Skocz do zawartości

Device Masters - dyskusje


P_aul

Polecane posty

Szybkie wyjaśnienie "jak działają Moce":

1. Od czasu do czasu pojawia się w systemie termin "obciążenie", który nie do końca chyba wyjaśniłem. Na wszelki - żeby użyć jakiejkolwiek Mocy wykonujemy rzut+REM-obciążenie. Zwykłe Moce mają obciążenie 0-2, zależnie do tego jak dużo powera pakują, Finishery mają -3, ale są wyraźnie mocniejsze niż moce z obciążeniem 2.

2. Moce mają (jak widzicie wyżej) opisany efekt mechaniczny (możecie wykombinować sami, mogę też w tym pomóc). W przypadku rzutu na 10+ efekt działa tak jak opisano. Na 7-9 będzie słabszy lub będę rzucał inne fabularnie odpowiadające konsekwencje. Nieudany rzut też będzie miał jakieś konsekwencje, zastanawiam się nad obniżaniem REM lub innymi bolesnymi rzeczami...

Jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości, słucham pilnie ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 215
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Kartę chętnie bym napisał, ale nie jestem do końca pewien, jak ten system działa. Co dokładnie oznaczają tagi przy broniach (np. jatka, przeładowanie)? Do czego służą Hx? Podajemy je w karcie czy w trakcie sesji? Jak działają kondycje? I tym podobne, i tak dalej. Wiem, że to zmodyfikowany system z Apocalypse World, ale co z tymi, którzy nie są z nim zaznajomieni? Czy jest on już opisany gdzieś indziej?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że P_aul jest leniwy jest trzy obżarte psy, więc sam się muszę za to zabrać. Po kolei.

Tagi opisują właściwości broni, zarówno na sposób czysto mechaniczny jak i bardziej fabularny. +jatka oznacza, że broń zadaje wyjątkowo widowiskowe i rozległe obrażenia, które mogą dotknąć kilka celów w zasięgu... albo żaden z nich. W zwykłym ApoWorld shotguny najczęściej mają ten tag. +przeładowanie sprawia, że w pewnej chwili MC może stwierdzić "musisz zmienić magazynek/twoja broń się przegrzała". +ppanc oznacza, że broń całkowicie ignoruje pancerz, a +przebiciex, że x jego punktów. Bliski i daleki to oczywiście zasięgi. +obszarowa jest chyba dość oczywiste i pozwala zadawać pełne obrażenia grupom wrogów.

Hx wybiera się na początku, kiedy wszyscy już zrobią swoje karty. Idzie w kółeczku, a niektóre z wyborów modyfikują to, co każą ci zapisać inni. Same Hx oznacza Historię między postaciami, to jak dobrze się znają. Ma to pewne zastosowania mechaniczne, poza tym w oryginalnym Apo dojście do Hx +4 resetuje licznik i daje XP.

O ile się nie mylę, kondycje działają tak jak w Monster Hearts, tzn. jeśli wiesz, że ktoś ma ją na sobie i opiszesz fabularnie, jak to wykorzystujesz, dostajesz +1 do rzutu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ważna sprawa co do Mocy. To nie scyzoryki szwajcarskie. Tymczasem dostaję kolejną już kartę, w której każda Moc ma 3-5 różnych opcji do wyboru. To mają być Kamechy, czy inne gomu gomu cośtam. Jeśli nie jesteście pewni co do mechaniki, przysyłajcie mi oczekiwane efekty (np. zadaje obrażenia, paraliżuje wroga, leczy, zwiększa wolę walki sojuszników itp itd.) Dziękuję za uwagę ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto moja karta. Dziękuję P_aulowi za pomoc z mocami. Rzeczywiście, w pierwotnej postaci były trochę przekombinowane.

Imię: Tom Morihiro

Klasa: Bystrzak

Powód do walki: Wiedza

Specjalne moce: Pracownia

Atrybuty: Spo -1, Odw 0, Uro 0, Spr +3, Far +1

Ruchy:

Głód informacji

Warsztat

Rozgryzę to

Punkt nacisku

Opis: Pod maską typowego, społecznie niezręcznego nerda płonie żądza poznania. Jako syn polskiej emigrantki, Tom jak dotąd cieszył się wygodnym i szczęśliwym, acz niezbyt interesującym życiem. Prawdopobne to właśnie nuda obudziła w nim chęć odkrywania nowych rzeczy i zrozumienia, jak działają. Inteligencja, nienasycona ciekawość i wielka moc zapewniona przez Urządzenie to jednak niebezpieczna kombinacja - mimo swojej nieśmiałości Tom ma skłonność do podejmowania decyzji, które pakują go w kłopoty. Niedawne ogłoszenie Niebiańskiego Zakonu wywróciło do góry nogami to, co ludzkość wiedziała o wszechświecie. Wielu ludzi jest tym przerażonych. Dla Toma to raj.

Wygląd: 180 cm wzrostu, niebieskozielone oczy, ciemnobrązowe włosy. Trochę pulchny i raczej wątły, brak znaków szczególnych. Zazwyczaj wygląda na zamyślonego albo obojętnego, do czasu, gdy znajdzie coś, co go interesuje. Preferuje proste, funkcjonalne ubrania w chłodnych kolorach. Ma 16 lat. Po transformacji jego ubranie pokrywa się wzorami podobnymi do tych na jego Urządzeniu, a powietrze wokół niego zdaje się załamywać i zniekształcać.

Natalia

Its continuing mission: to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no one has gone before.

Typ: Mag

Broń: Pocisk energetyczny (daleki, 1r)

Pancerz: 0

Systemy: Świadomość (forma humanoidalna: Spo 0, Odw +2, Uro +1, Spr 0, Far -1)

Opis: Jej przeznaczenie jest jasne - znaleźć śmiałego odkrywcę i wspomóc go w jego podróży po Wieloświecie. Stara się podchodzić do tego profesjonalnie, ale jej entuzjazm nie pozwala się całkowicie zamaskować. Brak doświadczenia w kontaktach międzyludzkich nadrabia serdeczną ciekawością i ogólną sympatycznością. W humanoidalnej formie wygląda jak ludzka dziewczyna w wieku Toma o czerwonych włosach i bursztynowych oczach. Preferuje ubrania w ciepłych kolorach i często próbuje nowych styli. W formie Urządzenia wygląda jak futurystyczny tablet pokryty skomplikowanymi, świecącymi, geometrycznymi wzorami, ukazujący odczyty, w których tylko Mistrz potrafi się połapać.

Moce:

Warped Space - Poprzez zakrzywienie czasoprzestrzeni przemieszcza cel. Rzuć+REM (obciążenie 1), aby stworzyć przewagę sojusznikowi lub postawić wroga w trudnej pozycji (mechanicznie - nakłada kondycję z pozytywnym lub negatywnym efektem).

Impossible Composition - modyfikuje strukturę sprzymierzeńca (lub Toma), wprowadzając pierwiastki, materiały i energie z innych wszechświatów. Co mogłoby pójść nie tak? Rzuć +REM (obciążenie 1). Na 10+ wybierz trzy:

- zwiększ pancerz o 1

- wylecz jedną ranę

- zmniejsz obciążenie następnej mocy o 1

- brak skutków ubocznych

Unstable Composition - jak wyżej, ale działa na wrogów. Rzuć +REM (obciążenie 2). Na 10+ wybierz trzy (każde można wybrać więcej niż raz):

- zadaj 1 ranę ppanc

- zmniejsz pancerz o 1 na jakiś czas

- +1 do kolejnego rzutu

Exotic Matter - modyfikuje wybrane Urządzenie poprzez eksperymentalne wystawiene na działanie nie do końca zrozumiałych energii z głębi Warsztatu. To może się skończyć tylko dobrze. Rzuć +REM (obciążenie 1). Na 10+ wybierz trzy:

- broń zyskuje +obszarowy albo +jatka albo +przebicie1 do końca sceny

- broń zyskuje +1 rana przeciwko jednemu rodzajowi wrogów (np. demonom, konkretnemu gatunkowi obcych) do końca sceny

- broń nie zyskuje +przeładowania do końca sceny

- Urządzenie nie będzie wymagało napraw po zakończeniu walki, by powrócić do pełnej sprawności

Finishery:

Faster than light - wybrany sprzymierzeniec (ale nie sam Tom) rusza się dość szybko, by nagiąć prawa rządzące wszechświatem. Rzuć +REM (obciążenie -3). Na 10+ wybiera 4 dowolne moce lub ruchy (ale nie finishery) i wykonuje je jednocześnie. Ruchy i moce mogą się powtarzać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Ami Nakamura

Klasa: Laska

Emocja: Sława

Specjalne moce: Przyzwany Sojusznik

Atrybuty: Spo +1, Odw -1, Urok +2, Spr 0, Fart 1

Ruchy:

Pomocna dłoń

Strzeż się niewiniątek

Gwiazda

Pieśń przyzwania

Historia: Od najmłodszych lat Ami kochała śpiewać i występować przed rodziną i znajomymi. Wraz z wiekiem jej miłość do śpiewu tylko się pogłębiła, nieprzeciętny głos i talent mógł stać się furtką do sławy i tłumu kochających fanów. Problem był jeden, za to dość poważny - dziewczynka była również nieprzeciętnie nieśmiała. Marzenia o zostaniu idolem i występy przed grupą znajomych to jedno, jednak niemożność wydobycia z siebie najcichszego nawet dźwięku w obecności obcych stanowiła przeszkodę nie do pokonania. Pani Fortuna i Pan Los czuwali jednak nad przyszłością dziewczynki. W wieku 12 lat rodzice Ami, płacąc spore pieniądze załatwili jej lekcje u jednej z najbardziej znanych japońskich idolek, Rie Tanaki. Pod czujnym okiem wymagającej opiekunki Ami pokonała swoją nieśmiałość, choć prościej byłoy powiedzieć, że obeszła ją bocznymi drogami, korzystając z pomysłu Rie. Dziewczyna stworzyła sobie 'drugą osobowość', awatara - przebojową i kochającą adorację tłumów Asami Ryougi. Korzystając z tego wcielenia rozpoczęła mozolną ale i pełną sukcesów wspinaczkę po drabinie japońskiego przemysłu rozrywkowego, stając się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i obiecujących młodych gwiazdek. Obecnie, w wieku 16 lat jest rozchwytywaną idolką nastolatków, na której koncertach zjawiają się tysiące fanów a płyty sprzedają w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy. Z drugiej strony w życiu prywatnym wciąż pozostaje 'pierwotną sobą', zwykłą, bardzo nieśmiałą uczennicą w wielkich okularach i z wyglądem, który pozostawia sporo do życzenia. O tym 'podwójnym życiu' wie jedynie rodzina i nieliczni znajomi. Pomaga to Ami zachować równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Coraz częściej jednak zdarza sie, że Ami potrafi zachować się odważnie - czyżby osobowość Asami pozwoliła w końcu na opuszczenie kokonu i zmianę w pełnoprawnego motyla? Czas pokaże.

Wygląd: Skromne 155 cm, proste, długie po pas, niebieskie włosy i oczy tego samego koloru. Oczywiście szczupła i idealna sylwetka, która w 'trybie Ami' jest niedostrzegana przez osoby postronne, zapewne przez oszałamiający kamuflaż w postaci dużych okularów, nieco niestarannego wyglądu i ogólnie mocno roztrzepanego, ciamajdowatego zachowania. W 'trybie Asami' włosy są spięte w słodkie i pełne uroku kucyki, natomiast okulary znikają, zastąpione przez o wiele praktyczniejsze soczewki.

Po transformacji zmienia się w istotę złożoną z wody, objętą ochroną Seiryuu.

Urządzenie: Seiryuu

Fraza aktywacyjna: Come forth and sing with me, Azure Dragon! Let them hear us roar!

Typ: Mag

Broń: Wodne sfery (daleki, 1r)

Pancerz: 0

System: Dynamo

Sojusznik (twardy, odporny, stabilny, nieposłuszny): pancerz 1, 4hp

Opis: Seiryuu w naszym świecie przybiera formę egzotycznego stworzenia wielkości dłoni, przypominającego dziwne połączenie smoka z jaszczurką. Często budzi zachwyty swoim słodkim wyglądem, niebieskimi przypominającymi pióra łuskami i skłonnościami do bycia głaskanym. Wytłumaczenie jego pochodzenia zaciekawionym postronnym wymaga wielu wykrętów i przywoływania wujków-podróżników.

Na Polu Walki przybiera swoją prawdziwą formę lazurowego, dostojnego smoka, bóstwa wody.

Moce:

Roar of the Dragon God - potężny ryk Seiryuu rozprasza ataki i negatywne efekty. Obciążenie - 2.

Sphere Barrage - otaczające Ami wodne kule powielają się, po czym pojawiają się wokół przeciwnika, zasypując go nieprzerwanym gradem ataków. Obciążenie -1 i 2 obrażenia.

Ice Path - kule wokół Ami wirują szybko i zamarzają opadając na ziemie, po czym w postaci ścieżki lodowych kolców ruszają na przeciwnika, unieruchamiając go i wyziębiając. Obciążenie -1, zadaje 1 obrażenie i unieruchamia przeciwnika.

Spirit Rain - rzucona w kierunku przeciwnika ogromna kula wody rozpryskuje się i pozornie znika, zmieniając w przebijający pancerz atak. Obciązenie -1, 1 rana ppanc.

Finisher:

Water Universe - rzeczywistość Pola Walki zmienia się, w stronę wybranego przeciwnika wydaje się płynąć ogromny cień, który co chwila zmienia położenie. Po chwili wynurza się w postaci ogromnego wodnego smoka, który pożera i topi przeciwnika. Obciążenie -3 i 5 obrażeń.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadałem sobie trochę z Felem i P_aulem, którzy zwrócili mi uwagę na kilka rzeczy. Mianowicie do mojej postaci bardziej pasował Twardziel niż Laska, a co za tym idzie zmieniłem odrobinkę atrybuty i ruchy, przez znalazło się miejsce na jeszcze jedną Moc... Haruka jest ciągle tą samą osobą, ale wymienione rzeczy się zmieniły, więc wrzucam dla porządku:

Imię: Haruka Iwanami

Klasa: Twardziel (ale trochę Laska, i to z tendencjami Mentora)

Powód do walki: Dobro

Specjalne moce: Więź z żywiołem (światło)

Atrybuty: Spo +2, Odw +1, Uro +1, Spr +0, Far -1

Ruchy:

Pieśń mego ludu

Samarytanin

Więź z żywiołem

Mistrz żywiołów

Charakter: Everyone's big sis. Dojrzała jak na swój wiek, pracowita i odpowiedzialna. W żadnym razie nie jest sztywna ani ponura, po prostu można na niej polegać. Zawsze chętnie poda pomocną dłoń, podniesie na duchu i przysłuży się radą. Wie, jak to jest, kiedy nie masz nikogo na kim możesz się oprzeć. Dobrze wyczuwa ludzkie emocje i nastroje, potrafi poznać, kiedy coś kogoś trapi. Ma silnie rozwinięty instynkt opiekuńczy, czy wręcz macierzyński. Z tego powodu kocha zajmować się zwierzętami, lubi też małe dzieci, a one lubią ją. Czasami trochę za bardzo przejmuje się innymi, a za mało sobą.

Wygląd: Ma 15 lat, ale wygląda na starszą. Jest wysoka i zgrabna, o jasnej cerze i ciemnofioletowych włosach zazwyczaj zaplecionych w warkocz, pasujących do żywych, fiołkowych oczu. Na pewno nie brakuje jej wielbicieli, nawet pomimo tego, iż ubiera się skromnie i funkcjonalnie. Jedyna prawdziwa ozdoba, jaką ma przy sobie, to otwierany złoty medalik w kształcie serca. Nikt poza nią nie potrafi go jednak otworzyć.

Po transformacji jej oczy i włosy zmieniają barwę na złotą, te drugie zawsze też rozpuszczają się i zaczynają dramatycznie powiewać. Jej strój przybiera formę olśniewająco białej sukni ze złotymi wstawkami. Pełna jest falbanek i kokard, ale nie ogranicza ruchów. Do kompletu dołącza się delikatny kostur z kryształem umieszczonym na górnym końcu, otoczonym spiralnymi elementami.

Dla lepszego wyobrażenia, Haruka ogółem wygląda tak

zm7Th4f.jpg

Strój i kostur po transformacji (ale nie reszta) mniej więcej z tego obrazka:

uYSVzYM.png

Opis: Rodzice Haruki to bardzo bogaci, bardzo zasadniczy i bardzo zajęci ludzie. Na tyle zajęci, że Haruka widzi się z ojcem tylko podczas urodzin i świąt. Zawsze wtedy sprawia wrażenie, jakby nie bardzo wiedział, jak ma się względem niej zachować i co robić, ale nauczyła się doceniać te krótkie chwile rodzinnej intymności. Szczególnie w porównaniu do postawy jej matki. Haruka nie jest pewna, czy ta w ogóle pamięta, że urodziła jakieś dziecko. Już od wczesnego dzieciństwa wychowywana była przez służbę i prywatnych nauczycieli. Szczególnie dobrze wspomina Nagare, głównego lokaja, który starał się pocieszać ją w najtrudniejszych chwilach. Potem jednak przeniosła się do dużego, tradycyjnego japońskiego domu siostry swojej matki. To właśnie ona i jej mąż przejęli rolę rodziców Haruki, a dwójka ich dzieci, po obustronnej początkowej niepewności, chętnie przywitała nową starszą siostrę. Dla niej samej to był właśnie czas, kiedy cicha i wycofana dziewczynka ożyła, wreszcie czując, że nie jest kimś niechcianym. Że ktoś rzeczywiście ją kocha, a niektórzy chcą na niej polegać. Pójście do normalnej szkoły było jednak małym szokiem, jako że jej uroda i życzliwość szybko zwróciły ogólną uwagę. Nie uderzyło jej to jednak do głowy (między innymi dzięki wsparciu ciotki), a tylko zmobilizowało do starań o pozycję przewodniczącej samorządu szkolnego. Oczywiście wygrała, a zdobyte stanowisko piastuje sumiennie i z radością.

Golden Heart

During our darkest hour

And in the blackest night

There is always hope

Shining, with golden light!

Typ: Mag

Broń: Wybuch światła (daleki, 1r, +obszarowy)

Pancerz: 0

Systemy: Przeładowanie

Moce:

Invulnerable Prismatic Shield - Lśniąca wszystkimi kolorami tęczy bariera oddziela cel od wszystkiego, co mogłoby go skrzywdzić. Rzuć +REM (obciążenie -1). Na 10+ dodaje 2 punkty pancerza. Na 13+ możliwe jest wybranie dowolnie dużej liczby celów.

Radiant Harmony of Souls - Serca wszystkich sojuszników zostają połączone w idealnej harmonii. Możliwe do użycia na co najmniej trzech osobach (licząc Harukę). Rzuć +REM (-2 obciążenie) Na 10+ sojusznicy mogą przekazywać sobie rany i zmniejszyć obciążenie mocy o tyle, ile wynosi ich najmniejsze Hx z innymi połączonymi. Na 13+ zmniejszają obciążenie o tyle, ile wynosi ich największe Hx.

Golden Touch - Dłonie Haruki rozbłyskają złotym, kojącym światłem. Moc wymaga kontaktu bezpośredniego. Rzuć +REM (obciążenie -1). Na 10+ wybierz dwa:

- leczy tyle ran, ile wynosi REM celu

- REM celu podnosi się o 1 (działa zawsze pierwsze)

- Haruka nie zwiększa obciążenia swojej następnej mocy o 1

Na 13+ wybierz wszystko.

Heart Shines Forth - Haruka ujarzmia światło swej duszy i wystrzeliwuje je w przeciwnika. Rzuć +REM (obciążenie -1). Na 10+ wybierz dwa:

- zadaje 2 rany

- następny atak z dowolnego źródła ignoruje pancerz

- przeciwnik zostaje oszołomiony

Na 13+ atak staje się +obszarowy.

Twilight's Sparkle - ostatnie promienie słońca są najpiękniejsze. Rzuć +REM (obciążenie -2). Na 10+ zadaj przeciwnikowi dwie rany +ppanc, a następnie zmniejsz swój REM o jeden. Na 13+ nie odejmuj REM.

Finisher:

Everlasting Hope Ignition - Haruka staje się awatarem Światła i wewnętrznej siły każdej żywej istoty. Rzut +REM (obciążenie -3). Na 10+ wybierz trzy.

- wszyscy sojusznicy leczą jedną ranę i otrzymują +1 REM

- wszyscy wrogowie otrzymują jedną ranę, niemożliwą do zablokowania

- wszelkie negatywne, osłabiające efekty zostają rozproszone i nie mogą zostać ponownie wykorzystane, dopóki ten ruch jest aktywny (zazwyczaj do końca walki)

- obciążenie Mocy wszystkich sojuszników maleje o 1, a Haruki do 0

Na 13+ wybierz wszystko i dodaj +1 Hx z wszystkimi sojusznikami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Mio Shirokaze

Klasa: Bohater (ale trochę nie bohater, pozdro dla kumatych)

Emocja: Marzenie

Specjalne moce: Strzelectwo wyborowe

Atrybuty: Spo 0, Odw 0, Uro +2, Spr -1, Far +3

Ruchy:

Dobra wróżka

Grad strzał

Astralny pocisk

Charakter:

Mio to ciągle Mio. Normalna do bólu dziewczyna, która z zaparciem dąży do spełnienia swojego marzenia zostania kimś wyjątkowym. Przy okazji praktykując swoje najzmyślniejsze dziwactwa, które mają temu dopomóc. Jak swego czasu różnego rodzaju yaoicowate i trapowate fantazje, które teoretycznie porzuciła. Pomijając jednak to wszystko, w razie niebezpieczeństwa, zawsze wie co jest najważniejsze w jej życiu. Siostra, znajomi i inni niewinni ludzie.

Wygląd:

W swojej cywilnej formie teoretycznie zaszło parę lekkich zmian po ostatniej wydarzeniach. Najbardziej zauważalnie nowe białe włosy, które przechodzą w znaną wcześniej czerń z tyłu głowy - a to wszystko w relatywnie nieułożonej fryzurze sięgającej do ramion. Oprócz tego, na jej ciele pojawiły się wstawki przypominające fragmenty jakiegoś lekkiego pancerza, czy wręcz stroju. Na piersi, oraz dolnej części pleców dziewczyny. Od czasu pojawienia się Many, zamiast zegarka i swojej starej zabawkowej procy przypominającej jej czasy bycia Chuuni?, nosi na swoich rękach dwie bransoletki stanowiące jej urządzenie.

W formie po transformacji zaszły poważniejsze zmiany. Mio nie przywołuje już mecha - Mio staje się mechem. A dokładniej mecha musume - na dziewczynie pojawiają się jedynie poszczególne mniejsze elementy pancerza o białej, błękitnej i czarnej kolorystyce. Nie zasłaniając jednak całego jej ciała, a uwypuklając to co trzeba. Przynajmniej to co Mana uważa za słuszne.

Mana to teoretycznie humanoidalna forma Lovelighta Soleil, następcy Yuuki no Tsubasa, której postać to mała wróżka. Z dość ekscentrycznym i bogatym wyborem strojów.

Historia:

Mio okiro~~~~

Poczułam lekki i ciepły dotyk na moim czole.

Moje oczy ociężale zaczęły pracować, a umysł próbował przetrawić co się właśnie rzeczywiście działo w okolicy. Czy może zostałam urządzeniem? Może moja córka przyleciała z innego wymiaru, mając zająć moje miejsce, gdy ja walczę z demonami kosmosu na drugim końcu wszechświata? A może mój doppelganger z epoki Edo zamienił się ze mną miejscami i musiała sobie radzić z problemami tego świata. Może byłam twardzielem, który ratował wszechświat przed złym imperium. Ewentualnie, może moja mamusia okazała się pracownicą CERNu i...

OKIROOOO MIO SHIROKAZE KISAMA. SEIHOU WA AKAKU MOETEIRUUUUUU!

Poczułam jak mała wróżka, ubrana w jakiś strój mistrza kung-fu super saiyan, zadaje mi cios w twarz, odrzucający mnie z łóżka na parę metrów i przetrącając kilka kości przy okazji.

...nic z tego się nie wydarzyło.

Ten ból otrzeźwił mnie na tyle, żeby przypomnieć mi o swoim realnym istnieniu i mizerności moich starań do bycia wyjątkową. Cała walka z wampirem poskutkowała niby jakimś skokiem w mocy mojego urządzenia, różnymi dziwactwami dziejącymi się z moim ciałem i pojawieniem się tego dziwacznego zastępstwa dla wnerwiającego budzika pod postacią Many. Z czego nic nie wynika, bo nawet w naszej ekipie są bardziej wyjątkowi niż ja pod tymi względami. Plus gdzieś niektórych wywiało w niewiadome miejsce, co jeszcze bardziej charakterystycznymi ich czyni. No i chwilę po tej całej naszej akcji, pojawiła się ta informacja od rycerzy. Hontoni...Kami-sama...

Cóż, całe szczęście, że się Mattowi poprawia. I pojawiła się Mana, chyba ze względu na litość urządzenia nad moją osobą...welp, lepsze jej ekstrawagancja niż nic. Ale co z resztą, Tokio, tym światem? I moim wyjściem z normalności, które się oddala z każdym dniem. A yaoice i trapy od Yuuki-senpai już chyba nie zadziałają...meh. Dame, dame...będę sobie musiała znaleźć nowe wyjątkowe zajęcie, gdy wszystko w kwestii urządzeń dojdzie do względnego spokoju.

Uśmiechnęłam się i ruszyłam na spotkanie kolejnego normalnego dnia w moim żywocie. Lub znalezienie tego pierwszego wyjątkowego.

Lovelight Soleil // Mana

Can You feel the roar of Soleil's wings, Mana? Yes? THEN LET'S GO TO OUR NEXT DESTINATION!

Typ: Mech(a musume)

Broń: Beyond the Time, łuk stworzony z energii wiecznej gwiazdy (daleki, 1-rana, +obszarowy)

Pancerz: 2

Systemy: Świadomość (forma humanoidalna)

Moce:

lunareclpse ghostlyeyes - Mio wystrzeliwuje deszcz strzał pokrytych energią księżyca, który osłabia aurę przeciwników w jego zasięgu. Rzuć +REM (obc. -1). Zmniejsza pancerz przeciwników o 1, przy okazji nie zadając jednak obrażeń. Na 10+, zwiększa pancerz sojuszników o 1.

cold bullet electro - Mio wystrzeliwuje pojedyńczą niszczycielską strzałę w pojedyńczego przeciwnika. Rzuć +REM(obc. -2), atak zadaje 2-rana oraz zwiększa obrażenia ataku następnego sojusznika.

Finisher:

Genesis of Monsters Dreams - Mio rozkłada skrzydła Lovelighta w okrąg, gdy Mana kumuluje energię pustki, by później wystrzelić niszczycielską wiązkę raniącą i unieruchamiającą przeciwników. Rzuć +REM(obc. -3). Atak zadaje 5-rana oraz unieruchomienie.

*Wygląd po transformacji: tl;dr nieślubnie dziecko Hibiki i Tsubasy z Symphogeara.

**The twist: there is no twist, only old same nothing.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Aiko/Aiikaimo Liayu

Klasa: Szósty Wojownik

Powód do walki: Żądza krwi

Specjalne moce: Niepowstrzymany impet

Atrybuty: Spo -1, Odw +2, Uro 0, Spr 0, Far +1

Ruchy:

Zdrajca

Krwawy rycerz

Za jednym zamachem

Potężny

Charakter:

W swoim wieku powinna być jeszcze bardzo dziecinna i podekscytowana na widok każdego większego statku, czy też innej istoty. Z tym, że od czasu kiedy sama zaczęła podróżować widziała tyle nowych rzeczy i cierpienia, że już nie ma pojęcia, czy może się czymś jeszcze cieszyć. Preferuje też samotność ze względu na to, że nie spotkała jeszcze istot, które by ją mogły polubić lub wytrzymałyby dłużej z tak okrutną i żądną krwi osobą. Łatwo też wpada w gniew z byle powodu, a w szczególności gdy ktoś wtrąca się w jej sprawy. Nie przejmuje się zbytnio kim dana osoba, którą spotka na swojej drodze. Wszystkich mierzy jedną miarą i traktuje tak samo. Nikt nie jest dla niej wyzwaniem. Po ostatnich problemach wpadła w nałóg i po mimo, że już ma niezłą wprawę to nadal przegrywa walkę z alkoholem. Po jednym kieliszku wpada w stan upojenia alkoholowego i każdą zaczepkę traktuje, jako obrazę. Jest nieufna wobec innych i nienawidzi swojej słabości, która doprowadziła ją do obecnego stanu.

Wygląd(wizualizacja tak jest podobna do Black Hanekawy):

Z wierzchu, jak normalna dziewczyna w wieku około szesnastu lat (z tym, że) z ponad przeciętną urodą. Wzrost ze 164 cm i waga około 45 kg, chodź jej proporcje ciała są idealne. Normalnie nosi czarne luźne spodnie z bardzo wytrzymałego materiału(jak na kosmiczne standardy), lekko poszarpaną bluzkę przypominającą sweter, a na to ciemnoczerwony płaszcz z wieloma dodatkowymi kieszeniami sięgający jej, aż do kolan. Na plecach ma przewieszoną katanę, którą zabrała z jakiegoś trupa, gdy uciekała z zasadzki Łowów. Jej długie płomienno rude włosy przed całkowitym nieładem powstrzymuje tylko czarna przepaska, którą nosi na głowie. Szczęśliwie nie musi już chować swoich Akirriańskich cech, więc jej kły, kocie uszka, jak i ogonek mogą być pokazywane w pełnej okazałości.

Tzn. Akirrianie są rasą humanoidalną, a jej przedstawiciele mają pewne cechy różniące ich od ludzi. Osobnikom żeńskim wyrastają (słit ) kocie uszka, które wychodzą trochę ponad włosy. Do tego mają też koci ogonek( ). Są bardzo zwinne i trochę dziecinne, jak małe kotki. Do tego ich kły są ostrzejsze, niż te u ludzi. Ze względu na długi czas życia (około 500 lat) ich społeczeństwo liczy o wiele mniej niż to się ma w przypadku ludzi. Aiko ma obecnie 120 lat, czyli jest już 20 lat po osiągnięciu dorosłości.

Po transformacji przybrana jest w czarną zbroję kończącą się u dołu czymś w rodzaju poszarpanej sukienki, która wygląda i porusza się płynnie niczym dym. (wizualizacja)

W lewej ręce pojawia się jej czarny blady średnio długi miecz, który otoczony jest podobną aurą czarnego płynnego dymu. Drugą rękę ma owiniętą czarnym łańcuchem, którego końcówka lekko zwisa poniżej jej ręki.

Opis:

Z pochodzenia Akkirianka. Gdy ich wszechświat został odpieczętowany wyruszyli oni na dalszą eksplorację rozsiewając się po całym Wieloświecie. Tak oto i Aiko, a dokładniej Aiikaimo( skrócone na potrzeby kamuflażu). Zmęczona towarzystwem swoich braci i sióstr odłączyła się od nich, wcześniej krwawo pozbywając się jednej ze swoich rywalek. Aiko była chciwa i żądna krwi, co pozwoliło jej posiąść władzę nad urządzeniem, które odnalazło w niej bratnią duszę. Zdawało się, że miało własną duszę( nieszczęśliwie bardziej kobiecą), która podzielała jej uczucia i same w sobie było też chciwe, bo wyczuwając inne urządzenia chciało je dosłownie w siebie wchłonąć. Okazało się też samoświadome i inteligentne oraz jak to bywa, że gdy dwie kobiety się spotkają to są albo przyjaciółkami albo wrogami. Tutaj to wyszło tak pomiędzy, bo jednocześnie się lubią/tolerują, a z drugiej strony potrafią sobie dogryzać w każdej sprawie. Urządzenie zdobyła dzięki jednemu ze zleceń z ,,gildii? lub jak kto chce społeczeństwa złodziei-zabójców, do których przystąpiła z niemałą chęcią. To stowarzyszenie jest rozległe na cały Wieloświat i powiązania pomiędzy wszystkimi placówkami są bardzo luźne. Każdy pracuje tu na własną rękę. Dzięki czemu biznes zawsze będzie się kręcił.

Na ziemię przybyła w poszukiwaniu za transportem urządzeń, który spadł do świata ludzi i tym samym odpieczętował go. Jej zleceniem było odzyskać je dla pewnego kontrahenta, lecz nie wszystko poszło zgodnie z planem. Urządzenia zostały przejęte przez młodych ziemian, którzy złączyli się w jedną większą grupę uniemożliwiając jej działanie. W końcu, jednak przy zamieszaniu związanym z tzw. "Wampirem" udało jej się ukraść jedno urządzenie i zbiec. Z jednego piekła trafiła, jednak w drugie, bo wracając do Łowów wpadła w pułapkę i straciła swoje urządzenie przy tym ledwo uchodząc z życiem. Teraz przepija kredyty w jakiejś galaktycznej knajpie i planuje krwawą zemstę.

Bloody Mary

The sender of destruction, shine on!!!

Typ: Wojownik

Broń: Miecz z czarnej materii(bliski, 2r, +jatka)

Pancerz: 1

Systemy: Świadomość(forma humanoidalna, wizualizacja)

Moce: (będą potem)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam Matta za kogoś, kto jest godzien bycia spadkobiercą moich idei i wartości. Nawzajem Hx+1.

Mio nie raz i nie dwa podchodziła ze sporą niepewnością i dystansem do moich rad. Mam z nią Hx+1.

Nie mam najmniejszego zamiaru dzielić się jakąkolwiek wiedzą z Aiko. To byłoby zbyt niebezpieczne. Ma ze mną Hx+1.

Ponadto:

Jakby tego było mało, to właśnie Aiko zawdzięcza mi życie! Nawzajem Hx+1

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tom rozumie mnie bez słów. I dobrze, bo zazwyczaj mówi niewiele albo niezrozumiale. Mamy nawzajem Hx+1.

Aiko kompletnie mnie nie rozumie, jej ideały zupełnie różne od moich. Dostaje Hx-1 ze mną.

Wzięłam odpowiedzialność za Ami, kiedy wpadła w kłopoty. Dostajemy nawzajem Hx+1.

Yuri, moja młodsza kuzynka, zainspirowała się moimi ideałami. Ma ze mną Hx+1.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kocham Rin. Mam z nią Hx+2. Ona o tym wie i ma ze mną Hx+1.

Aiko jest osobą, której uczuć kompletnie nie zauważam. Dostaje Hx+1 ze mną.

Vincent (zwany także Johnem) jest moim najlepszym kumplem. Mamy nawzajem Hx+1.

Na pierwszy Hx bohatera może miałbym pomysł, ale oznaczałoby to wprowadzenie kolejnej postaci niezależnej, najpewniej w roli kolejnego transfer studenta albo studentki z Ameryki co średnio mi się chce robić* :P

*a jeśli już to nie potrzebuję do tego Hx'ów

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matt był moim królikiem doświadczalnym. Mam z nim Hx+1.

Vincent pomógł mi udoskonalić mój wynalazek. Ma ze mną Hx+1.

Aiko jest dla mnie zagadką, którą chcę lepiej zrozumieć. Mam z nią Hx+1.

Haruka chętnie korzysta z mojej wiedzy. Mamy nawzajem Hx+1.

A tak swoją drogą, to może ktoś poprawić tę nieszczęsną "rządzę krwi" na "żądzę krwi"? Mój wewnętrzny grammar nazi się burzy, gdy na to patrzę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko Vincent wie kim naprawdę jestem, ma ze mną Hx+1.

Mio jest osobą, która bezinteresownie mi pomogła, ma ze mną Hx+1.

Mio to osobą, którą dobrze rozumiem, mam z nią Hx+1.

Tom jest osobą, która zawsze potrafi mnie uspokoić. Ma ze mną Hx+2, a ja z nim Hx+1.

Harukę i Matta przeraża to czym się kieruję. Oboje mają ze mną Hx-1.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, nowe zasady grania - gramy wszyscy, bez dzielenia na grupy. Będą się skupiał na niektórych graczach, popychając bardziej ich fabułę, inni są w czymś w rodzaju intermission, gdzie mogą pchać własne pomysły, pogłębiać związki między postaciami (ważne!) i będę się wtrącał do nich w miarę potrzeb ;)

Warto skupić się na budowaniu tychże związków i własnych szkolnych historii bo:

1. Regeneruje to REM

2. Podnoszenie Hxów daje expa. Żeby podnieść Hx trzeba stworzyć scenkę rodzajową, gdzie dany Hx ma jakieś znaczenie. Gdy macie z kimś Hx+4 natychmiast zamieniacie to na +1 i zaznaczacie 1 exp. Gdy zdobędziecie 5 zaznaczeń możecie wziąć rozwój. Tyle. Drugim sposobem na zdobywanie expa jest wykonywanie odpowiednich ruchów (tych z emocji). Innych nie ma :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

The things I do for love...

Imię: Airi Himura

Klasa: Sixth Ranger

Emocja: Wiara

Specjalne moce: Strzelectwo Wyborowe

Atrybuty: Spo 0, Odw +2,Uro 0, Spr 0, Far +1

Ruchy:

Zdrajca

Niezachwiana Wiara

Grad Strzał

Skupienie

Historia:

Just a transfer student from another town.

Wygląd: Niska, szczupła dziewczyna o szarych włosach sięgających jej do ramion i niebieskich oczach patrzących zza okularów o cienkich oprawkach. W jej włosy wpięta jest spinka w kształcie serca. W szkole Airi nosi mundurek (jak wszyscy), a poza nią ubiera się głównie w sukienki. Preferuje pastelowe kolory.

Po transformacji jej włosy stają się niezwykle długie i przybierają jasnozłoty kolor. Coeur materializuje różowo-białą sukienkę z krwistoczerwonymi akcentami pełną falbanek i wstąrzeczek oraz biały łuk ozdobiony motywem kwiatów i serc.

Urządzenie: Coeur

Fraza aktywacyjna: Love is my weapon!

Typ: Wojownik

Broń: Zasięgowa

Pancerz: 1

System: Berserk

Opis: Coeur wygląda jak tandenty, szklany medalik w kształcie serca pęknięty w środku.

Moce:

Red String Of Fate: Oplątuje cel czerwonymi wstążkami. Rzut+REM z obciążeniem 1, zadajesz 1 obrażeń i unieruchamiasz cel.

You?re Mine: Rzuć+REM z obciążeniem 2. Zatrzymaj 3, wydaj 1 za +1 do rzutu na atak lub +1 do obrażeń przeciwko wybranemu celowi.

Finisher: Heartbreaker

Rzuć+REM (obciążenie 3). Zadaj 5 obrażeń.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...