MaxyLith Napisano Lipiec 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2011 Witam. Od dziś jestem posiadaczem nowego telefonu LG GT540, no i pojawił się pewien problem. ;| Chodzi o to, że gdy chcę wykonać połączenie pojawia mi się komunikat, że najpierw powinienem wyłączyć tryb samolotowy. Wchodzę więc w ustawienia -> opcje bezprzewodowe i odznaczam ten tryb samolotowy, jednak gdy wychodzę z opcji tryb włącza się ponownie. ;| Mam kartę SIM w sieci 36.6, próbowałem też z kartą Heyah, ale to samo (nie ma sim locka). Hard reset też nie pomógł. ;| Dodam jeszcze, że na górze ekranu pojawia mi się ikonka "brak sygnału", a powinna być chyba "tryb lotu". Mieliście może podobny problem? Co powinienem zrobić? Z góry dzięki za odpowiedź. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gofer Napisano Lipiec 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2011 Skąd wziąłeś ten sprzęt? Wygląda to trochę tak, jakby telefon miał uszkodzoną antenę. PS - przenoszę temat do właściwego działu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaxyLith Napisano Lipiec 23, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2011 Telefon kupiłem na Allegro, a wcześniej był kupiony w sklepie T-Mobile (14 lipca b.r.), nie był używany, ani sprawdzany. Wersja Androida to 1.6, na innym forum poradzili mi, aby zaktualizować go do 2.1. Zrobiłbym to, ale sprzedający powiedział, że mogę go odesłać i że zwróci pieniądze, więc nie chcę ryzykować, a gwarancji na to, że aktualizacja pomoże nie ma (zresztą są problemy z podłączeniem się do sieci wi-fi). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartexsz Napisano Lipiec 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2011 Jeżeli był kupowany w salonie t-mobile to po prostu odnieś go z rachunkiem do salonu u siebie w okolicy, powinni ci naprawić w ramach gwarancji. Wg. mnie to mniej do roboty niż przy zwrocie do sprzedającego. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
izydor6280 Napisano Lipiec 24, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2011 A jeśli nie ma gwarancji na tel to nie odniesie. Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne (format pamięci), może pomoże. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaxyLith Napisano Lipiec 24, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2011 Po hard resecie ustawia się na nowo ustawienia fabryczne, więc niestety nie pomoże. Postanowiliśmy z ojcem, że go jednak odeślemy. ;| Trzeba będzie kupić nowy. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, temat do zamknięcia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
politan Napisano Lipiec 24, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2011 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...