najglupsza rzecz zaraz po małpiszonie juz keidys o tym tutaj pisałem, powinni znacząco znerfić coś takiego jak bazowy dmg i podwyższyć dmg ze itemów aby była znacząca różnica między tankiem a dpsem 5. dobieranie teamów na rankedach też jest jakieś z [beeep] np. u mnie team w przedziale 1300-1350 elo a przeciwny od 1350 do 1400, niby nie dużo gdyby nie fakt że że 2 osoby w moim teamie miały mniej niż 10 winów... a nasze enemy 50+ o.O ps. 6 a to jest raczej jako niefartowna ciekawostka dużo więcej nasusów i ireli ogarniętych gra w przeciwnym teamie niż w moim (mowie tutaj tylko o rankedach) tylko u mnie tak jest czy u ktoś zauważył podobne "anomalie" w swoich grach? ^^ jeszcze jedna sprawa, ktośz większym doświadczeniem na rankedach mógłby podać kontry na wukonga, branda, ap siona, talona, irelie, akali Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasahara Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Wukong - Cokolwiek z sustainem. Cho,Irelia,WW,Nasus,Skarner, Trynda, Singed Sion - Morgana, Casiopeia, Ryze, Karthus, Anivia Brand - Orianna, Morgana, Sion, Cassio Talon - to samo co wukong Irelia - Malphite/Nasus/WW/Garen/Singed Akali - Sin/Cho Nieoficjalna zmiana rozgrywki rankingowe są dostępne od 25 lvl. Buhhahahah gl ludziom na 1200 ELO xD Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mou Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Kupie offtanka, pewnie Renektona. 1. Jakie runki mu kupić, żebym potem nie żałował 2. Do jakich hero będą także idealnie pasować? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasahara Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Mpene Armor flat Mres flat/per lv Movspeed/Hpregen quinty Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mou Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Czy mi się wydaje, czy nie ma już Shyvany i tych hero którzy byli wczoraj w rotacji? Sprzedałem postaci.. zostały zabrane, a pz mi nie zwrócili. Co to się dzieje ;o Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoiTuLove Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 @kasahara co do akali ona nie dostala nerfa, wczesniej miala 10% life steala i sv, a teraz z masterkami ma 11 O.O W T F ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasahara Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Early/Mid game: Znak Zabójcy Obrażenia podstawowe i obrażenia z efektu zmniejszono z 50/75/100/125/150 do 45/70/95/120/145 pkt. Mid/Late game: Bliźniacze Techniki Dodatkowy wampiryzm zaklęć zmniejszono do 1% na 6 pkt. obrażeń od ataku z 1% na 5 pkt. obrażeń od ataku Dodatkową premię z mocy umiejętności zmniejszono do 1% na 6 pkt. mocy umiejętności z 1% na 5 pkt. learn2read, [ironia]fakt nie dostała nerfa bo mamy 1 % spellvampa więcej na 1 lv, ha![/ironia] Nieważne, że mamy mniejszy dmg z marka i gorsze przeliczniki w dalszej części gry "O.O W T F?" + Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wardi Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Widzieliscie takie kwiatki, jak Karma na midzie? Wczoraj mnie to spotkalo. Nie wiem tylko, czy byla to decyzjagracza grajacego Karma, czy ktos ja tam wcisnal, bo 'musze byc z GP na lane'. Ciekawe, nie powiem. Ja swego czasu chodziłem Karmą na mid, maksując shielda ma naprawdę OP dmg i survi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalma Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Mpene Jak rozumiem - jest to literówka. Magic pene marki na Rene, którego jedyny Magic dmg to ulti, które - powiedzmy sobie szczerze - ma zerowy dmg. Na Renektona, którym gram, odkąd wyszedł, używam następujących run: -kwinty - hp flat -marki - armor pene -seale - hp per lvl -glify - cdr per lvl I z takimi runami, kupując itemy offtankowe możemy zgarnąć niezły dmg i przyzwoitą przeżywalność, której Rene (jako czamp full melee) potrzebuje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nero321 Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Wow no widzę chyba pierwszą osobę, która ma prawie identyczne runy co ja , z tym że ja używam flat hp seale. Związane jest to też pewnie z tym, że gram częściej 3v3 ale nawet 5v5 ten zestaw sprawdza się dobrze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czeczen150 Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Imho najlepszy zestaw dla melee (jeżeli mówimy o postaciach AD, tankach i offtankach) jest następujący: quinty- mspeed glyph- flat mres seal- flat armor mark- armor pene M speed daje przewagę na początku gry w środku i na koniec. Większością postaci można bez problemu dojść do ~405, odporności dają przwagę na początku a potem jest chyba coś około 10-20 punktów różnicy, więc to raczej wielkiej różnicy nie zrobi. Armor pene wzmocnią początkową fazę gry na AD i tak się potem będzie kupowało coś na redukcję, a tank/offtank jest raczej od tego, żeby zainicjować i przyjąć dużą część obrażeń samemu też robiąc jakąś szkodę, ale od zadawania obrażeń to są raczej inne kategorie postaci. Mi się gra z takimi runkami bardzo przyjemnie To tylko tak po mojemu, pewnie gdzieś szczeliłem gafę, no ale cóż... @down Mam zamiar zakupić mr/lvl, ale dopiero po zakupie Sony, Olafa, Shaco albo Gragasa. Kogo byście polecili? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elfhelm Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Połowa Dashy które wymieniłeś ma mniejszy range od znerfionego feara nocturna wrzucającego sobie + AS, więc trochę durny argument. Zapominasz tylko, że rzucając fear nie stoisz 0 unitsów od przeciwnika, także Twoja riposta nie wypada najlepiej. I @up - właściwie też używam MS na każdym, zwłaszcza odkąd quinty dodają mniej hp niż kiedyś. Chcesz czy nie, będziesz brał Last Whisper, więc o ile te parę punktów pena pomaga na początku, ms pomaga zawsze. Wolę jednak skalujący mr - jeżeli nie lane'ujesz vs mocno harassującemu magowi, to nie ma potrzeby. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoxtraduS Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Mógłby mi ktoś opisać junglę Olafem? Mam 30 lvl już parę miesięcy, a junglera nie mam...kiedyś junglowałem Amumu,shaco oraz Nocturnem, ale poza tym ostatnim nie podobało mi się. Chciałbym, abyście podali mi: 1.Runy i masterki (tych nowych na oczy jeszcze nie widziałem) 2.Itemy, które brać na start/ w jakie iść skille 3.Od czego zacząć, co bić potem, kiedy robić recall, od kiedy można gankować itp. Proszę o pomoc, bo na junglowaniu się nie znam, a ponieważ ranked bez junglera to nie ranked, dlatego chciałbym mieć chociaż jedną postać na zapas mieć przygotowaną. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Echelon Napisano Listopad 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 16, 2011 Właśnie zbieram IP na Quinty dla bruiserów i mam ogromny dylemat pomiędzy MS i HP/5.Czy 4,5% MS robi naprawdę aż tak widoczną różnicę? Bo co do 8hp/5 nie mam wątpliwości,że to widać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.